?ist preve? amerikanizacije, ker amerom take zadeve ne pomenijo ni? isto?asno pa podra?ijo izdelavo.
zato tudi taki kiksi pri limuzini kot so navadni potopni vzvodi prtlja?nika, ki totalno zmanj?ujejo prostor prtlja?nika. ?e prva generacija ?estke je imela amortizerje, ki ?isto ni? ne zmanj?ujejo volumen prtlja?nika.
Sej to je podobna zgodba kot je danes pri vseh proizvajalcih - tile normni testi so BS. Sploh zato, ker se ga naredi brez, da bi se upo?tevala regeneracija. Poleg je pa ?e kar nekaj trikov kako zmanj?a? porabo in izpuste.
Naprej ne bom govori, ker bi moral peljat novo ?estko pod enakimi pogoji kot vozim svojo in bi lahko realno primerjal.
Primerjaj Superba, Optimo in i40... ne vem sam men je ?koda en ?iv dolg?as narejen bolj po tistem strumnem Nem?kem ein, zwei, drei sistemu brez ?ustev in ob?utka za ?ivost. Vse skup neka hladna prera?unljivost.
tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)
izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)
Superba vedno dajem kot primer, kako se lahko re?i v enem ?usu tako limuzinsko obliko kot uporabnost petih vrat. ?al pa kljub FL-ju, ki je bolj posre?en kot prej vseeno Superb ostaja precej neeleganten. Kot, da ?kodi ne dovolijo, da bi naredila kak oblikovalski prese?ek. ?e znata KIA in Hyundai zakaj ne bi znali ?ehi... al se pa VW boji, da bo naenkrat ?koda lep?a kot ljudski avto.
Ampak vseeno, ko bo treba avto menjat in ?e bo slu?ajno spet kaka nehumano ugodna akcija, kot nazadnje, ko so res lepo opremljenega Superba dajali za 22k? ... hmmm ne vem :ne vem:
Ja in? Saj jaz ga tut nimam pa zato pi?em v vsaki temi o porabi in grem v detajle, da ne bi mel karavana zaradi ve?je porabe.
You're missing the point... sem najprej omenil, da mi karavani tako ali tako niso v?e? - mislim, da si lahko dovolim ta luksuz, da mi nekaj ni v?e? vizualno. ?ele kot naslednje sem napisal, da poleg, da mi ni v?e?, je pa ?e vi?ja poraba zaradi oblike. Kot ka?e sem naredil napako, da sem to omenil in se zdaj obe?a? na to izjavo pa ?eprav vzeto izven konteksa... mater k da bi mel z Lojzijem opravka.
Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje.
Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU
Dear Sir or Madam
I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.
But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.
I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.
Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.
I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.
Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.
Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il.
Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.
Se ne razumemo, kot ka?e... men karavan ne nudi nobene prednosti, da bi celo leto okol kiblo zadi vozil za brezveze in ?e pla?eval za to pa ne glede, da znesek ni ne vem kak?en, zanemarljiv pa tudi ni. Ho?em povedat, da poleg da mi ni v?e?, ne rabim (morebiti 1x letno bi pri?el v po?tev), pa ?e dra?je je za povrh.
V glavnem, ?e bi se zdajle odlo?al bi v vsakem primeru vzel limuzino, ?eprav je pa to druga skrajnost konfortnosti oziroma nekomfortnosti prtlja?nika.
Je pa razumljivo, da ?e je nekomu karavan v?e? oz. ga rabi... da mu ta razlika v stro?ku res en igra nekega faktorja.
Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?
Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.
Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.
Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi.
Hehe, ?e bi bilo res tolk na easy... Je pa to?no tako kot pravi Jest, da je to za?etna cena in ?e ho?e? vsaj malo opremit zadevo si prec tam nekje na 40 jurjev oziroma sem s konfiguratorjem za isto opremo kot ima najbolj?a ?estka pri?el pri BMW 3GT na neverjetnih 55k?
Ne vem... v bistvu ni tiste prave ?elje tako, bom ?e kar razmi?ljal. Meni se karavani na splo?no ne dopadejo tako da bi se izredno te?ko odlo?il zanj... ?e pa pomislim ?e ve?je stro?ke, ki jih ima? s karavanom tekom uporabe za nekaj kar 99,99% ?asa ne rabim je pa sploh kiks. Limuzina je pa pa? limuzina.
Mater a je res tako te?ko narest tako, da se s kufrom odpre tud ?ipa. Vse se da nares tudi v trenutni obliki limuzine pa prakti?no ne bi podra?ilo stro?kov. ?e vedno bi bil izgled limuzine le luknja bi bila priro?na in bistveno ve?ja saj bi se takoj znebili tistih neumnih nosilcev prtlja?nega pokrova in bi ostali le amortizerji, ki bi se lepo zlo?ili v rob prtlja?nika in ne bi kradli prostora. Sicer so pa se vsi lahko prepri?ali, da pri limuzini, ko ti zlezejo stvari k hrbtu zadnjih sede?ev jih te?ko ven dobi tudi dvometra?. Kdorkoli je manj?i mora pa dobesedno ali zlesti v prtlja?nik ali pa imeti s seboj de?nik, da si potegne stvari k sebi kot nam je to demonstriral Ajvar.
Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).
Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal
Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.
Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.
To, da se drugod kupci ne odlo?ajo za 5-vratne razli?ice je navadno v tem, da i??ejo veliko prostora in ?im ni?jo ceno tako, da tudi 500? ali jurja razlike v prid ?tirivratne je navadno dovolj, da se odlo?ijo za to razli?ico. Tistim, ki pa je res prostor v prtlja?niku eden od odlo?ilnih faktorjev pa vzamejo karavana. Zato je navadno 5-vratna nekako tista, ki jo ne izberejo ne eni ne drugi, ?eprav neupravi?eno.
In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.
pa takrat (10 let nazaj) se govorili, da bojo kmalu vsi avti imeli manje motorje s turboti....so ze vedl
A odpremo novo temo glede dowsizeinga? Ker kakor sem lahko videl primerjalen teste nekekga blaznega u?inka ni ali ma? motor 1.6 NA ali 1.2 s turbinco. Mogo?e edino v primeru mestne vo?nje naj bi bilo nekaj razlike zaradi manj?ih notranjih trenj pri manj?em motorju.
aja... ne jaz sem misli na istem normnem krogu... to je lahko primerjava med samimi avtomobili. Na razli?nih testih so lahko razli?ni rezultati. Recimo meni tudi uspe brez posebnega truda peljat 5,8 lahko pa tudi 7. ?e tukaj je 1,2 litra razlike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ist preve? amerikanizacije, ker amerom take zadeve ne pomenijo ni? isto?asno pa podra?ijo izdelavo.
zato tudi taki kiksi pri limuzini kot so navadni potopni vzvodi prtlja?nika, ki totalno zmanj?ujejo prostor prtlja?nika. ?e prva generacija ?estke je imela amortizerje, ki ?isto ni? ne zmanj?ujejo volumen prtlja?nika.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani