Skoči na vsebino

He, he, slivka, ni to delovni stroj ali kombajn. :)

Kot si sam ugotovil je to bolj suhoj lovsko letalo kot pa voja?ki jeep.Okna so res manj?a to pa je zaradi ?portnosti in varnosti, prav tako so vrata debela zatadi varnosti in bolj?e zvo?ne izolacije.Tako pa? je pri bolj ?portno naravnanih avtomobilih. Na parkiri??u mo? kot sem jaz od 78 kg gre? z lahkoto ven brez, da bi taknil svoja ali sosedova vrata. Sin, ki je velik 184 cm z lahkoto smukne na zadnji sede?- spet normalna postava in ne te?kokategornik.Tudi moja mama, ki je ?e precej v letih in malo bolj okrogla z lahkoto smukne na zadnji sede, la?je, kot pri ta prvi 6-tici.

Za sedenje obstajata ro?ici s katerimi si nastavi? filigransko natan?no sede?(pri elektro?nem so te nastavitve ?e bolj natan?ne). Nato izvle?e? volan(ne iz avta) ampak toliko, da ti je dovolj blizu. In na koncu nastavi? ?e vi?ino volana.

Tp je to. Zadnji? sem prevozil 850 km in sem pri?el na cilj ?e bolj spo?it kot, ko sem ?tartal:)

Kar se ti?e lu?k na armaturni jih skoraj ni, le tiste so, ki morajo biti ali pa si jih sam nastavi?(razni tempomati, opozorilnik, da si prevozil ?rto, opozorilnik, da si utrujen itd.Pa?,tehnika je ?la naprej, ?eprav sem tudi sam bolj "olf skul" boy.

Za povezavo telefona obstaja ena imenitna stvar na telefonu, ki se imenuje "blututh". To ?udo omogo?a! da se telefon v dveh sekundah pove?e z avtom in lahko predvaja celo tvojo glasbo, ki jo ima? na telefonu, da ni potrebe po poslu?anju kakega radia veseljak.

Kar se ti?e same porabe pa poklon za tako porabo. Moja ni avtonatik, pa ne pridem niti blizu tvoje porabe... boj blizu 6l/100.Druga?e pa lepo napisan ?lanek. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3
Napisano

Kaj pa obra?anje z ro?no in frajersko parkiranje? Le kako se lahko nadebudni mladec brez mehanske ro?ne sploh ?e postavlja pred izvoljenko? Kam gre ta svet?

Sej ta nove avte ne itak ne more? ve? obrniti z ro?no, ker se ti takoj pri?ge enih 7 lu?k na armaturi in posreduje 6 pomagal proti spremembi smeri.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

Ta avto nima ?asije. Torej tudi nima "nove" ?asije. ?asijo imajo samo resna vozila. Tale ima pa samonosno karoserijo. Ki je, mimo grede, obupno oblikovana... Je pa res, da je notranjost ?e bolj obupna, tako da totalno sfaljena karoserija ne izstopa tako zelo...

 

 

 

Ne, nisi edini. Ampak, glede na to, da smo na Mazdinem forumu, naju bodo razglasili za krivoverca, zato se ostali ne upajo oglasiti. Si mogo?e kdaj sli?al pravljico "Cesarjeva nova obla?ila"? Tam so tudi vsi kimali in ploskali...

He, he, Slivka. Vem, da si ti bolj old skul tip in ti je v?e? vse, kar je bolj kvadratno in ima vsaj keson zadaj montiran.

Saj sem tudi sam ampak kar je lepo je lepo neglede na nas vintage letnike.

Jaz pa? ocenjujem estetski vidik in mi ni va?no, kdo je avtor. Recimo cx5 mi ni sploh v?e? ?etudi je Mazda. In to sem ?e ve?krat poudaril.Mi je pa zanimivo in lepo oblikovana recimo ?koda superb, kar pa ?e ne pomeni, da bi jo tudi imel, vsaj dokler ima kaj skupnega z ljudskimi vozili.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

verjetno ?al ne... sploh zaradi tega, ker ne bi dobil homologacije s tisto ostro haubo spredi. Pa lu?i morajo biti za??itene, pa verjetno, glede na prototip bo premalo prostora zadaj in v prtlja?niku. Pa ?e bi se kaj na?lo, ?eprav zadeva zgleda fenomenalno kot prototip ampak mogo?e le, ?e bi jo ponujali kot posebno GT ali coupe izvedbo poleg bolj klasi?ne oblike trojke.

Ponavadi je problem pri prototipih ta, da imajo oblikovalci bolj kot ne proste roke in ko pride serijska izvedba pridejo na vrsto ekonomisti, ki odlo?ijo, da je avto prehud in ne bo dovolj kupcev oz. bi hoteli potegniti ?e kak?nega. Po mojem bi glih tako pridobili dodatne kupce zvesti bi pa itak ?e raje kupili tak?en hud avto.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lep avto, ceprav na sliki zgleda ful glomazen.

Ponavadi uporabnost in dizajn ne gresta gkih skupaj. Pa ce ze gledas uporabnost klasicnih limuzin, tudi niso najbolj uporabne prtljaznik po litrih velik, notr pa spravis komaj kaj zarad majhne odprtine prtljaznih vrat.

Nekje sem prebral, da naj bi bil ta koncept-dizajn, osnova za novo 6-ico, seveda ne bi bil coupe ampak zadnja vrata bi bila nekako "skrita".

Kaj to pomaga, ko pa je kon?na podoba oz. izdelek ponavadi nek kompromis oz. bolj kot ne reven pribli?ek konceptu. :wacko:

In ponavadi poru?ijo ravnote?ja in ni ve? tako super. Zakaj ne bi enkrat Mazda rezkirala in naredila res tak hud serijski avto.

Sem prepri?an, da bi marsikaterega kupca pridobili, obstoje?ih pa najbr? ne bi izgubili. :D

Ker itak Mazde ne kupujejo popoldanski mojstri ampak ljudje, ki ho?ejo imeti nekaj posebnega, kar nima vsak na vasi,

zato bi po moje bila tak?na oblika kot je koncept ?ista zmaga. :prstgor:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda KOERU Crossover Concept
Napisano

Ja, ampak to je ?e Koreu - koncept, tisto so pa fotke "serijskega" avta - CX-4...

Zna bit...ker ?e izgleda bolj bogo. :vskalo: Kdaj bodo prenesli koncept dobesedno v serijsko proizvodnjo?Kaj se bojijo, da bo premalo kupcev?

Mislim, da bi kve?jemu pridobili kakega razcartanca iz "premium" znamk zaradi izredno lepe ?portne linije in skladnosti.

Pol pa nekaj spreminjajo in nastane lep, a povpre?en avto...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-Vision
Napisano

Matr vola, da bi le bila taksna :)

Ja. Bi treba prepre?it vsem in?inirjem dostop do avta in kaj ?arat okoli njega vse dokler ga ne za?nejo serijsko izdelovati tak?nega, kot je ta.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda KOERU Crossover Concept
Napisano

Po mojem bo nekaj ve?jega iz tega koncepta... CX6 ali CX7... ?e bo tud serijski videti tkole, bi znal spremenit moje poglede na SUV.

Se strinjam. A kaj, ko bo "popa?ena" verzija pri?la na tr?i??e kot serijski izdelek. In spet ne bo ne ti? ne mi?.Kako to, da vodilnim ?efom ?e ni potegnilo, da ?e naredi? ?e majhno spremembo na izdelku,ki je skladen in lep, postane ?uden in ne ve? fantasti?en. To je bilo isto z novo Mazdo 6, ki je sicer lep izdelek a ?e zdale? ne tako ,ko je bil  prototip. Pa so samo par stvari spremenili.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kompresija
Napisano

Torej je res stara tehnologija v novi preobleki...

Ni? hudega, ?e jo znajo izbolj?ati in da deluje.Sej tudi turbo so povlekli iz naftalina iz 30 let prej?njega stoletja, baje.

Va?no je, da bodo motorji res u?inkoviti, da bodo imeli ta pravi zvok (in ne zvoka mlin?kov za kafe) in da bodo malo pili.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 facelift 2015
Napisano

Tukaj je ?e ve? slik zbranih:

http://www.autoblog.com/photos/2016-mazda6/#photo-3124414

 

Bo pa kar nekaj sprememb, poleg novih prednjih lu?i, maske in obrob meglenk, je najve? novosti v notranjosti, predvsem armaturna plo??a (tudi usnje na armaturi).

 

Ima kdo v planu kupiti naslednje leto rabljeno ?estko karavan???

 

Meni je predvsem v?e?na nova notranjost pa tudi maska in odbija? bosta lep?a.Da ne govorimo o tem, da bo gledala ?e bolj "hudo"

z novimi lu?mi.

Zakaj pa jo bo? ?e prodal?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

mo?na varianta MPS :D

 

Objavljena slika

 

Wau, ta pa izgleda hudo. ?zmeden?

Samo feltne so spet kar neki...vsaj zame.Jaz bi obvezno zamenjal feltne.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Kako je pa kaj z navorom?Ker benzinar ima skoraj pol manj navora od dizla.A se to veliko pozna v vo?nji?

Klanci, poln prtlja?nik?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Itak, da tej razvajeni novinarji pi?ejo sme?nice.To bi morali vzet par navadnih ljudi, ki bi izprobali razli?ne avte in bi potem pisali ?lanke.Tako kot sta to res dobro naredila Boss in Jures. :bravo:

Ostalih testov jaz itak ne berem, ker pri nekaterih premium znamkah je recimo 6,5l/100 odli?en dose?ek, pri ostalih znamkah je to za njih le povpre?en dose?ek.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Ne vem, ali imam jaz ?uden okus za lepoto ampak ta na drugem posnetku z ritjo mi je prav sme?na od strani. :whatever: :ne vem:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz tudi ne.Pravzaprav sem videl eno v Planici-belo,avstrijsko,karavan, z ful dobrimi feltnami-precej ven so bile in je avto izgledal bolj ?irok zadaj.Jih pa res ni na cesti. :whatever:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Kako ga sekajo mimo z obliko zadnje ?ase. :( Meni je Mazda bila v?e? prav zaradi v?e?ne in druga?ne oblike.

Zdej je pa vse tako "vzhodnja?ko" prav tisto, kar mi ni bilo nikoli v?e?.

?e se bo tako nadaljevalo z neuspelimi modeli bom vozil to mojo staro lepotico dokler bo ?la potem bomo pa videli, kaj naprej.

Definitivno mi te nove Mazde od cx 5 naprej niso ve? v?e?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Hm, ne vem, kam gre ta dizajn Mazde. Meni osebno ni v?e? in verjetno mi bo vedno manj.Vse preve? vle?ejo proti korejcem.

Pa sprednjo masko bodo razvlekli, da bo velika kot od audija. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Meni ?e vedno ni v?e? ne limuzina ne karavan. Spredaj bi ?e bila ampak zadek je ?isto mimo.Tiste kromirane laj?te med zadnjimi lu?mi. :aaaaa:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Danes sem vozil za eno lepo belo 6-ko III-limuzino.In kaj sem udotovil?

Da ne "stoji" ni? kaj preve? na ?iroko in pravzaprav izgleda med vo?njo od zadaj dokaj bogo.Za razliko od mazde I in II, ki sta precej bolj "razkre?eni in ?portno delujo?i. :D

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.