Ok, ?e so pa stock potem je pa lancer sigurno lep?i. FQ je divja zverinica (po mo?i pa pospe?kih) verjetno kar precej konkuren?na ameri?kim V8 zverinam a predraga za vzdr?evanje(registracija+poln kasko), prepotratna z bencinom. Se pravi neuresni?ljive sanje.
15 litrov porabe za navadnga EVO-ta niti ni tolk huda za 300KM
No, dejstvo je, da so Mazde ?e najbolj avantgardno oblikovane med vsemi zadr?animi japanerji (vzemimo recimo Subaru, pa Hondo, marija 7 ?alosti...), sledi pa Toyota, ki je vsaj z Avensisom ujela nekako ?eljo naredit nekaj bolj naprednega.
No, ?e najbolj ?ikana je nova ?estica, medtem ko je trojka ?e preve? na smeh (dvojka ajde, gre nekako, CX-7 je pa uporabna sam z DiSi-jem, dizel jo naredi kot vsak povpre?en dolgo?asen cross v klasi)
Bomo videli, kako bo nova 5.
Kaj pa manjka Subaru Imprezi, na prvo mesto med Japonci bi js zdele trenutn uvrstil Mitsubishi Lancerja
Edin lep koncept iz mazdinih razvojnih studiov je bila Furai. Vse ostale me pa nekak ne privla?ijo ravno. Nekje na netu sem gledal, da naj bi letos(oz zgodaj 2010) pri?la na tr?i??e nova Rx-7 (remake?). Ima kdo kak?ne slike mogo?e? Sem sicer na?el nekaj konceptov a nekateri poznavalci trdijo,da to ni RX-7. ?e mene kdo vpra?a naj naredijo 2002 (Spirit R) remake, z bolj prijazno ma?ino (hibrid mogo?e?) in normalno ceno, pa bodo imeli takoj dovolj kupcev zanjo. ?e leta 91 je bila FD3s state of the art stvarca, pa ?e po 18ih letih zgleda mlada in lepa (itak je lep?i samo ?e 1969 charger R/T in pa 1970 chevy chevelle SS454).
Britanci vsako leto organizirajo tekmovanje v porabi goriva za nove in ostale avtomobile. Tekmovanje se imenuje "Miles per Gallon" ali kraj?e MPG. Tekmovanja se je udele?il tudi Ian Robertson, ki si lasti rekord najni?je porabe goriva z dieselskim motorjem, in sicer nekaj malega preko dveh litrov plinskega olja na 100km. Mazda 3 MPS presene?a s svojo surovo mo?jo in odli?nim izkoristkom, saj so pospe?ki milo re?eno surovi tudi v ?esti prestavi, ki je pravi ?arovnik za prihranek goriva. Proga, ki so jo tekmovalci prevozili je bila dolga 568 kilometrov, Robertsonu pa jo je uspelo prevoziti s povpre?no porabo 5,6 litra bencina na 100 kilometrov. To se morda ne sli?i tako malo, vendar moramo upo?tevati, da gre za 2300-kubi?en motor s turbinskim polnilnikom, ki zmore 260KM in 380Nm navora. Mazda je s tako nizko porabo dokazala, da so tudi avtomobili z izrazito ?portno naravnanostjo lahko zelo var?ni. To pa je mogo?e le ob zelo dobro dodelanem krmiljenju motorne elektronike in pa ob na?rtno ?im bolj?em izkoristku motorja.
The Mazda 929 from the ’90s was a rear-wheel-drive subject occurrence that was finally defeated because of its powerful toll attach and Americans’ love with the SUV. Times hit denaturized and bounteous cars are modify again, with meet most everybody on the mart substance a super sedan. Mazda, however, is an manifest exception. The artists over at CGI Automotive definite to intercommunicate discover a forthcoming Mazda9 meet for fun, and patch it looks a taste awkward, the coverall intent is pretty solid.
Out front, the chromatic performance holds genuine to the organisation of the upcoming Mazda6, but Audi-like adornment has been additional to the headlamps and the modify expose dams countenance battleful and sporty. The bulging rotate arches take from the Mazda6 and RX-8, and the roof-line is narrow to provide it the four-door coupe look. The digit abstract that would hit to modify is the hatchback, which strength be OK on small Mazdas, but is plain for a super flagship sedan. Would we aforementioned to wager a Mazda9 flagship sedan? Hell yes, the more Zoom Zoom the better. But it would hit to be more characteristic and inferior hatch-like, or it’d undergo the aforementioned ordain as the 929 of eld absent by.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
15 litrov porabe za navadnga EVO-ta niti ni tolk huda za 300KM
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani