NOx-i so mono du?ikovi oksidi in dioksidi - se pravi NO in NO2 -izpuste teh na?eloma zmanj?uje katalizator
DPF pa je namenjen lovljenju trdih delcev nastalih na osnovi ogljika zaradi nepopolnega izgorevanja.
Verjetno so pri tem mislili, da novi Skyactiv motorji ne rabijo katalizatorja, rabijo pa ?e vedno DPF.
?e pa se ne motim je v starih mazdinih motorjih katalizator zdru?en z DPF tako, da lahko marsikdo to me?a in misli, da potem tudi DPF-ja ne rabijo.
Bi blo takoj razumljivo, ?e bi napisal, da pre?ivi? v "kosu" ve? ?asa
1. Ne vem, ker nisem vozil ?tiri vratne niti karavana. Vozim pa konstantno ?tiri vratnega passata in za v rikverc ga moram peljati ravno tako na stranske ?pegle kot to delam z Mazdo - ni druge, ker se konca riti ne vidi ne pri enem ne pri drugem.
2. Pri stari tud sam nisem bil glih zadovoljen ampak pri tej pa nimam pripomb. Izredno hitro ogreje - po dobrem kilometru in pol ?e lepo greje sem pa danes zjutraj preveril koliko piha pod sede?i zadaj in pri meni piha toplo tako spredaj kot zadaj tako, da mi ni jasno v ?em je problem. :ne vem: Tud en potnik se ni nikoli prito?il, da ga zebe v noge. Mam pa res priklopljeno samo pihanje v tla kot ga izbere funkcija auto.
3. Ne vem sam men se ne zdi neka taka razlika, ker po tej logiki je karavan obupen, ker ima ?e ve?jo ?katlo nad kolesi. ?e gre? gledat obe silhueti je razlika samo v cca 10 centimetrih, da je spodnji rob ?ipe bolj pomaknjen nazaj. Oblikovno pa je re?en dobro tako v enem kot v drugem primeru. Pri ?tirivratni se rob strehe in zadnjega stekla zaklju?i v ?rti, ki jo zaklju?uje spodnji rob zadnje lu?i. pri petvratni pa to nalogo opravi zgornji rob vrat, kjer se podalj?ana ?rta spet lepo zaklju?i z lu?jo. Tako, da sam ne vidim oblikovalskega kiksa ali pa da bi rekel, da je ena oblika lep?a od druge. Je stvar pogleda in bolj podro?nega trenda tako, kot recimo v tur?iji in prakti?no na vzhodu bolj ?islajo klasi?ne limuzinske zadke tudi pri malih avtomobilih (Thalia, Peugeot 301, C-elysee, itd) tako zahodnjaki pri dru?inskem avtu stavijo na HB ali karavan. ?tiri vratne pa so rezervirane bolj za slu?bena vozila, elegantni presti? in predvsem za tiste, ki ?e nimajo otrok ali pa so ti ?e odrasli.
4. Posti? si ?upo pa bo - ok se mal hecam sam ne vem kolk pa si ti visok, da zadeva? zadi ob strop, ker men to ne rata al pa sem se ?e rahlo posedel z leti
. Bom pa probal ?e enkrat, ker je mo?no, da sem takrat narobe sedel. :ne vem:
Sej s tabo se strinja tud vzhod z mano pa bolj zahod. Samo presti?ne znamke vztrajajo na zgolj klasi?ni obliki poleg karavanske. Vsi ostali, ki pa? ne sodijo v premiumski razred ali pa se tja ne silijo za vsako ceno pa to?no vedo, kje je odprta tr?na ni?a. Mazda pa o?itno ne ve ve? kam bi to?no rada.
Pri trojki imajo le HB in ?tirivratno limuzino - kje je karavan, ki bi bil idealen za ta velikostni razred?
Pri ?estici so obstali le na ?tirivratni limuzini in karavanu - se pravi so namensko odpovedali
CX5 je manj?i od CX7, ki se je poslovil namesto, da bi imeli tako manj?i SUV kot ve?ji SUV
Imajo srednji enoprostorec, velikega pa ne ve?
S pickupom se tudi ne ve ve? ali se bo ?e prodajal pri nas
RX8- gre tudi v zgodovino, ker nekam slabo ka?e glede naslednika :ne vem:
Mazda 2 je tudi velikosti recimo Polota - kje je manj?i mestni avtomobil?ek?
Druga?e pa mogo?e ?e tole o novi ?estici ... Pri limuzini je drag koeficient zelo ugodnih 0,26 pri karavanki pa za ta tip oblike tudi 0,28. Po normnih podatkih to sicer znese v porabi od 1 do 2 deci goriva ve? pri karavanki na 100km. A ?al je to le pri normnih podatkih, kjer v celotnem test le enkrat dose?e avto hitrost 120km/h. V praksi, kjer recimo vozi? po AC-ju nekje konstantnih 130km/h pa ta razlika v porabi lahko dose?e tudi pol litra na 100km. Se pravi hitreje kot vozi? vi?ja razlika bo med porabama kar tudi ni zanemarljivo glede na to, da v 200.000 prevo?enih kilometrih to znese cca 1400? vi?ji stro?ek na osnovi dana?nih cen.
Aja Labi ti k si gumarsko najbolje podkovan - kako je s tole dimenzijo 225/45 R19, ki je na novi ?estki? Men se zdi tole ena totalno nesre?na dimenzija, kjer bo kot prvo slaba mo?nost izbirae pa ?e guma je enormno draga tam nekje pri 300? na gumo.
Nikoli nisem rekel oziroma si niti nisem mislil, da si debil, da pa ti na dveh kubi?nih metrih eni zmrzujejo drugi se pa kuhajo pa tud ne kupim.
1. Probi ?e kdaj po mestu
2. Ko je kabina segreta funkcija auto piha samo v spodnji del in od tam dogreva potni?ki prostor tako, da topel zrak kro?i od spodaj navzgor. ?e ma? pihanje v ?ipo in v noge je problem, ker kro?enja zraka ne bo in se bo topel zrak zadr?eval zgoraj, kjer ga bo zaznaval senzor temperature. Spodnji del bo pa ostajal hladnej?i. Sicer ne vem, ?e kaj vpliva sam jaz imam klimo skoz pri?gano.
3. Natan?no tako, zato pa pravim, da ne rabim karavana in mi je 5-vratna idealna uporabnost.
4. Ne bom oporekal, ker verjetno si ?el merit. Ampak, da ti pa en cm dela preglavice? :ne vem: Glede na to, da imamo v familiji ?e vedno dve ?estici in da sem se tudi vozil zadaj, pa pri 190cm lastne vi?ine nisem zadeval z glavo v strop, res ne vidim problema.
Zadnji stavek si pa napisal kot, da ima jaz pa avto samo za okras...
hmmm veliko ve?? Ti jih dela? 40.000 na leto jaz pa 30.000 - verjetno teh 10.000 razlike na leto ne igra glih neke bistvene razlike v dojemanju avtomobila, ali pa?? :ne vem:
P.S. tole ne razumet kot prepucavanje, oziroma da te prepri?ujem v karkoli, ampak le kot izmenjava izku?enj.
Ti k ne zna? uporabljat - na?timi na auto pa bo grelo celo kabino. ?e pa neki ro?no motovili? pa verjamem, da je vse skup kr neki.
Prostora za glave je pri pet vratni natanko toliko kot pri ?tiri vratni. Po?evnost zadnjega stekla gre pri 5 vratni na ra?un kraj?e dol?ine vodoravnega dela prtlja?nega pokrova. Druge razlike ni je pa vidljivost slab?a, ?e ma? temnjena stekla je pa pri 5 vratni bistvena prednost zadnji brisalec. Pri ?tirivratnem Passatu v de?ju ratam ?ist nervozen, ker se nazaj ne vidi ?isto ni? razen preko stranskih ogledal.
?e zna? gre notri cela vrtna garnitura v ?katlah 6 alu stolov z visokim naslonom plus miza 180x100 pa ?e dva betonska robnika (omejevalnik parkiranja) v dol?ini 180cm. Poleg tega pa ?e otro?ki sede? in zlo?ljiv vozi?ek isto?asno. Verjamem pa da, ?e ma? neko ogromno ?katlo, da ne gre ampak odkar imam 5 vratne Mazde ?e nikoli nisem rabil kej tazga prepeljat tako, da tole ni glih nek minus. :ne vem:
Na koncu bom ?e na enoprostorcih pristal ki jih mo?no ne maram, tako kot bo mogo?e moral Boss pristat na karavanu ker so mu skenslal 5vratno ?estko.
Al pa zamenjat firmo - ne vem zakaj bi se silil v nakup, ?e mi ne pa?e in bom ?e v za?etku nakupa nezadovoljen. :ne vem:
Pametni proizvajalci raje ?irijo paleto razli?ic ne pa da jo o?ajo in odganjajo kupce. A je res te?ko uporabit tak sistem kot ga ima Superb in dobi? v enem ?usu tako ?tirivratno razli?ico, kot HB za tiste parkrat letno, ko rabi?, ve?jo luknjo.
Sem si danes ogledal ?e limuzino v ?ivo in je fascinantna ampak, ko pa za?ne? gledat uporabnost pa je bolj tko tko. Prtlja?nik ma tisto fino hibo k ga odpra?, da da? ven metlico za sneg pucat pa ti zdrsne ves iz ?ipe direkt v treger (naredu to na slu?benem pasatu in nato klel naslednjih 10 minut). Luknja je tako globoka a isto?asno relativno nizka da stvari, ki so ?ist pri sede?u dobi ven le dvometra? oziroma mora? zlesti v prtlja?nik.
Nosilci prtlja?nika so iz kategorije kr neki in oglato grdi ter nedodelani (kabel pelje po zunanji strani nosilca in je spet z vezicami )- prej?nji Passat ima lepo li?no okrogle, da ne re?em, da se mu prtlja?nik sam odpre ko pritisne? na klju?u gumb za odpiranje. Pri Mazdi je pa ?al to le mokra ?elja.
Avto je za moje pojme rahlo predolg - tudi opti?no ampak to naj bi bilo zato ker ho?e iti v razred vi?je samo po drugi strani pa ravno zaradi takih stvari iz prvega odstavka to nekako ne uspeva glih najbolje.
?ez ostalo nimam pripomb in tudi notranjost je kr posre?ena ?eprav ?e videno - nobene inovativnosti ampak preizku?en recept kar je malce ?udno saj vsaka naslednja generacija bolj leze v elegantno dolgo?asje. Zaslon?ek niti ne zgleda tako bebasto kot na slikah ampak je kr OK.
?e bi mel? Verjetno bi, ampak ?e najraje 5-vratno z dol?ino karavanke, ampak kaj k tega ni. ?koda in en ogromen minus za Mazdo - kot, da bi hoteli namensko odgnati kupce. :ne vem:
Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.Bo? videl v ?ivo, da je novi karavan lep?i od limuzine.Jaz sem videl oba.Pa ne zato, ker so mi karavani lep?i (imam ga pa? zaradi prakti?nosti in potrebe) ampak je nekako bolj kompakten.Zadnji del limuzine je precej ?e?ki.
Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.
na limuzini ga ni bilo na 5-vratnem HB-ju pa je.brisalec zadaj je tudi stro?ek ratal na limuzini al ga ni bilo ?e?
Sem mal maltretiral prodajalca v BTC-ju zakaj ni 5-vratne pa se je izgovoril, da je bila to posebnost za evropske trge in da druga?e ni aktualno drugod po svetu. Hja ?e ni aktualno pa ne bodo prodajal, ?eprav je bila 5-vratna bistveno bolj prodajanaj od 4-vratne.
Tista gnusoba jantarjevo rumene barve iz 80 let prej?njega stoletja je pri ekran?kih, ki niso barvni.
Z 2.2 motorji so se za?ele prodajati v za?etku leta 2009.
Glede menjave pa toliko - mene najbolj odbija to, da ni na voljo 5 vratne, karavani so mi pa po defaultu grdi. Tako, da edino kar bi prevagalo je to, da je novi dizel ob?utno var?nej?i vsaj glede na teste. ?eprav tudi, ?e je liter manj kot porabim zdaj je to pri 200.000 prevo?enih km "le" slabih 3k? manj kar je slab argument glede na dopla?ilo pri menjavi.
Vpra?anje, ?e je feder, lahko da gre za torzijo med dvema kovinskima palicama postavljenima na kri? od enega do druga nosilca. V glavnem kakorkoli je ?e?ko da popizdi?... to je ameri?ki sistem in isto sem skritiziral pri KIA Optimi, kjer pa je za povrh ?e neza??itena pot teh nosilcev znotraj prtlja?nika. Clarus pred skoraj 20 leti je imel normalen sistem z nosilcem in amortizerjem in ni? od tega ni segalo v prtlja?nik ter ?e dodatno zmanj?evalo volumen in uporabnost.
Notranjost mi nikakor ne potegne - sploh tist zaslon?ek je ?isti bruh. Iz generacije v generacijo dizajnersko notranjost nazaduje in ratuje.... Audi.
Najbolj me pa jezi, da mi je Kia Optima veliko bolj v?e? v vseh pogledih kar se oblikovanja ti?e - sam ?e v vo?nji bi ju moral primerjat. Sploh zdele k ma Kia neke divje popuste, da te pride srednje opremljena Optima 22k?.
Napisano
?esa nima?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani