Meni pa je karavan ta novi zakon in ko bo ura ga bom rabljenega (nikoli novega) nabavil.Pa kaj, ?e gre kak?en kufer?ek manj v prtlja?nik bom pa isto robo kot sedaj spakiral v vre?e.Pa bo problem re?en.
Edino kar me skrbi je PDF- moja Mazda I je zakon, ker lahko 20 krat na dan naredim po dva kilometra pa se ni? ne pri?iga.
Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.
je ze link na prejsnji strani...pa se pod njim mnogo boljsi test, ne pa ta kr neki
drugace pa subaru je tehnicno zelo ok, ampak grd k sto mater...tko da no go
Jaz sem imel ?e pri prvem varianto subaruja.Pa mi je tudi bil grd.
?e bi bila nova 6ka tako uporabna, kot tista taprva ki jo vozim ?e enajsto leto, bi ?el ta trenutek razbit pra?i?ka. Tako pa zgleda da jo bom vozil ?e kak?no leto in razmi?ljal kaj kupit. Tudi meni se zdi je subaru resna alternativa, le nov model bom po?akal, pa potem videl kaj je za 100 riti.
Zdej, ko imam 400 litrskega Thuleja mi je vseeno, kolik?en je prtlja?nik.Meni je nova mazda III v?e?na.
Samo bom pa? po?akal kak?ni dve leti na face-liftano.Itak jo bodo morali do takrat narediti.
Danes sem kon?no sprobal (niso imeli karavana ), limuzinsko metalno rde?o 6III,CD 150 REVO.
Ima pa vse kar se da montirat gor razen panoramske strehe.
Lepo so ji pasale gor 19 colske feltne.Sem se pa malo bal, da bo vo?nja z njimi preve? traktorska-trda, ampak me je pozitivno presenetila z udobjem.
Najprej sede?i.Takoj sem na?el primerno nastavitev za lepo ?portno (nizko in ne kot na klopci v parku) sedenje.
Napram Mazdi I se mi zdi vse bolj zaprto,vrata so vi?ja, okna manj?a, se mora? najprej navadit.
?tarta? z gumbom in motor se skoraj nesli?no v?ge.
Najprej graja-gumb za ?telat zunanja ogledala je ful ?e?ki in veliko bolj nenatan?en in neroden kot na moji.
Na volanu je en kup gumbov, ki so malo nepregledni in za moje pojme jih je preve?.
Sredinski ekran?ek je za moje pojme ?isto v redu in funkcionalen.Nimam kaj pripomniti.
Ful mi je v?e? pedal za gas malo manj pa pedal od sklopke-v tem avtu je bil ful trd.
Menjalnik je bil vsaj v tem avtu res vrhunski- menjaval sem kot po maslu, razen med 4. in 5. se mi je malo zatikal, ker je druga?e kot pri moji.Se navadi? in je bomba.
Motor (imel sem 150 konjskega) vle?e ?e od zelo nizkih obratov in se ne ?uti toliko turbo luknje.Pozna se tudi
200 kg manj?a te?a avta, ker ima res dobre pospe?ke.Volan je podobno odziven kot pri moji in tudi podvozje je dokaj trdo nastavljeno (?e enkrat, imel sem gor 19-ke).
Pri 130/uro je bila na 2000 obratih in zelo tiha (sli?i se samo malo gume pi?a vetra pa ni?).
Zelo v redu je tudi opozorilnik, da se nekdo nahaja v mrtvem kotu in te pravkar prehiteva.To sem zasledil samo enkrat.
Muzika je ista kot v starih 6-kah, ni? posebnega, zelo v redu pa se mi je zdela igra?ka (kamera) za rikverc.
Z pomo?jo nje bi verjetno tudi moj sin parkiral to?no v sredino parkirnega boxa.Lu?tna stvarca ampak ne nujna.
V glavnem, bi ga imel.
Pa ?e slikica probne 6-ke.
Aja, pa ?e za Boss-a nekaj.Povpre?na poraba (ni? mehke nogce) in ful po mestu je bila 6.6/100.
Danes gledal ?estico v BTC-ju. Izgleda fenomenalno in kovinska bela ji lepo pristoji. Ker je cena samo nekaj ?ez 31 jurjev, sem telefoniral svoji dragi, ?e kar dve kupim.
Sem izrazit ?udak kar se ti?e ocenjevanja avtov - prvo grem gledat prtlja?nik. In, primerjalno, v novo ?estko niti slu?ajno nebi spravil tolk ene robe za na po?itnice kot to lahko v mojo l.2002, ?eprav je nova 6cm ?ir?a in ve? kot 10cm dalj?a. Koloteki pri novi zaradi druga?nega podvozja precej bolj segajo v prtlja?nik, dno le tega je precej vi?je kot pri stari stari ?estki odprtina pa manj?a (verjetno ker so ?parali pri trdnosti/te?i pleha). Bo?nih steklenih povr?in je za pol manj tako da je preglednost ven precej slab?a.
Ampak to je to, ve?ina proizvajalcev se na vse kriplje trudi, da bi njihovi karavani zgledali ?imbolj kupejevsko. Pri tem pa se postavlja vpra?anje kaj za vraga bi potem ?lovek sploh ?e kupoval karavana. :ne vem:
Sej obstajajo tudi t.i. truge za na streho za vse tiste, ki ne more(m)o stla?it vse v prtlja?nik niti v staro staro M6.Mogo?e pa nekateri kupujejo karavane ker so jim lep?i?
Recimo meni so tisti podatki, s katerimi tako radi operirajo novinarji in prodajalci (ob podrtih zadnjih sede?ih je toliko in toliko l v prtlja?niku) totalno nakladanje in neupraben podatek.
lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3
Jaz dam noter vedno cd (in ne MP3 ) in pustim, da se odvrti do kraja. Nikoli skoraj ne i??em kak?nega posebnega komada...ker so na mojih cd-jih sami dobri rock komadi.
Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.
Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.
Sam sicer ne dam ni? na razne ekran?ke v avtih (vsi so mi itak kot ene videoigrice in povsem odve?) tako, da je meni ta ekran?ek v novi III ?isto ok.
Sem se pa odlo?il, da ko me pokli?ejo na test (?koda, da bodo v za?etku imeli tu v Kp samo limuzino diesla), bom naredi temeljito primerjavo v porabi med mojo M I-ko in tole M III tanovo-se pravi iste relacije, ista hitrost (?e se bo le dalo) in bom dobil nekje realno porabo oz. razliko v porabi.Ker tisti njihovi testi so kr neki.
In pa seveda prve ob?utke med vo?njo bom tudi podal.
Ah pa jade - karavani so kot mrli?ki avtomobili sploh ?e so ?rni
Bo? videl v ?ivo, da je novi karavan lep?i od limuzine.Jaz sem videl oba.Pa ne zato, ker so mi karavani lep?i (imam ga pa? zaradi prakti?nosti in potrebe) ampak je nekako bolj kompakten.Zadnji del limuzine je precej ?e?ki.
A karavanska oblika pa je lepa - pa ne glede na katerega karavana mislim? To je glih tako kot, ?e bi rekel, da je bel dostavni kombi lep - nekako ne gre skupaj. So samo grdi pa manj grdi, so pa seveda zelo uporabni in to je smisel nakupa.
Upam, da me do od karavanarjev ne bo zdaj lin?al.
Ne, samo res je lep?a.Ker mora? ra?unat, da je limuzina delana skoraj prvenstveno(ali tudi) za ameri?ki trg in se ve, da njihove 6-ke niso bile nikoli bogve kaj oblike.Glih zato, ker sem videl v ?ivo obe obliki sem lahko ocenjeval(za moj okus seveda).
Ok.,danes sem sedel v novi mazdi 6 III-belemu karavanu.Prvi ob?utki?
V ?ivo je veliko lep?a (posebej v beli barvi) kot na slikah-se pravi, da ni pa? fotogeni?na.Se mi je kar zdelo.
Spredaj in od strani je res lepa, zadaj pa zaradi tiste kromirane letve med lu?mi in ?udnih zadnjih lu?i ni? posebnega oz. meni je grda.Najlep?e izgleda od spredaj (malo gledano od strani), ko je kot kak?en morski pes.
Notranjost je meni ful lepa in to zato, ker me ful spominja na kak?nega audija A4 (ne ta novega A3 , ker je ta nov grd noter) ker mi je itak audijeva notranjost bila vedno najlep?a.
Spet so ga ukenjali z dizajnom felten, ki jim nikakor in nikoli ne uspe.Dobro, to se da zamenjat in bo bonbon?ek.
Aja, pa antena (shark varianta) mi je ful prevelika in mi izgleda malo kme?ka.Sem se bal, da bo izgledala mazda nekako preozka zadaj pa ne.Je kar postavna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko se ?e pogovarjamo tukaj o M 6 III; a se pri vas vozi po cestah kaj teh avtov?
Tukaj na obali jaz videvam edino ta rde?o testno druge pa ?e nisem videl.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani