Danes sem kon?no sprobal (niso imeli karavana ), limuzinsko metalno rde?o 6III,CD 150 REVO.
Ima pa vse kar se da montirat gor razen panoramske strehe.
Lepo so ji pasale gor 19 colske feltne.Sem se pa malo bal, da bo vo?nja z njimi preve? traktorska-trda, ampak me je pozitivno presenetila z udobjem.
Najprej sede?i.Takoj sem na?el primerno nastavitev za lepo ?portno (nizko in ne kot na klopci v parku) sedenje.
Napram Mazdi I se mi zdi vse bolj zaprto,vrata so vi?ja, okna manj?a, se mora? najprej navadit.
?tarta? z gumbom in motor se skoraj nesli?no v?ge.
Najprej graja-gumb za ?telat zunanja ogledala je ful ?e?ki in veliko bolj nenatan?en in neroden kot na moji.
Na volanu je en kup gumbov, ki so malo nepregledni in za moje pojme jih je preve?.
Sredinski ekran?ek je za moje pojme ?isto v redu in funkcionalen.Nimam kaj pripomniti.
Ful mi je v?e? pedal za gas malo manj pa pedal od sklopke-v tem avtu je bil ful trd.
Menjalnik je bil vsaj v tem avtu res vrhunski- menjaval sem kot po maslu, razen med 4. in 5. se mi je malo zatikal, ker je druga?e kot pri moji.Se navadi? in je bomba.
Motor (imel sem 150 konjskega) vle?e ?e od zelo nizkih obratov in se ne ?uti toliko turbo luknje.Pozna se tudi
200 kg manj?a te?a avta, ker ima res dobre pospe?ke.Volan je podobno odziven kot pri moji in tudi podvozje je dokaj trdo nastavljeno (?e enkrat, imel sem gor 19-ke).
Pri 130/uro je bila na 2000 obratih in zelo tiha (sli?i se samo malo gume pi?a vetra pa ni?).
Zelo v redu je tudi opozorilnik, da se nekdo nahaja v mrtvem kotu in te pravkar prehiteva.To sem zasledil samo enkrat.
Muzika je ista kot v starih 6-kah, ni? posebnega, zelo v redu pa se mi je zdela igra?ka (kamera) za rikverc.
Z pomo?jo nje bi verjetno tudi moj sin parkiral to?no v sredino parkirnega boxa.Lu?tna stvarca ampak ne nujna.
V glavnem, bi ga imel.
Pa ?e slikica probne 6-ke.
Aja, pa ?e za Boss-a nekaj.Povpre?na poraba (ni? mehke nogce) in ful po mestu je bila 6.6/100.
Danes gledal ?estico v BTC-ju. Izgleda fenomenalno in kovinska bela ji lepo pristoji. Ker je cena samo nekaj ?ez 31 jurjev, sem telefoniral svoji dragi, ?e kar dve kupim.
Sem izrazit ?udak kar se ti?e ocenjevanja avtov - prvo grem gledat prtlja?nik. In, primerjalno, v novo ?estko niti slu?ajno nebi spravil tolk ene robe za na po?itnice kot to lahko v mojo l.2002, ?eprav je nova 6cm ?ir?a in ve? kot 10cm dalj?a. Koloteki pri novi zaradi druga?nega podvozja precej bolj segajo v prtlja?nik, dno le tega je precej vi?je kot pri stari stari ?estki odprtina pa manj?a (verjetno ker so ?parali pri trdnosti/te?i pleha). Bo?nih steklenih povr?in je za pol manj tako da je preglednost ven precej slab?a.
Ampak to je to, ve?ina proizvajalcev se na vse kriplje trudi, da bi njihovi karavani zgledali ?imbolj kupejevsko. Pri tem pa se postavlja vpra?anje kaj za vraga bi potem ?lovek sploh ?e kupoval karavana. :ne vem:
Sej obstajajo tudi t.i. truge za na streho za vse tiste, ki ne more(m)o stla?it vse v prtlja?nik niti v staro staro M6.Mogo?e pa nekateri kupujejo karavane ker so jim lep?i?
Recimo meni so tisti podatki, s katerimi tako radi operirajo novinarji in prodajalci (ob podrtih zadnjih sede?ih je toliko in toliko l v prtlja?niku) totalno nakladanje in neupraben podatek.
lepo ze sam da za eno postajo bulis in vrtis tist joystick ....kaj sele za kake folderje mp3
Jaz dam noter vedno cd (in ne MP3 ) in pustim, da se odvrti do kraja. Nikoli skoraj ne i??em kak?nega posebnega komada...ker so na mojih cd-jih sami dobri rock komadi.
Sej sem ga v ?ivo pa me ne fascinira, ?al. Je pa res, da limuzine ?e nisem tako, da ne vem a mi bo v ?ivo v?e?. Se pa popolnoma strinjam, da je prakti?nost definitivno na strani karavana in ?e ne bi kupoval tudi z o?mi bi definitivno vzel karavana.
Se pa strinjam z Juresom, da je ekran dan notri nekako na silo, zadnji trenutek, kot, da se bi ?isto na koncu odlo?ili, da ga dajo notri. Katerikoli kitajski izdelek za prej?nji dve ?estici izgleda za vsakj 5 razredov bolj skladno in originalno ?!?!? . Tole trenutno je bolj kot ne nekak neposre?en tunning - sej se sicer navadi? ampak vseeno, bi lahko bil tole korak naprej v razvoju in oblikovanju, mislim pa da je korak nazaj.
Sam sicer ne dam ni? na razne ekran?ke v avtih (vsi so mi itak kot ene videoigrice in povsem odve?) tako, da je meni ta ekran?ek v novi III ?isto ok.
Sem se pa odlo?il, da ko me pokli?ejo na test (?koda, da bodo v za?etku imeli tu v Kp samo limuzino diesla), bom naredi temeljito primerjavo v porabi med mojo M I-ko in tole M III tanovo-se pravi iste relacije, ista hitrost (?e se bo le dalo) in bom dobil nekje realno porabo oz. razliko v porabi.Ker tisti njihovi testi so kr neki.
In pa seveda prve ob?utke med vo?njo bom tudi podal.
Ah pa jade - karavani so kot mrli?ki avtomobili sploh ?e so ?rni
Bo? videl v ?ivo, da je novi karavan lep?i od limuzine.Jaz sem videl oba.Pa ne zato, ker so mi karavani lep?i (imam ga pa? zaradi prakti?nosti in potrebe) ampak je nekako bolj kompakten.Zadnji del limuzine je precej ?e?ki.
A karavanska oblika pa je lepa - pa ne glede na katerega karavana mislim? To je glih tako kot, ?e bi rekel, da je bel dostavni kombi lep - nekako ne gre skupaj. So samo grdi pa manj grdi, so pa seveda zelo uporabni in to je smisel nakupa.
Upam, da me do od karavanarjev ne bo zdaj lin?al.
Ne, samo res je lep?a.Ker mora? ra?unat, da je limuzina delana skoraj prvenstveno(ali tudi) za ameri?ki trg in se ve, da njihove 6-ke niso bile nikoli bogve kaj oblike.Glih zato, ker sem videl v ?ivo obe obliki sem lahko ocenjeval(za moj okus seveda).
Ok.,danes sem sedel v novi mazdi 6 III-belemu karavanu.Prvi ob?utki?
V ?ivo je veliko lep?a (posebej v beli barvi) kot na slikah-se pravi, da ni pa? fotogeni?na.Se mi je kar zdelo.
Spredaj in od strani je res lepa, zadaj pa zaradi tiste kromirane letve med lu?mi in ?udnih zadnjih lu?i ni? posebnega oz. meni je grda.Najlep?e izgleda od spredaj (malo gledano od strani), ko je kot kak?en morski pes.
Notranjost je meni ful lepa in to zato, ker me ful spominja na kak?nega audija A4 (ne ta novega A3 , ker je ta nov grd noter) ker mi je itak audijeva notranjost bila vedno najlep?a.
Spet so ga ukenjali z dizajnom felten, ki jim nikakor in nikoli ne uspe.Dobro, to se da zamenjat in bo bonbon?ek.
Aja, pa antena (shark varianta) mi je ful prevelika in mi izgleda malo kme?ka.Sem se bal, da bo izgledala mazda nekako preozka zadaj pa ne.Je kar postavna.
Samo upam, da bo obstajala tudi varianta 6 III brez bose-ja, pa da se da ugraditi vsaj kak?ne konkretne zvo?nike, ?e ?e ni mogo?e zamenjati radija.So pa tej integrirani radiji(ponavadi povpre?ne kvalitete) ena slab?ih re?itev oz, pogruntav??in v novih avtih.
ok, na prvi sliki izgleda ?e kar v redu (ker je v redu kot fotografiranja), na ta drugi ni ne ti? ne mi? med kak?nim audijem, bmw in ne vem ?e ?im, zadnji del je pa ?e vedno mimo.Vsaj meni.
Res bi bil z Takeri-nimi auspuhi dosti lep?i zadnji del.
Ne vem, meni ne deluje sve?e, kot bi bila ?e nekaj ?asa zunaj. :ne vem:
Ne vem no, stvar okusa.t Meni Takeri gleda bolj strupeno,agresivno (kot ena ka?a) mazda 6 pa bolj veselo, kot da je pravkar pospravila enega dobrega odojka in je malo napihnjena ter si smeje v brk..Tako mi trenutno delujeta obe.
Razlika med Takeri in Mazdo 6 III so menda minimalne ... vsaj tako pravijo na FBju
Zanimivo, da ima Takeri ?e ve?jo masko kot nova 6-ka a je vse skupaj veliko bolj skladno, tako da je moje mnenje (in verjetno ?e mnenje par tiso? drugih), da absolutno ne bi smeli spredaj ni? tikati oz. "popravljati".
Ker niso ni? naredili, da bi bilo bolj uporabno ali pa ne vem kako estetsko bolj?e.
Da ne govorimo o zadnem delu, ki je pri novi 6-ki prav grd napram Takeriju.
Sem bral malo komentarje po tujih Mazda forumih in ve?ina jih meni, da je koncept veliko obetal izdelek pa ve?ine ne prepri?a ve?. Veliko jih ugotavlja, kot da bi bila ta 6-ka(oblikovno) ?e kak?no leto ali dve zunaj in potrebuje ?e facelift. Skratka, malo so udarili mimo vsaj kar se ti?e evropskega okusa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta nova III ga nima.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani