Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... ...
Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ...
Sem danes slucajno na nekem nemskem forumu opazil, da lahko na Mazdini spletni strani preverimo, ce je kaksen vpoklic za nas avto... pa sem poiskal to se na slovenski strani in nasel, da lahko to naredimo tukaj >> https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/
Za moj avto vidim, da je na voljo en vpokic.. in sicer ima stevilko AK038A... kar je tisti vpoklic, ki velja za bencinske motorje, ki imajo sistem izkljapljanja cilindrov ...
Jaz imam klimo vedno na AUTO le vcasih zmanjsam pihanje, ko recimo po celem dnevu na soncu na polno zacne pihat ... pa se mi mudi in ne morem pocakat minutko,d a se spiha vrocina ... Kam piha (mode) niti ne spremljam ... Itak pa nimam sob nastavljenih, da pihajo direkt v glavo ...
Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...
Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici...
Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e ....
In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih
Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ...
tokrat sem tukaj z tehni?no te?avo, ki je bolj kot ne samo "annoying".
V M6 2015 (pred faceliftoml) mi zmeraj predvaja prvo skladbo iz USB klju?a, potem ko dam kontakt oz. ?tartam.
Na internetu sem bral, da bi naj hodli cel BT modul menjavat na servise in ne vem kaj ?e. Mene pa najdbolj zanima, ?e ma kdo tule kak?ne izku?nje s tem oz. mogo?e ?e na?el re?itev?
Hvala za vse odgovore.
Sem tvoje sporocilo premaknil v temo, kjer je bilo govora o tem... USB modul zamenjajo na servisu... nevem pa, kako je, ce je izven garancije... Najbolje, ce vprasas na servisu...
Tale komentar je pa cisto brez pomena... Avto je pac treba servisirat... in tudi tankat. Tudi za tankanje te racunalnik obvesti, in potem gres verjetno tankat ali?
Nikjer nisem napisal, da tega ne mores sam naredit ... seveda pa potrebujes znanje in ustrezna orodja .... ni nujno, da gres na servis...
Pomoje je nastavljen samo opomnik ... lahko pa da se bo potem pojavila se kaksna lucka... Ce je se v garanciji, potem je to menda lahko razlog, da ne velja vec ...
@Jures ... pri tebi je tudi veliko relacijskih vozenj... tam je poraba precej nizja, ker ni stalnega speljavanja in zaviranja ... To se precej pozna... Jaz sem recimo pri relacijskih voznjah imel tudi povprecno porabo okoli 6 litrov ... cim pa se zacnejo voznje, ki so bolj razgibane (torej ustavljanje in pospesevanje) pa se poraba takoj dvigne za liter ali dva ...
Moja ima trenutno 6,22. Se pravi je res nekje 1 liter + ve?.
S prejsnjo sestico (2.0, CD140, rocni menjalnik) je bilo povprecje visje... okoli 7,5 l / 100 km ... ob podobnem rezimu voznje ... >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=6479
Za mazdo 6 prva generacija je bila cena ene vzmeti 180e+DDV (brez dela), tako da si kar dobr skoz prsu. Seveda dobis to isto vzmet (KYB) na internetu za 38e, ampak ok .
Kaj ti nuca, ce dobis vzmet ceneje nekje na internetu, ce pa ne ves, da je vzmet tista, ki je krivec... ...
Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ... rumen klicaj je splosna lucka...
Najbolje bi bilo vidno slike ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...
Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... ...
Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani