Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Tudi jaz imam ta GPF in se mi zdi,da avto včasih nekako bobni,rohni ali ne vem kako bi opisal ta zvok 🤔 To pa traja kakih cca 5 min.Sicer ne vem če je to to ampak samo omenim,da bi lahko bilo kaj takega......🙋

Ko se pa naslednjič peljem pa vzamem kapljico olja,upam da zraven čim manj vode.....🥴

Se tolažim,s tem da je olje 0w20 in ne 0w8.....😊

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje kolektorjev
Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Jaz osebno verjamem in zaupam Japoncem, da so delali najboljše bencince, dizli pa niso njihovi ravno posrečeni motorji a dvomi so, ker je to X motor in tehnika s katero so se ubadal že mnoge znamke in jim ni uspelo.... :nevem:(spomni se wenklovih motorjev) 🙃

Jaz sem se pa vseeno odločil za nakup, ker delam malo km in 100kkm bo pa zdržal ni vrag.... 😊😀😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

Oprosti, ampak ta podatek ne pove popolnoma nič. Meni tud po polnem tankanju kaže domet več kot 1100km za 50 litrov tanka. Pol pa počasi pada in tud približno ne naredim 1000km, že 900 je kr ok.

Se ne daš a ne, ti bom slikal še povprečje na 10kkm pa boš videl kako je stanje v resnici.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Sej ti nočem veselja kvarit ampak glede problemov ne moreš vedet, ker je ta motor premal časa na trgu. Ko bo imel tam nekje 5-6 let in, ko bodo ljudje množično delali 200kkm in več bomo šele lahko rekli a je to vzdržljiv motor in z manj problemi od obstoječih. Do takrat je pač zgolj upanje, da bo.

 

Kar se tiče porabe pa se strinjam, tale X je za bencinarja res dober. Mal mu tudi pomaga, da je recimo CX-30 cca 100kg lažji od Mazde 6 dizel ampak vseeno presenetljivo dobro. Bi blo pa spet treba nbaredit en poraba test, ampak tokrat bi vzeli več AC vožnje pri 130km/h, ker vožnja po regionalkah je res balzam za porabo.

Poraba je manjša od 3ke za 0.3 lit/ km pri meni na enakih relacijah😉

Ve se pa,da dizel ima bolj varčen motor in tu ni kaj.....👍

Vem,da ni Citroen forum ampak tale podatek pove veliko....😊(50 lit.tank)

Vožnje 70%ac.(130-150),druga je mesto in regionalke......

IMG_20220718_074128.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Teh 6 litrov je, če voziš umirjeno, 120/ uro o avtocesti+ regionalke. 

Avto esta130-150 je takoj proti 7l/100.

Medtem,ko je pri cx avtocesta od 6,5-6,7 pri enaki hitrosti. 

Tudi po mestu se cx30 z lahkoto meri z dizlom. Bom v kratkem naredil primerjavo - ista cesta, enaka Hitrist, enak voznik. 

Pa, da vidimo direktno primerjavo. Ta bo še bolj točna kot na našem mazda izzivu. Tam smo bili različni vozniki z različnim načinom vožnje. 

Promet zna biti problem, razen ponoči, ko ni gužve.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Aless napisal:

Evo sem dobil rezultate z zadnje analize olja z aditivom, sem vrgel podatke v excel za lažjo primerjavo.
Zdaj pa primerjava na 10.000km, med oljem z aditivom in brez.

 

Najprej primerjava viskoznosti.
Aditiv AR9100ima manjši vpliv na viskoznost čistega olja s tem da se viskoznost KV40 zniža za 0,65cSt, KV100 pa za 0,13cSt.
Tudi pri rabljenem olju aditiv nima nekega večjega vpliva.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV40 je zaradi prisotnosti nafte v olju padla za 13,15cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV40 je padla za 16,7cSt.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV100 padla za 1,77cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV100 padla za 1,3cSt.
Pri tej primerjavi je potrebno upoštevat da je v olju z aditivom bilo onesnaženo z 6% nafte in 0,4% saj, olje brez aditiva pa 8,5% in 0,7% saj. Nafta v olju redči olje, saje pa ga zgoščujejo.
Zato glede vpliva aditiva na viskoznosti olja lahko rečemo da ga praktično nima.

 

TBN/TAN
Primerjava TBN/TAN razmerja med oljem z aditivom in brez, takoj pokaže da aditiv zelo zviša TBN samega olja iz 6,7KOH/g na 11,08KOH/g. TBN/TAN kot sem že v nekaj postih povedal je vrednost katera pokaže koliko rezerve ima olje da nevtralizira škodljive kisline ki nastajajo v motorju pri izgorevanju. Ko se TBN in TAN srečata je skrajni čas za menjavo olja, ko je TAN večji od TBN več olje ne more nevtralizirati kislin in pride do večje oksidacije,posledično večje obrabe materiala in nastajanje oljnih oblog.
Olje z aditivom je po prevoženih 10kkm imelo TBN=4,91 in TAN=2,4KOH/g, brez aditiva pa TBN=3,8 in TAN=4,04KOH/g. Kar pomeni da je olje z aditivom še vedno sposobno nevtralizirati kisline, brez aditiva pa je zrelo za zamenjavo.

 

Pogled na paket aditivov in vpliv aditiva AR9100
Pri pregledu analize vidimo da se nam zelo poveča vsebnost B (Bora) in K (Kalija), pri svežem olju vrednost Bora poveča za 1233ppm, Kalija pa 954ppm. Kar pa je pričakovano saj glavna sestavina aditiva AR9100, Kalijev Nanoborat.
Bor ima dobre drsne lastnosti in s tem nudi boljšo zaščito pred obrabo.
Kalij sam po sebi ni škodljiv,je ponavadi prisoten v hladilni tekočini in če ga najdemo v motornem olju lahko nakazuje da se meša antifriz v olje, ampak v mojem primeru je vsebnost Kalija posledica aditiva AR9100.

 

Obraba materiala motorja
Pri pregledu obrabe materiala vidimo da očitno aditiv AR9100 deluje, pri motornem olju z dodanim aditivom je obraba Fe(železa) znašala 30ppm, brez aditiva pa 69ppm!
Če tukaj primerjamo obrabo Fe z Motul EFE oljem brez aditiva, je bila obraba 38ppm.
Obraba Al (aluminija) je z aditivom manjša. Z aditivom Al=6ppm, brez Al=9ppm.
Tudi obraba Pb, Cr, Cu je z aditivom manjša.
Edino obraba Sn(cin-kositer) je bila brez aditiva manjša Sn=0ppm, pri olju z aditivom Sn=1ppm, kar pa je daleč od mejnih vrednosti (Sn=13-29ppm, vse kar je več pa je že razlog za skrb).

 

Povzetek analize olja z aditivom Archoil Ar9100   VS   olje brez aditiva   VS    Motul EFE
ZMANJŠANJE OBRABE Z DODATKOM Archoil AR9100                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Fe    56,52%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Fe    21,05%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Al    33,33%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Al    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Pb    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Pb    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cr    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cr    50,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cu    25,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cu    25,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Sn    -50,00% (obraba z dodatkom je 50% večja)
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Sn    0,00%

 

Skratka aditiv Archoil AR9100 se je izkazal da dejansko deluje in zmanjšuje obrabo materiala, kar se vidi na mojih analizah rabljenega motornega olja.

Za zanimivost sem izračunal tudi da bi valji moje M6 ob taki obrabi Fe (30ppm) zdržali 782.717km preden bi se obrabili izven tolerance standardnega premera.

Na sam vpliv zmanjšanja porabe goriva, pa nisem opazil neke razlike.

Tudi glede samega vpliva na regeneracije DPFa aditiv nima vpliva in ga tudi jaz pri meni nisem opazil, regeneracije so se izvajale na enak interval med 150-200km.
Tako da jaz bom aditiv dodajal še naprej, no v bistvu sem ga že dodal v novo olje ob menjavi olja.
Aja, brez da delam reklamo, če koga zanima imam na zalogi 3kom aditiva, več na ZS.

 

 

IMG_20220710_115749.jpg

IMG_20220710_122847.jpg

IMG_20220710_122725.jpg

Čudovita razlaga kot vedno....👌😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

Pri moji nekdanji 3ki g120 se je opravil 4.servis pri 38kkm.....

Do zdaj vse bp.,da ne rečem odlično.....👌😊

Cena 170€ ,menjani vsi filtri,menjano olje in pregled vozila.

(Olje svoje)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

Evo, rdečka je zopet hitra in predrzna na cesti. 😊

Je pa mehanik predlagal, da jo gonim sedaj nekaj časa, da vidimo, ali se bo lučka zopet kaj javila. Oni so jo, dva mehanika in šef, tri dni terali po obali in okoliških hribih in je bilo vse v redu. 

Pregledali in prečistiti so par senzorjev, 

vse cevke so temeljito pregledali (eno so zamenjali, ker so sumili, da malo pušča.)... in to je to. 

Sedaj pa gasa in bomo videli, kako bo. 

Tudi, če jo vrže v safe mode še enkrat, sem doma in bom prišel z lahkoto do mehanika. 😊

Pri takih napakah je vedno problem, ko točno ne veš, kaj je narobe. 

Jaz najraje vidim, da rečejo:" je bilo to in to narobe, to smo zamenjali, stane toliko in toliko  in bo naprej  mir".🤔

 

 

To zadnje se lahko zgodi samo pri benzincu..... 😁 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Majhna sprememba. Po "bojnem" družinskem planu smo se vsi strinali, da novi  avto-benzinar😊 pride v hišo, rdeča 6-ka pa ostane.😊 Ugotovili smo, da jo je škoda prodati in jo bo vozi od sedaj naprej  sin( kakšen giro mi bo še posodil). 

Sivka pa bo šla po tolikih letih od hiše. 

 

Ja, res bi jo bilo škoda prodat, ker tvoja je pa res "makina" .... :bravo:

Sedaj pa komot kupiš novo sivko CX30 kot je tale...... 😁😉

IMG_20220531_204205.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

Sem povzročil splošno paniko pri dizelaših. 😊 Ja, bolje je preprečiti kot lečiti. 

Ti si faca, drugi menjajo nove senzorje ti pa kar cel avto, zakon :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno. 

Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍

Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno  benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda... 

 

 

Da ni to kaka šala.... :whatever: 

Mislim tisto na SUV in ni Mazda.... 🥴

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Aless napisal:

 

Tole je napačno olje za bencinarja!!! 

Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil. 

Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴

Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.

Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔

Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena! 

Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%! 

To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!

 

IMG_20220618_202912.jpg

@Aless jaz osebno ti na prvo verjamem,👍 ti trgovci pa očitno ne vejo kaj prodajajo...🥴☹️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.