Noja... to ni ravno resitev njegovega problema... vsaj ne realna... jaz bi sel na pooblascenca, ki je delal zadnji servis.. in naj pove, kaj in kako... Potem se pa odloca dalje...
Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).
In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu
Saj ce imas avtomatika, ti itak drzi avto na mestu, tudi ce nimas rocne zategnjene... vprasanje pa je, kaj se zgodi, ce je res hud klanec ... ce tista blokada dovolj drzi... Ampak to so ze ?worst case? scenariji.. o katerih se lahko debatira in debatira... tako kot pri rezervnem kolesu vs. sprej... sredi AC, kjer je se zozanje zaradi gradbisca ...
Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).
Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.
To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...
Zaradi takih mo?nih prigod sem ?arnice vseh notranjih lu?k zamenjal z LED diodami
LP
Pri novejsih se notranje luci ugasnejo po priblizno dobre pol ure... zato je treba recimo pri nadgradnji infotainmenta vsake toliko casa pritisniti pedal zavore... da se ne ugasne sredi nadgradnje...
ni nujno da ga dobi? na licu mesta, lahko se ga po po?ti po?lje (?e zaradi obra?una in tega da podjetja lahko sprejemajo gotovino le do neke dokaj majhne veli?ine- vse ostalo TRR)
Kolikor vem, ce gre za gotovinsko poslovanje, mora izdati racun, ki mora v vecini primerov biti tudi davcno potrjen ... so neke izjeme... kot npr. razne stojnice... wnevem pa, ce v te izjeme pasejo tudi avtomehanicne delavnice...
sej ti lahko izda racun...pac mu reces naj napise racun pa je
V bistvu je zakonsko pravilno, da ga dobis, brez da bi kaj posebej rekel... Je pa tako, da je razlog bolj kot ne to, da je prevec zaseden... in da ni neizdajanje racuna zato, ker bi hotel drzavo okrog prinesti... Sem skoraj preprican, da te racune vse ima zavedene ...
Pri novejsih piskanje zacne pri cca. 20 km/h in zapiska petkrat... potem je nekaj casa mir.... kaksno minitko... potem pa spet zacne in ne neha, dokler se ne privezes... tako je bilo pri prejsnji sestici (2013) in sedanji CX-5... za predprejsnjo sestico (2008) se pa ne spomnim vec...
Jest sem pa celo enkrat bil v Slogi... ko so se vrteli take filme... Sem se pridruzil sosolcem v srednji soli... gledal pa smo neke Svedinje v internatu ali nekaj podobnega ...
Jaja... saj vem... slisi se kot izgovor ... ampak treba je bilo enkrat pogledat o cem se je takrat toliko govorilo
Sicer pa glede naslova teme... Se nisem imel problema s skripajocim sedezem... v nobeni sestici oz. v nobeni Mazdi dosedaj... Mogoce je krivda ta, da sem malo tezji... in sedez ne upa skripat
Najlep?a hvala za odgovore. Bom ?e enkrat prelistal navodila.
Druga?e pa ta start stop sistem. Koker sem bral forum ima avto neko svojo logiko, kdaj ga motor izklopi pa vklopi? ?e nekajkrat sem opazil, da ko recimo po 30 min vo?nje, vmes tudi po avtocesti, pridem pred tra?nice oz zaporo in se motro izklopi za nekaj minut, nato pa se sam v?ge brez da bi karkol pritisnil al pa vklopil.....a to je ok? Ne bi moral po moji filozofiji bil izkloplen dokler ne stisne? sklopke?
Vklopi se po cca dveh minutah... vcasih tudi prej... mora pa biti izpolnjenih cel kup pogojev... je nekje omenjeno v navodilih... recimo ce je v kabini prevroce ali premraz glede na nastavljeno temperaturo klime... hladen motor... ce se izvaja regeneracija DPF,...
Sam ko bi kdo dal oceno brisalcev po cca 10.000km bi bilo fajn, nov sigurno vsak brise
Noja... to ne drzi cisto... sem enkrat kupil neke Valeo na crpalki... in so tako zanic brisali, da sem dal stare nazaj.... ... in potem dal raje malo vec za Boscheve... Od takrat kupujem samo se Boscheve ali originalne na servisu... enkrat sem vzel Champion, pa so bili tudi OK...
Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.
Kot je ze Stroker odgovoril... Mazda 6 2014 nima TPMS ventilckov... ampak meri preko ABS senzorjev... Sicer pa pri tistih, ki imajo TPS (pred 2013 in po koncu 2017) se opozorila ne da izklopit ... tako, da ce ventilcki niso prisotni, ves cas sveti rumena opozorilna lucka ... pa sem in tja se oglasi piskac (to pomoje samo na zacetku, ko jih sistem pogresa ...).
Se pravi! da gredo iz slabega na ?e slab?e kar se ti?e zvoka. Zakaj ne obstaja verzija Revolution brez Bose "ozvo?enja"?
Zvok je meni osebno bil OK... in nisem nic pogresal wooferja... v bistvu ni bilo nic slabse, kot pri prejsnji sestici, ki je imela woofer ali pri sedanji CX-5, ki ima spet woofer v prtljazniku...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ravnokar tankal... Range je kazal, da je se za 5 km ...
Notri je slo cca. 50 litrov ...
Po podatkih v prirocniku, naj bi posoda za gorivo drzala 58 litrov ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani