Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁
Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟
Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.
@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.
Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔
Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:
3.
- čiščenje in test DPF
😞
Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:
4.
- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)
😢
Res je za zjokat.... 😭
Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈
pred 5 minutami je Hixxy napisal:
5.
če nič od tega ne pomaga, zapalit
Ta je dobra vsaka ti čast, smeha za celi dan..... 😊😂🤣
Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).
Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla
Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.
Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉
Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.
In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃
Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.
Kapljica Mazda Supra-X 0W20 v Mazdi 6 G165 l. 2018, 3.300 prevoženih km od menjave olja, skupaj dobrih 55.000 prevoženih km, na vseh servisih do sedaj so notri vlili Supra-X 0W20.
Evo sem kar zraven prlimal sliki,da se lahko lažje primerja.....😊
Olje je enako kot pri @Janez007-u,prevoženo 3500km od nakupa 20.08.21.
Avto CX30 / motor e-skyactive 2.0 /X 186KM
@Aless kaj praviš na tole packo,dosti boljše kot na citrončku......😊😂🤣
Hvala za info. Sedaj vem o tvojem avtu več kot o svojem 🤣
Sam bi po kmečki logiki, ta je še iz časa katrc in stoenk, prvi servis predpisal pri polovičnem intervalu (na 10.000 km namesto na 20.000). Včasih so priporočali prvo menjavo olja že po 1.000 ali nekaj tisoč km, ker naj bi bilo notri več kovinskih nečistoč zaradi vtekanja-prilagajanja kovinskih delov (batov, cilindrov,..). Po mojem ta logika še vedno drži, kljub tehnološkemu napredku in bolj točni izdelavi, razen če mašino vtečejo in zamenjajo prvo olje že v tovarni.
V Avstraliji in ZDA imajo na 10kkm ali pa milj, ne vem točno kaj? Je pa dosti bolj realno.... 🤔
Prvi servis je bil opravljen v Nemčiji. Moj avto je bil drugače službeno (osebno) vozilo lastnika tega uradnega servisa (uradnega zastopnika za vozila mazda Nemčija). Nastopala je tudi v videu za uradno predstavitev FL mazde 6 za nemški trg. 🤗
To pomeni, da je tvoja 6tka neke vrste filmska zvezda....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟
Povezava za deljenje
Deli na druge strani