Pri stevilu lastnikov je recimo problem ta... ce leasing hisa, ki je pravno formalno lastnik nekega vozila (ce je kupljeno na leasing), gre v stecaj ali jo kupi drugo podjetje... je to ze sprememba lastnika ... in po preteku leasinga se recimo leasingojemalec odloci, da avto proda drugi fizicni osebi ... Kolikor vem, se po preteku leasinga najprej napise na leasingojemalca... in takoj recimo na novega kupca... Tako so tam lahko pri 5 let starem vozilu vpisani stirje lastniki in dva uporabnika ... ...
Ampak 'OEM' za tak denar (z delom) li?i na popolnoma navaden accu....si prepri?an da je AGM? Pri 'nas' je za VAG od 250? pa do 350?
Torej nima? avta ve? v garanciji?
Ce se prav spomnim, je napisal, da ima CX-5 letnik 2012 ... Takrat so imeli "le" 3 leta garancije... Sele v zacetku 2013 so to podaljsali na 5 let ... Vem, ker je kolega imel CX-5 2012 in sem takrat se spraseval na MMSu, ce res nima tudi CX-5 5 letne garancije ... ker moja sestica je januar 2013 in takrat so menda zaceli dajat ze privzeto brez doplacila 5 letno garancijo. Prej je bilo podaljsanje garancije iz 3 na 5 let za doplacilo - 500? se mi zdi ...
P.S. Jest na temu linku je 404, ni vsebine. Mi prlimas pravi link prosim?
En presledek se je ustulil na koncu linka... sem popravil link >> http://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25 ... Drugace je to polnilec Ctek MXS 25 ki ima polnilni tok 25 A ...
OEM Mazda akumulator (Start&Stop) z delom vred 160 EUR (+ priklop na ra?unalnik in popucali "te?ave" ki so bile javljene zaradi ?voh akumulatorja). Meni se zdi cena sprejemljiva. Ko sem bral na tujih forumih za akumulatorje za ta tip vozila in videl cene 500$ me je na rit vrglo... ampak sem bil prijetno presene?en nad ceno pri nas. Verjetno pa vseeno ne gre za enake akumulatorje, ker da je taka razlika v ceni bi te?ko verjel..
Meni je bilo tudi receno, da je tak akumulator okoli 500? ... in da ima 5 let garancije ... Tale cena pa je se sprejemljiva ...
Kako pa se je dosedaj registriralo? Ali dosedaj ni bil predelan? Homologacijski kartoncek je obvezen od nekega leta dalje... Nekje v spominu imam letnico 1995? ...
... kupiti nov akumulator. Ker pa mi akumulator dela normalno + glede i-stop-a ?e bi res bil to problem bi se ?e toliko nafilal v vsej tej vo?nji sem malo skepti?en, da je problem v akumulatorju...
Za delovanje i-Stop je problem lahko tudi sama kapaciteta akumulatorja... Med voznjo se ne bo dovolj napolnil, zato ga je potrebno napolnit s polnilcem ... najbolje cez noc ... Po tem je se dobro resetirati i-Stop sistem... Moram pobrskat za navodili, kako se to naredi ...
Xenon in gretje sedezev ima pomoje samo GT ali GTA oprema ... Stresno okno pa je res redkost, edino ce je bilo nakdnadno vgrajeno neoriginalno... Zakih z originalno vgradnjo je res zelo malo ... V cenikih novih so to le tisti modeli, ki imajo v opisu se SD (SD = Schiebe Dach ) ... in to je recimo pri trenutnem modelu le pri tistih z najvisjimi paketi opreme ...
Naj?vohnej?i v FL je CD129, torej 129 KM. Govorim za dizla, ker bencinarja no?e?...
Ma za kupit je od prej tudi, so pa nekaj malenkosti po?timali v FL varianti. Jaz sem s svojo ne-FL ampak ?e 2.2d na?eloma tudi zelo zadovoljen.
Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,
Zanima me, ali je pri Mazdah normalno, da ko da? smernik, se n? ne ?uje karkol? Ali je morda kaka nastavitev, lol?
Ko samo na rahlo pritisnem gor al pa dol, ko menjujem pas na AC ali zapu??am kro?i??e, se mi dostkrat zdi, da se sploh ni pri?gal, ker sem navajen druga?e...
Glasnost radia ne sme biti na max ... pol se pa slisijo tudi smerniki
V prirocniku za SkyActive sestico pise samo,d a se olje v rocnem menjalniku menja vsakih 180.000 km ... Za avtomatski menjalnik nic ne najdem ... Verjetno je pri starejsih motorjih podobno ...
sej guma se ne ''zatesni'', kolega je na MG-ju mel neke runflat falkence, samo to so nizkoprofilne gume, vsaj tiste so ble in ni? se ne zatesnijo, samo robovi so tko narjeni, da se ti ob prazni gumi zavihajo ?ez feltno in se vozi? ubistvu po robovih od gume, do prvega vulkanizerja in z minimalno brzino
Te "Conti Seal" imajo notri neko mehko plast... Poglej na videu, kako naj bi delovalo ... To, kar je omenil Jures nima veze z "run on flat" ... Vsaj tako jaz razumem tisto, kar je vpisano v prometnem dovoljenju ...
Spet neka "novost" ki kosta dodatne denarce... je pa samo pogojno uporabna (samo ce povozis recimo zebelj do debeline 5 mm) ...
Ce imas pa gumo prerezano ali pa ce jo razcefras ob voznji cez kaksen oster robnik, pa ti to nic ne pomaga... Tako kot tudi komplet za popravilo in kompresor v takih primerih nic ne pomaga... Samo asistenca ali pa rezervno kolo ...
Saj ta naziv "samozatesnilne" je tudi mene zbodel v oci... Ker dejansko se nisem slisal, da bi navadna vozila imela take gume. Na vojaskih kamionih vem, da so bile take gume... vendar v kombinaciji s kompresorjem, ki lahko kar med voznjo pumpa gume... in vcasih so govorili, da taka guma zdrzi do 7 metkov iz puske ...
Pred mnogimi leti, ko se je zacel prodajati Smart je bil problem ta, da ga pri nas nisi mogel registrirati, ker je imel razlicne dimenzije pnevmatik na prednji in zadnji osi... prostora pa ni bilo nikjer niti za eno pnvematiko... In takrat se ni bilo dovoljeno uproabljati kita s peno in komresorjem ... Tako recimo poodjetje ni moglo uradno uvoziti in prodajati Smarte... le pomagali so lahko pri uvozu iz Avstrije... za fizicne osebe ni bilo takih problemov pri uvozu ...
Dejansko pa iscem in iscem in nikjer ne najdem v ponudbi "samozatesnilnih" pnevmatik"... Samo pri raznih opisih VQG vozil so omenjene v specifikacijah... vendar samo dimenzije... nic pa proizvajalec ali kaj pdoobnega. To dejansko prodajajo samo na VAG servisih?
Ni res moj avto nima nic, popolnoma bic in tako ima lahko vsak ki ima v homologaciji t. i. Run flat gume... Oz gume za voznjo ob predrtju. Sem spraseval servis in tehnicne in to je to, gre skozi
To imajo vse alhambre in sharani
Luknja v zakonu?
Avto na primer nima niti prostora za gumo.. Tudi ce bi 6 ali 7 zic dam ven
Saj to sem napisal zgoraj >>> "Izjema je tudi, ce imas "run on flat" pnevmatike"
Samo to pomeni, da moras imeti take pnevmatike tudi namescene... Tanove imas take?
Ni vec obvezna, pridi mojega poglefat... . Pa kaj na primer bos delal s 15 ce ne gre preko celjusti???
Naceloma je menda se vedno treba imeti rezervno kolo ali pa komplet za krpanje (oz. ustrezna naprava oziroma pripomo?ek kot pise v uradnem listu >> https://www.uradni-list.si/1/content?id=113310 ) ... Edino ce pase v kaksno od naslednjih kategorij >> O(1), L, T, C, R, S in vozila kategorij M(2) in M(3), ki so namenjena mestnemu in linijskemu prevozu, ter vozila kategorije N z obliko nadgradnje ?SG? in dodatnim opisom ?komunalno?)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.ebay.de/sch/Wagenheber-/118769/i.html?MMake=Mazda
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani