Obstaja... Jaz sem imel v sestici druge generacije (GH)... In je delovala tudi v prvi generaciji... Samo ne pri vseh... Ajvar ima tako, da dela... Le kartografija je dokaj zastarela...
Na strani upravne enote ima? formular, vpi?e? not vse podatke in gre? na upravno enoto v ponedeljek v sprejemno pisarno overit podpis in po?lje? priporo?eno. Najhitrej? brez hudih stro?kov.
Ssaj nekih hudih stroskov ni v nobenem primeru... Sem ravno pred kratkim to pocel, ko sem kupoval Citroena od kolega... Vse smo uredili na Avto Krka v Siski v 15 minutah... On kot prodajalec je placal nekih 20? In dobbi nazaj razliko od cestnine, jaz kot kupec pa 6? in doplacilo cestnine do takrat, ko ima registracijo... Najbolje in najenostavneje je, ce sta prisotna oba.. kupec in prodajalec... In je res hitro in poceni reseno... Le odprto mora biti. Nobena "online" varianta tukaj ne pride v postev, ker je treba se vseeno osebno iti nekam, da se zadeve uredijo do konca...
Pogodbo lahko sam napises, notarjev ne potrebujes vec za overitev podpisa...
interservice (btc) ima do 14:00, ce ti ena ura vec kaj pomeni
To sem nasel... Pa LPP ima do 13:30 ... Ampak to ne pride v postev, ker pridejo menda okoli 17ih pogledat... Saj verjetno bo tako, da bomo pac za par ur prelozili odhod na dopust... Ce ne bo drugace..
Ali mogoce kdo ve, kje bi bilo mozno (ce sploh kje) v soboto popoldan narediti prepis? Tehnicni in AMZS delajo ponavadi samo do 13 ure... Vsaj kolikor sem dosedaj na brzino preklikal... Jutri pride ena gospa iz Crnomlja pogledat avto... in bi seveda rada potem ce se odloci, cimprej naredila prepis... Problem je, ker v ponedeljek zjutraj grem in me potem ni dober teden...
Na avtosejmu pa se verjetno tudi ne da tega narediti v nedeljo dopoldan... ali so mogoce postali kaj bolj fleksibilni? Pred mnogimi leti se menda ni dalo... Vsaj kolikor sem nasel informacij na netu...
Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.
Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo ...
Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.
Zakaj bi bilo brez DDVja, ker je iz UK? UK je del EU in ce kot fizicna oseba nekaj kupis, ne mores zahtevati povracila DDVja. Ce pa kupujes kot pravna oseba, pa moras potem ta DDV placati doma in sicer tako, da racunovodsko naredis samoobdavcitev ...
Pomoje bo treba menjat modul ... In funkcija "AUTO" ima v sedanjem primeru le to funkcijo, da zmanjsa osvetlitev armature ponoci (ce ima seveda senzor za samodejno priziganje luci)...
Saj forum je namenjen temu, da se napisejo lastne izkusnje ali mnenja ali ne? Pac sem samo odgovoril na vprasanje... da se nikoli nisem nicesar dodajal gorivu... in tudi nimam namena.
Poleg tega sem mnenja, da najvec pozitivnih ucinkov od teh dodatkov imajo prodajalci tovrstnih artiklov ...
Mercedes je bencinar ... in glede aditivov in dodatkov mislim bolj nasplosno... ker tega je precej... in ce bi verjel vsem, kar obljubljajo... bi moral poleg goriva vedno dodati se ene par razlicnih dodatkov
Kar se pa dizlov tice... nevem ce so kaj bolj robustni... zahtevajo pa mogoce malo vec oz. bolj redno vzdrzevanje... Poznam ljudi, ki obiscejo servis samo takrat, ko avto zacne zafrkavati ... in recimo noce vzgati, oz. se noce vec premakniti ... ... Redno vzdrzevanje, kot je menjava olja in podobno ne obstaja ... In na take zadeve so danasnji avti bolj obcutljivi kot vcasih... ker so tehnolosko bolj zapleteni...
Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel
Mogoce res... ampak problemov tudi ni pri Mercedesu A160 letnik 1998, ki ima za sabo ze okoli 250 K km ... pa tudi ne vlivam notri nobenih dodatkov... Pac redno vzdrzevanje in uporaba ...
.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.
Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.
Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...
Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...
In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ...
Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem:
Me pa zanima, ?e so klju?i od drugih Mazdinih modelov tak?ni kakr?nega i??em, od kak?ne Mazde 6 ali podobno ker ni ravno veliko razbitih Mazda 5 na netu.
Na zunaj so si vsi podobni... Nisem pa vedel, da je notranjost drugacna ...
Nevem no... pri prjensji sestici, ko sem spraseval enkrat na servisu za daljinca, je bilo receno, da je okoli 150? komplet daljinec ... To jaz razumem, da poleg plastike vsebuje tudi elektroniko ... in mogoce celo baterijo
Samo daljinec (torej spodnji del ... elektronika brez tistega dela, kjer je kljuc) naj bi bila pa okoli 80? ...
Ali na servisu BTC dovolijo, da si pri servisiranju v delavnici? Saj nimam namena, da bi koga kontroliral samo ima slab ob?utek kadar me na?enejo iz delavnice.
LP
Kolikor vem, ne komplicirajo... Sicer imajo na vratih delavnice napisano, da je vstop nepooblascenim osebam prepovedan... verjetno pa nihce ne vidi rad, da mu kdo prevec gleda pod prste... ce pa se kaj pametuje zraven pa verjetno se bolj sovrazijo ...
Sicer pa je tale slikca za take primere kar odlicna
Ali v BTC-ju kaj komplicirajo, ?e prinese? svoje olje (original mazdino 5w-30)?
Kolikor vem ne... lahko se celo zgodi, da ti dajo dobro ceno za olje, da se ti tega ne splaca delat ... Poklici prej in vprasaj ...
Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?
Kot vidim, se ti je uspelo registrirati ...
Glede problema... Si mogoce menjal akumulator ali ga kaj odkljapljal? Ali pa je mogoce slab?
Ce ti dve lucki gorita, je treba menda obrnit volan dvakrat cisto do skrajnih polozajev. Nekako je racunalnik izgubil informacijo o skrajni poziciji volana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iz Kranja do Medvod pa res ni nevem kako dalec ... Nekateri iz obale ali stajerske pridejo k Pelku...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani