Skoči na vsebino
Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
dne 13. 7. 2021 ob 14:24 je Bini napisal:

Rečeno storjeno, opravili servis pri moji 3ki na M. Selmar-Celje.... 👍

Vse je ok in menjalno kar je trba za 23k km. Z( mojim) oljem je cena 160€. Ni poceni je ugodno..... :prstgor:Testiral tudi cx30 x180, ker 186tke žal ni bilo. Napišem kaj več pod CX30 proti večeru, ko vročina popusti in se misli strnejo ob kakem Kozlu! 🍺 :ouje:

To je bil moj zadnji servis na M3 g 120:vesel:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razen to je super, če ga voziš tako dolgo brez problemov in nimaš zato sitnosti in jeze, potem je pa vseeno kolikor dobiš na koncu. 😊

Moj super vzdrževan po 3 letih in 23k km je še nekaj vreden in hvala bogu gre v dobre roke, da ga nisem glancal in pedantno skrbel za njega brzveze! :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazde in krožno gospodarstvo?
Napisano
pred 52 minutami je Janez007 napisal:

Da ne bi še naprej packal teme glede analize motornega olja, sem odprl novo temo na temo trajnostnega krožnega gospodarstva, seveda predvsem v povezavi z Mazdami in drugo tehniko, katere življenska doba se krajša, namesto da bi se povečevala.

 

20180409PHT01297_original.jpg
WWW.EUROPARL.EUROPA.EU

Krožno gospodarstvo: preberite in oglejte si, kaj pomeni ter kako koristi vam, okolju in gospodarstvu.

 

Čeprav naša Mazda 6 CD175, ki nam je sicer zelo všeč (po obliki, funkcionalnosti in zmogljivosti), da bi jo z veseljem vozili še nadaljnjih 15 ali 20 let, ustreza novejšim standardom Euro6 glede emisij izpušnih plinov, v drugih ozirih zelo verjetno ni "ekološka", ni "trajnostna" in njen življenjski cikel ne ustreza "krožnemu gospodarstvu". 

 

Moje mnenje je, da žal EU predpisi "v korist ekologije" povzročajo ravno ekologiji največ škode, gospodarstvo je zato v resnici vedno manj "krožno" in je posledično tudi vedno manj trajnostno naravnano, čeprav so usta politikov in razne strategije vedno bolj polni vseh omenjenih izrazov. 🤪 Skeptik sem tudi do novih predlogov Evropske komisije za zmanjšanje izpustov. Že zato, ker Evropa porabi le cca 1/8 na svetu porabljene energije (za ogrevanje, transport, gospodarstvo, gospodinstva, ...). Če Evropejci takoj prenehamo živeti, svet še vedno ne bo rešen vedno večjih ekoloških težav in podnebnih sprememb.

 

Še nekaj o beli tehniki in Gorenju iz Velenja. Gorenje je žal postal kitajski. Izdelki narejeni v Gorenju pri Velenju pa so po mojem mnenju po kakovosti še vedno (ali vedno) čisto primerljivi z ostalimi znamkami tega cenovnega razreda, plus je tudi 5 letna garancija, ki pa je bila v mojih primerih eno leto prekratka. :(. Čeprav sem imel pri hladilniku in pralnem stroju smolo, ker sta mi nepopravljivo crknila v enem letu po preteku garancije, pa sem imel srečo pri sušilcu, kjer mu je elektronika crknila po 4,5 leta in so jo zamenjali z novo, tako da še danes dela :) Napaka na mojem hladilniku je bila prav posledica zahtevanih novih "ekoloških" hladilnih plinov (direktiv EU), zaradi katerih je bilo treba presek cevi v ohišju zmanjšati na minimum. In s tem se je povečala možnost napak. Nekateri hladilniki (vseh znamk) zato danes občasno cvilijo, žvrgolijo, piskajo, .....

 

Mojim staršem je hladilnik Gorenje deloval brezhibno 30 let in verjetno deluje še danes. To je lep primer krožnega gospodarstva, ki se je dogajalo pred 50-timi leti.

 

Torej sam mislim, da se proizvodnja in raba tehničnih izdelkov danes kljub izpolnjevanju vse večjih "ekoloških" zahtev in standardov dejansko oddaljuje od širših ekoloških ciljev ohranjanja naše narave.

20150703PHT73960_original.jpg

Nimam kaj dodati, vse je res in še marsikaj! 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat povdaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km. 

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno  olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi.  In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊

Opa, to pa na mene leti.... 😂

Do 10k km je Mazdino olje odlično, res pa je, da samo za bencince.... :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

Rečeno storjeno, opravili servis pri moji 3ki na M. Selmar-Celje.... 👍

Vse je ok in menjalno kar je trba za 23k km. Z( mojim) oljem je cena 160€. Ni poceni je ugodno..... :prstgor:Testiral tudi cx30 x180, ker 186tke žal ni bilo. Napišem kaj več pod CX30 proti večeru, ko vročina popusti in se misli strnejo ob kakem Kozlu! 🍺 :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 12 urami je Gregster napisal:

Se pa malo voziš. Js jih mam že 50k😀

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30  2.0  X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣

Ko bo izdan račun se bom malo manj smejal... 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Aless napisal:

@Bini po tem vzorcu zgleda olje še v dobrem stanju. Zelo malo nečistoč, nekaj malega goriva se vidi na robu. Mislim da pri tvojem režimu vožnje bi moralo zdržati 15kkm.

Drgač glede priporočila olja pa tvoje dosedanje Mazda Original Oil Ultra 5W30 vredu funkcionira pri tebi, tak da lahko to komot točiš, priporočam Shell Helix Ultra 5w30, odlično olje za svojo ceno, budget olje pa Elf SXR900 5w30 solidno olje za zelo ugodno ceno

Hvala ti za mnenje👍 in kakšne so te ugodne cene, da ne iščem preveč🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Čez 10-15 dni imam tretji redni servis. Pred tem sem vzel kapljico olja in nastala je tale packa po 9000km vožnje. 

@Aless kaj praviš v kaki kondiciji je olje? Jaz mislim, da je vredu in bi komot zdržalo 15k km. 

Kakšno olje pa meni priporočaš, ko ne bom več rabil hodit na u.servis? Glede na kvaliteto in cenovno, naredim pa do 10k km na leto. 🤔Hvala👍

IMG_20210629_215726~2.jpg

IMG_20210629_215758~2.jpg

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja res je olje v Citrončku slabo in je točno tako kot sem napisal,"bomo videli kako dolgo bo šlo" in je tudi šlo, ne dolgo 😬 do 135kkm.Pri servisu so ugotovili, da je za zamenjat neka ketnca v motorju, tako da se že pozna olje 0-30w!:vskalo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Strajnar je za 6 letnik 2014 računal 600 oz 650 EUR za vgradnjo dpf in menjavo kat.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

To so res pravi užitki za najmanj 650€.....:hohoho:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

Za po zimi si moraš nabavit drugo znamko avta, ker je tako vseeno kak izgleda..... 😁

Avto mora izgleda 365 dni  ok, sploh Mazda.... ?zmeden?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Kot laik z dosti izkušnjami bi ocenil, da ima 6tka v primerjavo s 3ko res malo večje kolute 297 vs295 kar je za cc300kg večjo težo res mala razlika. To pomeni cc4 osebe v moji 3ki več teže kar je pa kar veliko. Lahko bi komot imela 6ka med 320 in 350 velike in nebi bilo nobenih problemov. :prstgor:

@Bossmehaniki so pa tako poglavje zase, zato imaš dobre in slabe kot povsod in ti nobena psihologija ne pomaga! :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji varnostni pas
Napisano
pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Ja, pri njih re res 'stranka kralj'! :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnji varnostni pas
Napisano
pred 35 minutami je Deeyan napisal:

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2017 osvetlitev instrumentov
Napisano
pred 54 minutami je kukky napisal:

Neki sem obračal tisto palčko, vendar ne do konca in zaenkrat deluje. Ko sem zapeljal v tunel so se prižgale luči in zatemnila se je armaturka. Bomo videl kako bo zvečer.

Hvala vam za odgovore.

To je to, bi ti že prej napisal pa sem šele sedaj prebral.... 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 7 urami je Brane napisal:

Temu se reče normalna cena,pa sigurno mu ni komplicirala da so filtri na Autodocu cenejši.Pri PSA  znajo servisi natočit napačno olje,še posebno pri tanovih 3 cilndriskih turbo motorjih.Pač ne znajo čitat .

Neumne se nardijo,sploh pri ženskih strankah,kaj pa one vejo.....🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.