Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.
?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.
Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...
Navigacija v slo in drugje podpira tmc tudi v slo preko radijskega signala. Sta pa 2 poglavitni razliki, na mobilnih napravah je to podprto preko 3G/wifi v avtomobilih pa preko fm. Meni dela bp ker igo podpira obe varianti ampak poglaviten je Hardwarski sprejem.
Ce pa sama naprava v avtu nima fm podpore ampak zahteva 3G potem si fucked, ker to pomeni vecinoma roaming.
A national TMC-service became available in June 2009. The service is provided by TrafficNav,[15] the Budapest traffic information company and is available on two national FM networks of Radiotelevizija Slovenija, Slovenia's State Radio. The service can be accessed by most Garmin, Navigon and Navo nnavigation devices[23] and will soon be featured in several factory fitted car navigation devices. The service is based on V3.0 of the Slovenia location table.
Ampak TMC v Sloveniji je kar problem... Zaenkrat ga kolikor vem, podpira samo Garmin... Menda pa je problem z azuronostjo informacij... Na Garminu vem, da dela bolj za ne drek... vsaj kolikor sem sam to probal... Vcasih javlja recimo oviro, ceprav te sploh ni... sem pa tudi ze stal v koloni zaradi nesrece, pa Garmin tud trznil ni ... V tujini pa to dela BP ...
In to kar nudi TomTom... ni povezano z roaming stroski... ker je notri kartica, ki menda deluje v vec ali manj vseh drzavah... nekakopodobno kot Kindle 3G, kjer lahko tudi preko mobilne povezave posodabljas vsebino bralnika ... Hitrosti so nizke in so blokirane samo na to, cemur so namenjene ...
Sicer pa menda drugo leto julija roaming postaja preteklost... vsaj v EU ... Menda naj bi poenotili tarife... in naj bi bile cene enake po celi EU ....
Hvala bogu da ima facelift to integrirano v TCS kot VAG
Enkrat ze sprobano
Sej je tanova tudi brez senzorjev... in racuna tlak iz tega, kako hitro se katero kolo vrti ... zato ima tudi tipko, s katero po vsakem polnjenju gum ali premontazi... to pritisnes, da se skalibrira ... vsaj tako nekako je zadnjic razlozil Primoz na MMSu ...
Meni se je tudi to zdelo cudno... saj obstojajo modeli (ponavadi tisti z osnovnim paketom opreme), ki nimajo senzorjev za nadzor tlaka... Pa je bilo receno, da imajo tisti drug racunalnik, ki niti nima te funkcionalnosti ...
Odkrita je bila napaka pri delovanju zra?nih blazin pri nekaterih japonskih proizvajalcih vozil. V zvezi s tem vpoklicom, bi vam ?eleli posredovati kratko pojasnilo.
Vpoklic, do katerega je pri?lo na pobudo proizvajalca varnostnih blazin, se v primeru avtomobilske znamke Mazda nana?a na izklju?no na model Mazda6 prve generacije, izdelane med 14. februarjem 2002 in 13. aprilom 2003. Napaka naj bi bila v aktivatorju sopotnikove zra?ne blazine. Zaradi prehitrega aktiviranja naj se zra?na blazina ne bi napihnila dovolj mo?no, obenem pa bi delci ohi?ja lahko po?kodovali sopotnika. Potencialno prizadetih Mazdinih vozil v Sloveniji je 23, v Evropi pa 12.749.
Do sedaj zaradi tega vzroka pri Mazdi ni bil registriran noben primer nesre?e ali po?kodbe potnikov.
Lastniki teh vozil bodo v naslednjih dneh povabljeni na zamenjavo modula sopotnikove zra?ne blazine. Popravilo traja eno uro.
Kje pa zvem, ?e ima senzor opcijo? Nabava novih senzorjev se mi ne zdi smiselna, ker sem kupil 4 druge feltne za zimske gume in bi moral potem kupit 6 senzorjev. 6x82=492?. raj?i lu?ka sveti.
Se mi zdi pa ?udno, da se ne da, po moje se ne sme.
To sem jaz "tezil" na servisu, ko sem kupil sestico (2008)... pa so rekli, da ni mozno to nastaviti tako, da ne sveti lucka, ce ne zazna senzorjev ... Tudi na nemskem Mazda forumu so bentili zaradi tega ...
Probas pa lahko, kaj se zgodi, ce imas ventilcke v predalu ali v prtljazniku. Ker kolikor vem, sistem deluje tako, da meri tlak in ce se pojavi razlika za dolcoen procent, se prizge lucka in prvic prav nagravzno zapiska... Potem pa sveti samo se lucka ...
TE nikoli ni imeal serijskih felten, sploh 17 ne....dizel GT je imela 16", bencinar GT pa 17"
sele une posebne serije evolution itd so mele feltne
Potem so mi jih pa na MMS-u "senkali" zraven, ko sem jo takrat kupil ... v glavnem je bila TE oprema in dobil sem zraven 17" feltne, kot so na prejsnji sliki ... ... Navadne 15" sem potem naknadno dokupil za zimski komplet ...
Elektri?na ro?na je taka bedarija, da je ni ve?je. Imam na slu?benem avtu in to je cel kup enega razmi?ljanja, kaj mora? pritisniti v kak?nem vrstnem redu, da jo sprosti? pol mam pa take scene, da ho?em startat (bi morala samodejno spustit) pa ne spusti in zgledam k debil k ne znam avta vozit. Hvala bogu, da vsaj tukaj niso popustili bebastemu trendu.
Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis ...
Pri moji (2008) so lucke zgoraj nad vzvratnim ogledalom... in tudi piska, ce se nekdo, ki je bil privezan, odveze... Pri tanovi pa so izgleda spet vrnili in so lucke spodaj pod radijem ...
Jest sem jo enkrat rabil pri prejsnji sestici in je nisem nasel... Klicem na stevilko MES-a pa tudi niso vedeli, kje se nahaja... Potem sem klical se Majesa in mi je potem razkril, kje se nahaja... Sem potem pogledal tudi v prirocnik in je lepo pojasnjeno, kje se skriva... Tudi sedqnja jo ima na istem mestu... Ceprav nima rezervne gume ampak samo sprej in pumpo...
hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure
To so malenkosti, na katere hitro pozabis... Taksne in drugacne zadeve so prisotne pri vec ali manj vseh znamkah...
ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)
Podobno je bilo tudi moje razmisljanje, ko sem to prvic videl ... Ima edino to prednost, da se medtem, ko je motor prizgan, ne da odpreti prtljaznih vrat... mozno da je zaradi takih barab, ki medtem ko cakas na semaforju, odpre vrata in ti kaj sune ven... Preden se zaves, kaj se je zgodilo, barabe ni vec ... Med delovanjem motorja mora biti namrec zategnjena rocna zavora, da se da odpreti...
To ti gotovo nekaj ne stima... ker baterija bi mroala zdrzati vsaj eno leto... ali raje se vec... Edino ce se stalno igras z daljincem in pritiskas gumbe ...
v Italji sem kupil Mazdo6 in na navigaciji nimam nalo?ene slovenije.
Zanima me ?e je mo?no kje dobiti zemljevide za slovenijo da bi ta stvar funkcionirala ?e tukaj pri nas.
Pa ?e ena stvar. Bloototh ne prepozna telefona , pa me zanima postopek kako se ta stvar na?tima da lahko uporablja?
Za parjenje preko bluetooth gre samo preko glasovnih ukazov... Sem ti poslal ZS in ce si kje iz okolice LJ ali KR, se lahko dobiva na kavici ali pijaci ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani