Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alu platišča Mazda 6 2020
Napisano
pred 54 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Možno je, samo ne vem če mogoče potrebuješ homologirat platišča.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Aless napisal:

Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. 

Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. 

Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 

Zakaj tako že tov.ni tako narejeno?

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Kako je pa drugače,kam grejo hlapi?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje za CX 5 bencin ?
Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je mazda_gg napisal:

Koje ulje ide u Mazdu cx-5?

Bio sam u mazda servisu i stavili su: mazda skyactiv 0W-20

Znanost kaže da je to za podneblje gdje temperatura ne prelazi 20°C (vidi prilog).

Kaj sad, da tražim da stave drugo ulje?

NzEwMTYyMTgtODJmNi00MWI3LTlmZGQtMTk0NmI0ZjNiZjI5_sae_viscocity.png

To olje je po predpisih in tudi olje 5-30. Prvo je bolj varčno in se bolj žge tako, da ga je bolje menjat pri 10-15k km. Jaz osebno bi rajši dal drugo olje naslednjič. Če pa v 1 letu narediš malo km pa je 0-20 ok. :prstgor:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda servis
Napisano
pred 40 minutami je scania napisal:

Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil.  Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.

Upam da komu pride prav :)

Lp

Hvala,vse pride gdaj prav.:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo  tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗

On jo ni rabo razpihat ker je imel novo, če ne bi ti jo popihal... 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. :D Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj. :) 

 

EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...

Ja, tisti 1%je pa bio dizel, ki ga zraven dotočijo, pardon x20 in je tista razlika pri porabi 0,3 do 0,5 lit. Preverjeno pred nekaj leti,ko smo še tankali na Petrolu. Ker je bila takrat nafta presuha zaradi bio dizla so crkovale dizl pumpe in smo šli preventivno na OMW, nakar smo ugotovili, da se je poraba zmanjšala za cc0.5 litra! In to je pri naši porabi nekje 40lit.na mesec x 5avtomobilov in je že kar neka razlika! :prstgor:Lahko, da sedaj ni več tako, bogsigavedi? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km.

Super,obvezno sporoči če so bili dovolj zapacani za čiščenje ali ne,pa da vidmo če je to to! Prosim sem pozabo napisat.:)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
pred 10 minutami je tdk napisal:

Pozdravljeni!

 

Popolnoma enako se je dogajalo meni; moja zgodba; Zadnjih nekaj avtov je bilo dieslov; tankam zadnjih nekaj let v Avstriji, zelo zelo redko v Sloveniji. Tako je bilo tudi z Mazdo 6, 2013,2.2 D; regeneracija na nekje 250 km, trajanje nekje 15 km, vožnja izven in naselje AC nič. Pride korona ,meje zaprejo in tankam v Sloveniji; po nekje 3-4 tankih nafte opazim da se regeneracija začne prej, nekje pri 150-170 km in cca. 40 % zasičenosti DPF ja. No in končno meje odprejo, tankam spet v Avstriji, in zadnje 3 ali 4 regeneracije se spet zaćnejo na nekje 62 % zasičenosti DPF oz, nekje na 250 ali 260 prevoženih km; spremljam preko OBD. Zanimivo,je nekaj očitno v nafti? Moja izkušnja je taksna...

 

Lp jani

Na kateri pumpi si pa tankal,skoraj stavim,da na Petrolu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Na začetku bo avto slabše vlekel oz. ne bo imel moči.... Potem ti bo pa na eni točki ventilčke začelo zvijat :D 

 

Jaz sem precej naštudiral te motorje pred nakupom in trkam po lesu. Ampak kot ti pravim: tankaj, vozi in se ne sekiraj. :) 

 

To tudi počnem in čakal bom objavo gdaj boš to očistill,da potem še jaz ponovim :vesel:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 zadnje luči
Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

Kakorkoli že, je to bedarija...

Ti bonbončki so brez veze...

Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi... 

S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....

Se strinjam!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Sem pa gledal enga modela je cistil z zobno scetko in neko kemijo na osnovi bencina. Meni se zdi da je tako kot je aless napisal peskanje z orehovim prahom najbolj ucinkovito. 

Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Se ne bi mogel bolj strinjati. Potem imaš mirno vest, naredil si vse kar je v tvoji moči in garant lažje spiš :)

Ne vem,če sem ravno v pravi temi,ker se tu gre o traktorjih ,ampak mene pa zanima kako so pa kaj 2.0 akayactive motorji,ste imeli kake probleme razen krivulje,ki ni kak problem,če tudi to pričakuješ.😋

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 zadnje luči
Napisano
dne 7. 10. 2020 ob 20:54 je Bakerman napisal:

Pozdravljeni,

 

imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti :)

Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.

Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok. 

Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?

 

Hvala in lp

 

 

Kako si rešil težavo? Pri meni je takole ko stojim, nič ne gori, (na sliki) ko speljem se mi prižgejo luči-dnevne, v mraku pa kratke luči. :prstgor:

IMG_20201009_163621.jpg

IMG_20201009_163637.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Kaj to s podložkami in sitom lahko opraviš sam in kako, da vem če slučajno gdaj kupim "traktor" :blink:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.