Skoči na vsebino
LED žarnice
Napisano

Prava led žarnica ima zadaj v ohišju ventiliranje, da se žarnica ne pregreva, zato pa moraš imeti dovolj prostora okoli luči,da imaš dostop in jo lahko montiraš..... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 2.5 l 2018 zvok motorja
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje

 

Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.

 

Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?

 

Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja. :)  

 

 

image.png

Točno tako👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano (urejeno)
dne 29. 11. 2023 ob 21:20 je Martin88 napisal:

Da. Po nekaj minutah se temperatura motorja dvigne. 

 

2019 letnik, 2.2 dizel, 150 KM. Klima vedno vklopljena, da se zrak suši.

Ne pričakujem, da se bo po 5-10 min segrel na 100%. Vem, da to ni realno. Ampak se mi ne segreje niti toliko, da bi se mi začelo odmrzovati 

 

Jutranja pot zgleda tako, da najprej peljem avto cca 5 min, potem ga pustim prižganega na mestu za dodatnih 5-10 min nato pa še 10-15 min vožnje. Šele, ko končam vožnjo lahko rečem, da se je temperatura zraka bistveno dvignila. Ni pa na max. V primeru, da uberem drugo pot, kjer je povprečna hitrost poti do službe 70-90 km/h, lahko rečem, da se zrak segreje na visoko temperaturo.

 

V primerjavi z drugim avtom (Citroen 1.6 dizel) je občutna razlika. Zrak je po 5-10 min že dovolj segret, da npr. začne ogrevati/odmrzovati vetrobtansko steklo.

Ne vem kako je pri 6tkah🤔,moja cx30 ima spredaj pri hladilniku avtom.lopute,ki so pri hladnem motorju zaprte in se tako v mrzlem vremenu že po 3km motor zagreje in posledično tudi kabina. 😊Poglej če imaš lopute in če delujejo, mogoče pa je to krivo.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 20 minutami je Jest napisal:


Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja… 

Res je tudi cx30 ima tako👍. Vseeno pa bi bilo bolje,da bi avtomatika preklopila pri 30km/h,ker pri teh naših lokalnih cestah je res tista prava hitrost ravno nekje med 35 in 40.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

.... in kolesih.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa :) ... 

Točno tako je kot si napisal, tudi Citrončki so imeli tako in si moral na roke prižgat, če si to sploh vedel... :nevem:zato pa je v tunelih in zvečer v mestih toliko takih, ki nimajo prižganih zadnjih luči! To bi moralo biti že serijsko, da so prednje in zadnje prižgane hkrati sa ne porabijo skoraj nič energije. 😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... :nevem: Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Bomba, zdaj še samo čakam in to brez skrbi... 😊😉

pred 9 minutami je Liuch napisal:

Tudi potem. Očitno so priznali velik feler in jih bodo menjavali ne glede na garancijo. 

A je to tudi kje napisano.... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kaj bi pa profitiral z 5W40 v primerjavi z 5W30?

Je za večje temperature, se manj žge. 😊Ker pravi, da se mu temperatura zelo dvigne. Športni avti imajo 50tko vsaj včasih je bilo tako.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.