Skoči na vsebino
Katero olje?
Napisano
pred 14 urami je Aless napisal:

imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00imageproxy.php?img=&key=cf40e14bbee94c00@Alex

No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.

To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa  imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.

Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.

Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).

So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.

 

Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo ;)

Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.

Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.

 

 

 

A lahko še za nas bencince narediš eno primerjavo, me prav zanima kaj je najboljše za mojo skromno trojico? 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej. 

Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše. 

To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji. 

Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏

 

 

Kajtero olje si dal pa v motor? Pa kje si servisiral,če ni skrivnost,da še svojo peljem pokazat,da jih resetiram,ker sedaj vidijo vse rdeče......:prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spodnja roka
Napisano
pred 9 minutami je Scr3am napisal:

Avto je naredil tehnicni dva dni nazaj k so bile gor ze nove roke. Naslednji dan je pa zacelo pokati... 

Potem pa ne more bit nič druga kot,da so ti na tehničnem pokvarili avto,pelji ga nazaj......:whatever: (brez zamere)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, letnik 2008-2012, 2.0/2.2 diesel
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je x-layer napisal:

No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.

To je dobro pri prodaji,dober avto mora imeti dobro ceno......:jupiii:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
dne 18. 7. 2020 ob 12:16 je Aless napisal:

@Bini  Mogoče si zamudil ko smo debatirali o tem da olja z znižano HTHS viskoznostjo povzročijo večjo obrabo materiala, če temu olju še dodaš primešan bencin, ki ga Mazde rade šibajo med olje, imaš na koncu zelo slabo mazanje, večja obraba. 

Različne specifikacije za različne klimatske razmere ja ampak ne tako kot je to v tem primeru nove M3, za EU in Taiwan predpišeš edino 0w20 redko olje z znižano viskoznostjo.  Če bi gledali na klimatske pogoje bi to olje predpisali za Rusijo, ne pa Taiwan kjer temperatura skoraj nikoli ne pride pod 15stopinj, povečini pa je itak vroče s temp do 40stopinj.

Kot drugo če primerjaš EU recimo Slovenijo imamo podobne temperature kot recimo v Kanadi in v Slo bi moral dat 0w20 v Kanadi pa lahko 5w30, a to zaradi klimatskih pogojev??? Za EU sem skoraj 100% da je 0w20 specifikacija samo zaradi zelenih, manjša poraba goriva, manjše emisiji...pa čeprav na račun materiala. 

 

Ja, možno bi bilo tako kot pišeš.... :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Ja na žalost je trend že tak da grejo skor vsi na bolj Eco olja, Toyota pri svojih Hibridih uporablja že 0w8 olje🥴

Sem šel gledat za Skyactiv X če je edino predpisano in je zanimovo da za Europo in Taiwan je predpisano samo 0w20, za vse ostale pa je tudi 5w30!

Tako da 5w30 ustreza, v EU pa zaradi porabe in emisij forsirajo 0w20. 

 

P. S. : zanimivo je tudi da za Skyactiv G je izven EU dovoljen tudi 10w30. 

 

Screenshot_20200718_075021_com.google.android.apps.docs.jpg

Je vse tako kot pišeš, ampa ni noben problem saj točiš tisto olje ki je predpisano in basta. Različne specifikacije za isti tip motorja so pa zaradi različnih klimatskih razmer, kar je tudi jasno, ko tudi to da tek.za stekla v Afriki ne boš točil ono za - 30. Malo heca, ampak tako je! Če pa kdo išče zamenjavo za originalno olje bo pa imel slej ko prej problem, zato pa original Mazda olje, če zaupate Mazdi potem zaupajte še Mazda olju-Totalu. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

 

Mogoče je pa zaradi prevelike bočne sile glavno gred toliko potisnilo na eno stran, da so ojnice začele prijemati v blok motorja. :nevem:

 

Mislim, avto ne zariba kar tako hitro. Kot je že omenjeno, ima oljno črpalko, ki poganja olje in podmazuje ležaje. Če bi že slučajno res prišlo do tega, da bi zaradi velike bočne sile ali zaradi velikega naklona olje steklo na eno stran, te signal na armaturki na to opozori. Verjemi, vem, kaj pišem. Če kateri avto NI na ravnem, je to moja BTjka. In pri resnično skrajnem nagibu (v bistvu je to kar težko opisat: avto je bil pod kotom 45° po hribu gor, se pravi nisem vozil naravnost v hrib, ampak postrani. Strmina je bila pa tudi "besna". Na "uč" bi rekel, da tudi vsaj kakšnih 45°. Tisti, ki ste bili na MPL - tam, kjer je "Racman" hotel s kamero snemat, kako peljem, pa je preslabo pritisnil gumb in ni posnel nič, potem je pa hotel ugasnit kamero in je dobro pritisnil gumb ter kamero pravzaprav prižgal in snemal sebe, kako preklinja, ko pešači v hrib za nami. No, tam blizu je tista skladovnica drv in tam naprej je potem vlaka gor. Tam.) Avto je tam nekaj časa delal na mestu, ker sem z vitlom nekaj vlačil. Po minuti, mogoče dveh se je prižgala lučka za olje, ker je padel tlak v sistemu - črpalka je začela srebat zrak. Avto sem malo prestavil, pa je bilo rešeno. In BTjka teče še danes, kljub temu, da jo vozim po samih bregih in naklonih.

 

Pa še prigoda z enim prijateljem, ki je imel Daewoo Nubiro. Se peljeva iz Maribora proti Ljubljani in pred Slovensko Bistrico opazim, da se mu je prižiga lučka za olje. In ga na to tudi opozorim. on pa čisto hladno: "Ja, ja, sem opazil." In vozi dalje. Si mislim, da najbrž poskuša priti do kakšne črpalke. Prideva do črpalke pri Slovenski Bistrici in on kar mimo. Ga vprašam, če ne bo ustavil in on meni: "Zakaj pa? A moraš na stranišče?" Ga spomnim na lučko, on pa samo zamahne z roko in pelje dalje. In tako vse do Vranskega, ko je malo pred cestnino naenkrat prižgal vse štiri smernike in zavil na odstavni pas ter razložil: "Olja je zmanjkalo, ga moram dolit." Ga trapasto gledam in mu omenim, da mu lučka sveti že od Slovenske Bistrice. Pa mi prijatelj odvrne: "Ja, ampak zdaj se je pa nehalo kadit zadaj." Avto mu je namreč toliko olja pokuril, da je bila zadaj dimna zavesa kot za starimi Wartburgi. In dokler se je kadilo, je bilo olje še v motorju, ko se je nehalo, je bil pa čas, da ga spet dolije - ne glede na lučko. No, s tem avtom se je vozil potem še kakšen teden, dokler ni v trgovini prevzel novega, tega pa peljal na Surovino. Zato se ni preveč obremenjeval z lučkami na armaturi. Ampak motor kljub temu ni zablokiral. In na Surovino ni šel z avtovleko ampak se je tja odpeljal sam. Še vedno se je vrtel. Tako da, ne delat neke prehude znanosti. Motor, če je zgledno vzdrževan, brez težav naredi 1.000.000 km. Pri kilometrih, ki jih delamo v Sloveniji (statistika za leto 2017 pravi, da so vozniki motornih koles in avtomobilov v povprečju prevozili 7200 km), bo avto prej sprhnel preden bo naredil toliko kilometrov. Torej lahko za motorje tudi malo manj zgledno skrbimo, pa malo bolj poredko menjamo olje pa tudi malo slabšega lahko damo notri, pa bo še vedno zdržal tistih 300.000 km, kolikor jih imajo avtomobili ob predaji v uničenje.

Sedaj bodo pa eni pomirjeni..... :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Seveda je bilo napisano za normalno količino olja. A ob veliki bočni sili ga je odneslo le v en predel motorja, druga stran pa je zalaufala na suho. Tega scenarija med normalno uporabo vozila nikoli ne doživiš, ne glede na to, kak ovinek "položiš". 😃

Ne vem al se delaš norce ali resno misliš, ampak avto ima olno pumpo in motor ne bo nikoli brez mazanja saj, če bi bilo tako kot pišeš, npr; se pelješ na prelaz Grosglokner v Avstriji samo v hrib 30km in motor je obremenjen in temperatura na zg.meji pa da je še polno naložen.....ne bom nadaljeval kaj bi bilo že po nekaj kilometrih! Bolje da o tem napiše kaj še kak mehanik Pelko in bo vsem bolj jasno! :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...

Ja a res, potem pa ne vem če bom še kdaj šel domov na Dramlje iz Maribrske strani iz AC, ker tam je res dolgi desni ovinek! No morda pa le ni nič na tem? Luda kuča, kaj vse pade ljudem na pamet! :vskalo:

To zagotovo ni bilo zazadi olja ampak zaradi nič olja! 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

Vedno vse tovarne do MAX,zato da olja ne preliješ preko max ,ker potem se ti zgodi tisto kar je napisal NevLado in potem bo ŽIVA JEBA,kot pravijo Mi2!

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 1 uro je x-layer napisal:

Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...

Res je, zato pa imamo min-max.na šipki za ole, tak da tisto na max ne pomeni pri dizlu neke garancije za dolgo življenjsko dobo motorja! Ravno tako tudi ne minimum! Vse dizle vozim že tako okoli400k pa nobenega problema z motorjem! :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje  kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Jaz žal ne vem ampak tisti 0.1lit.pusti za nafto.. :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

Ja žal še en problem več imate traktorji....:harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

Pozabil si napisati,da dobiš zraven čepke za ušesa,drugače pa ja,dobro olje.:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 11 urami je Scr3am napisal:

Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)

Sicer naredi kot želiš ampak jaz pri 220k nebi kompliciral in bi dal še vedno Mazda olje ker je cenovno ugodno in dovolj kvalitetno za tak denar. Olje 5w40 pa nebi dal,ker ti bo spil več olja kot sedaj,garantirano!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 56 minutami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Samo smetano si izbral tako da......težko izbrat. :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Jaz osebno dokler je v garanciji uporabim original potem pa po specifikaciji za motor ki ga imam,neglede na to če bi bil 5w40 saj poleti in pri obremenitvah dlje zdrži.

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Kaj pa 5W40? Vem da ni predpisan za mazdo, ampak na splosno govorim. 

Enostavno in po domače povedano,oznaka 40w pomeni,da je olje pri višji temperaturi še vedno dovolj viskozno in se ne žge ter posledično dobro maže in zdrži pod takimi pogoji več kot 30w. Mislim,da ni nič narobe glede tega ampak so pomembni še drugi podatki itd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Hja, sem se res "spustil" v tale olja po temle tvojem odgovoru. Dejansko je razlika med 0w20 in 5w30 v "normalnem" režimu vožnje zanemarljiva, je pa v obratih občutna razlika v obrabi. Sem bil prepričan, da lahko ti aditivi nadoknadijo to razliko, ampak glede na te grafke sem res ratou skeptičen, ker je razlika precejšnja. Sem pa že pred časom gledal dejansko obrabo med temi boljšimi olji, ker nekateri priporočajo mobil 0w20, ki skor nima razlike v obrabi proti 5w30. Ampak spet, odvisno od načina vožnje ja.

 

In zdej sem spremenil mnenje, dokler proizvajalec motorja dovoljuje uporabo 5w30 bom ostal na 5w30. Kaj bomo naredili, ko bo opcija samo še 0w20, ne vem. :D Ampak vidim, da sem živel v zmoti. :nevem:

 

Ej res hvala za tole. :) 

Ja,dobra odločitev....:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.