ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko
Res je, da vozim sedaj ze tretjo Mazdo z avtomatskim menjalnikom (Mazda6 D175, Mazda CX-5 G194 in sedaj Mazda CX-60 PHEV327)... ampak tudi prej se nikoli nisem s tem problemov ...
Jaz sem pa prej vozil dizelsko sestico D175 cca. 5 let in potem CX-5 G194 tudi ene pet let… in je moje popolnoma drugacno… Nikoli mi nimbilo zal, da sem presaltal na bencinski motor… Poraba pa pri podobenm rezimu voznje ni bila porazna, tako kot pri ti pravis… Samo dober liter je bila visja pri bencinskem motorju v petletnem obdobju… Pripeljal sem pa povsod…
Tako kot eni drugi, ki niso nikoli vozili 2.5 bencinske mazde pametujejo, da je to dinozaver… Ampak taki itak vse vedo, kdo je kdaj kaj vozil in seveda so vsi drugi bedaki, ki samo pametujejo… 😇 …
S tem "podhranjenim" motorjem se lahko pripeljes kamorkoli... kamor se lahko tudi s 150 konjskim dizlom ... in tudi nic zaostajal nebi... Tako, da vcasih je treba take izjave vzeti z rezervo... ker nimajo zveze z realnostjo... ...
Dobrodošli na spletnem portalu KLUBA LJUBITELJEV VOZIL VOLVO, Vozimvolvo.si. Vozimvolvo.si je slovenski portal, kjer se ?lani kluba Vozimvolvo.si in tudi drugi ljubitelji vozil Volvo...
Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.
A o kaksni kulanci pa nocejo nic slisat? Glede na to, da je bilo to napaka teh motorjev. Jaz bi se mogoce obrnil se na uvoznika ...
Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna…
Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah bo moral biti že čez nekaj tednov obvezno vgrajen v vsa nova vozila. S seboj prinaša veliko prednosti, lahko pa tudi nekaj ne tako majhnih stroškov za lastnika.
Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.
Nevem kako je pri drugih… pisal sem za Mazde… vsaj tiste, ki sem jih imel… Tudi pri modelih, ki imajo TPMS ventilcke, prikaz tlaka nimviden “navadnemu smrtniku”… ampak zgolj preko OBD… Sele pri zadnjih modelih je to vidno v infotainmentu ali v aplikaciji na telefonu… CX-60 je moja prva taksna Mazda, kjer je to vidno… Pa kolikor sem opazil iz forumskih objav, je podobno tudi pri CX-30… pa mogoce se pri kaksnem novejsem modelu…
Prejsnja CX-5 je imela ventilcke, a je bila zanTPMS samo lucka, ki je opozarjala, da je nekaj narobe… Podobno tudi pri prejsnjih sesticah, le ena vmes je imela merjenje preko ABS senzorjev…
Pri starejsih je bil ta sistem s senzorji bolj kot ne samo zaradi zakonodaje… in je prokazoval samo to, da ima ena guma drugacen tlak kot ostale… Pri zadnjih modelih vsaj kaze se to, koliko je napumpana posamezna gume… v tem primeru pa je zadeva ze bolj koristna… dokler ne zacne delati problemov… Na zacetku vem, da so rade pokale matice in je potem bilo na zacetku treba menjati cel ventilcek, kar ni bilo poceni… Sedaj so sami ventili cenejsi, pa se dobijo sem samo deli, ki popustijo… Itak pa zivljenska doba samo ene 10 let… potem jih je fajn menjat …
Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.
Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.
Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...
Ampak to gledas trenutno porabo po racunalniku... ki ni ravno pravo merilo za tako analizo ... Najboljsi pokazatelj je poraba na daljsi rok...
Sem recimo za CX-5 G194 preveril obdobje od 1.5.2018 - 1.5.2019 ... in se vidi, da dejansko ni neke velike razlike med voznjo poleti ali pozimi ...
Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz?
Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ...
Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči).
Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja…
Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.
Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.
Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo ga pri nas ne prodajajo …
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani