stari problem natancnih japoncev in nasega goriva.
isti problem sem meu jst. nc ni pomagalo, pa sm vse probal, da bi mi potem enkrat pri Gami rekli da je elektronika prevec obcutljiva na slabo gorivo. Potem so mi nalozili nove podatke v racunalnik (zastonj, 20minut dela) in od takrat cez 200kkm dela ko urica!
vcasih pomaga da natocis 2-3 tanka 98 oktanskega.
svetujem odhod v gamo in zahtevaj da ti zrhitajo software pa bo stvar resena. pa ne dovoli "enim ajn?pric mojstrom" da ti sarajo po avtu.
Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!
Hitri so, niso dragi (tudi niso ne vem koliko poceni, ampak se da zmenit), vedno ti uzamejo avto, najvec cakas en dan, profesionalni, ful se razumejo v avte (za vsak tip avta imajo glavnega inzinirja ki je za to solan), vcasih ti ga operejo...
samo jih ti potegni dol. klipsne so narete tako da jih dol tezko das, ampak ne pocijo. bolj previden bodi ko jih gor dajas dda ne silis ker morajo iti nezno. a si odsraufu tudi sraufe pod kljuku in rocko da zapiranje?
Jst ?e nism meu taksnih problemov. Sicer pa pogosto vozim na rezervi, oz. skoraj vedno Rekord mi je bil da sm potem ko se je prizgala lucka za rezervo prevozil se 200km!!! Res da je to bilo zelo nezno in pocasi, ampak JE!!! Potem sem natankal 62,5l (tank 64l). Nimam potovalnega racunalnika, ampak mislim da je pri 626 vsaj 15 litrov rezerve. ?e za 100 sigurno prevozenih kilometrov. Pogosto vozim z rezervo, na relaciji RI - LJ in dotocim manj kot 60l do vrha. Jebes racunalnike
Poglej da ti ni kje zabasana ali da ne pusca ceva katera da pritisk iz motorja v glavni zavorni cilinder. To lahko preveris na nacin, da ko avto ne dela rabis vec casa da zavoro "napumpas" preden postane trda.
je pa zalostna ena stvar, da se je pri stranskem trku mazda 6 pokazala slabsa kot 626 (98-02). Pri frontalnem je dosti boljsa. vseeno pa vam povem da crash testi povedno priblizno, kajti vse je odvisno od samega trka, hitrosti, drugega avta, kota udarca... pri ncap testu (frontalnem) testirajo trk avta pri 64kmh v beton z 60% sirine vozila, a v praksi je le redkokdaj tako. Kot primer: Pred 3-4 leti sem v Slobodnoj dalmaciji v crni kroniki bral da se je voznik 626 fronalno zaletel v cisterno. tudi na sliki je bilo kaj za videti. skratka, voznik huje poskodovan, sovoznik lazje, ostali nic - voznik cisterne huje poskodovan. je res, da je bila tista mala cisterna, ampak je bila razbita da je to groza!!!
tolko o varnosti. 1 ali 5 zvezdic, men je vseeno - nikol nocem videti niti enega od svojih ?estih airbagov zunaj!!!
iz osebne izkusnje lahko povem da so mazde dobre pri trku. Marca letos me je na reski obvoznici zadela Lancia Kappa. Na koncu avto ceste ko sem stal v koloni me je zabil v rit. Razbito sem imel: Odbijac, vezni lim, okrasn letvice pod lucmi (luci so ostale cele), fejst zvit pokov prtljaznika (da se ni dal otpreti), in unicen cd-izmenjevalec. skode za pribizno 4000Evrov. Lancio pa so morali odslepati!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
stari problem natancnih japoncev in nasega goriva.
isti problem sem meu jst. nc ni pomagalo, pa sm vse probal, da bi mi potem enkrat pri Gami rekli da je elektronika prevec obcutljiva na slabo gorivo. Potem so mi nalozili nove podatke v racunalnik (zastonj, 20minut dela) in od takrat cez 200kkm dela ko urica!
vcasih pomaga da natocis 2-3 tanka 98 oktanskega.
svetujem odhod v gamo in zahtevaj da ti zrhitajo software pa bo stvar resena. pa ne dovoli "enim ajn?pric mojstrom" da ti sarajo po avtu.
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani