Kot obljubljeno..poro?am, da sem pravkar dobil avto, fant, ki je opravil poseg mi je prijazno prinesel loputo na ogled, ter pokazal kako se z ?ico odpira in kje se nabirajo saje ... vgradili pa so rabljeno loputo. Naj ?e povem, da se avto pelje zelo lepo, nikakr?nega zatikanja pedala in tudi nihanje vrtljajev v prostem teku ni. Ker sem prvi? na forumu kaj spra?eval moram vse pohvaliti za zares hitro svetovanje.
Vsem, ki imamo Mazde , ?elim, da se avto dobro odre?e in opravi?i japonsko kvaliteto.
Jaz nisem mojster ?raufanja, nimam niti orodja, niti prostora, pa tudi nisem se ?e nikoli lotil ?esa v predelu motorja ...Avto je res ostal na uradnem servisu, pravijo, da mi ga bodo popravili tekom tedna. ker ste se tako potrudili z nasveti, bom o rezultatih poro?al.
Ej...Janez1 lahko za inf in pomo? pokli?e? na?ega mojstra Dr.Pelko simon delavnico ima v Medvodah.gsm 041 667 335.verjetno bosta najdla re?itev lp
Hvala obema za informacije. O?itno je kar zapleten mehansko elektronski sistem, ki uravnava dotok zraka in goriva v motor. Zadeva ni bila mote?a, dokler je bilo samo zatikanje pedala, saj sem se navadil , pa tudi serviserji so me tola?ili, da gre zgolj za nenamazanost zajle , ki se ob neko zadevo drgne. S pojavom nihanja vrtljajev, pa se je nekako izkazalo, da je vrjetno problem v teh loputah, ki so zapacane, kot pravite ... upam, da mi servis re?i ta problem, vsekakor pa bom v primeru , da se to ne zgodi, kontaktiral ?tevilko gospoda Pelkota.
Pedalo se zatika ko polo?im nogo nanj ob prestavljanju naprimer, kot bi se upiral pritisku, nato ob pove?anem pritisku popusti, pa normalno deluje, dokler zopet ne menja? prestave in popolnoma odmakne? nogo s pedala in ponovni pritisk nanj se znova upira ...
Kar se pa lopute ti?e, pa ?al ne vem, kaj je drive by wire....po serviserjevem mnenju naj bi ?lo za loputo za zrak ....ve? pa ne vem. Gre za Mazdo 5, letnik 2009 , bencin 1.8.
Vozim 9 let staro Mazdo 5, 1.8. ?e dlje ?asa ( cca 2 leti) se je pojavljalo zatikanje pedala za plin in sicer ob za?etnem pritisku, ko se pedalo sprosti, se normalno giba. Na servisu, so namazali ?ico, nato po vztrajanju glede te?ave, tudi zamenjali ?ico za plin. Te?ave z zatikanjem so bile sicer manj?e, a se niso kon?ale. Ob zadnjem obisku so o?istili loputo za zrak , a je bil avto po posegu slab?e vozen, zatikanje pedala je ostalo, pojavilo pa se je nihanje vrtljajev v prostem teku, vse do 2400/min. Po ponovnem obisku je bila diagnoza , da je potrebno 1000 km voziti, da se neke tabele vrtljajev v ra?unalniku na novo izpi?ejo, ?e pa to ne bo uspelo, je nujna menjava loput, kar stane 1200 ?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot obljubljeno..poro?am, da sem pravkar dobil avto, fant, ki je opravil poseg mi je prijazno prinesel loputo na ogled, ter pokazal kako se z ?ico odpira in kje se nabirajo saje ... vgradili pa so rabljeno loputo. Naj ?e povem, da se avto pelje zelo lepo, nikakr?nega zatikanja pedala in tudi nihanje vrtljajev v prostem teku ni. Ker sem prvi? na forumu kaj spra?eval moram vse pohvaliti za zares hitro svetovanje.
Vsem, ki imamo Mazde , ?elim, da se avto dobro odre?e in opravi?i japonsko kvaliteto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani