A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127
Hm, ?e je to pametno? Po skoraj enem letu uporabe te re?itve nisem opazil nikakr?nih te?av v zvezi s tem.
Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )
Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...
Ok. Torej samo pani?arim Ravno parkiral avto in bo tam ostal kar nekaj dni. Fotr je na novi 6ki naredil enako in ga za 10 dni parkiral, a ni opazil da je med tla?enjem preko sovoznikovega zica pred tem na trajektu prizgal z glavo lucko na stropu, katere nikoli seveda ne priziga in sredi dneva tega ni opazil. Zadeva je tako spraznila akumulator da se je unicila ena "lamela" oz en del pa? in je moral komplet vse zamenjat :/
Hvlaa za info
Zaradi takih mo?nih prigod sem ?arnice vseh notranjih lu?k zamenjal z LED diodami
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole mi ni jasno: zakaj mi avtomatika klime v primeru, da je potrebno precej ohladiti notranjost avta, izbere na?in delovanja (mode)
kateri zrak usmeri (samo) direktno proti vozniku in sovozniku ( glej sliko).
Pri hondi CRV mi je v takem primeru avtomatika vedno izbrala na?in delovanja, kateri zrak usmeri tudi proti nogam in proti vetrobranu
( in to se mi zdi bolj smiselno).
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani