Skoči na vsebino
pred 10 urami je jumii napisal:

hvala za nasvet.

Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.

Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.

Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.

Avto je sicer garažiran.

IMG_2786 Large.jpeg

IMG_2785 Large.jpeg

Take sem jaz imel pri 5-6tih letih in so tudi rekli, da bodo pri naslednjem rednem servisu za zamenjat, strošek cca300€ komplet na servisu. 

Zdaj bo lahko ta predviden strošek pozabljen, saj se ve zakaj.... :nevem:

Je pa to res pri vseh 3kah,zanimivo....🤔🫣😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 3 izbira zavarovalnice
Napisano
Pred eno uro je BlazX napisal:

Sem se nakoncu odločil za Allianz, ker je bila med ugodnejšimi. Drugo leto bomo pa spet vidl kako bo. Hvala še enkrat vsem za pomoč ;)

Sem se navozil za vikend in je tale Mazda res super za vozt :zoom-zoom: :D 

Še par slikc :)null

image.png

image.png

image.png

Sama eleganca jo je.... 👌🤗😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 3 izbira zavarovalnice
Napisano (urejeno)

Pri agentih se pozanimaj ne po netu! 

Sava je baje ugodna ne pa vedno. 

Triglav gre nasproti stranki če imaš kak okvirni izračun od Save... 👌Odvisno je od večih stvari.... 🤔

Če že imaš kaj zavarovano pri njih, so popusti itd.... :nevem:

Pa srečno vožnjo, da ne boš rabil kaska.... :bravo:

:zoom-zoom:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Nikoli, a nikoli ne reci nikoli... 😉

Saj veš kam ga midva voziva... 🤗😉

Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Najnovejše novice. 

Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. 

Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. 

En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi  homologaciji. 

Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. 

Noter smo bili vsak po dvajset minut.

Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪

Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. 

Ali pa vsaj v sredini feltne  original mazdin  pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. 

Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. 

Nov vir zaslužka.... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nivo olja
Napisano

Odvisno je od tega kako pogosto ti dela regeneracije in če jih opravi do konca. Pogostost regeneracij je pa odvisna od marsičesa. Fino je če ni prej kot na vsakih 200km, ponavadi so od 200 pa tja do 350 km. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.