Skoči na vsebino
Pred eno uro je Agerg napisal:

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Točno tako. 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Če ne delaš veliko km bi jaz pustil kot je, če ti preveč ne kadi ali se situacija hitro ne slabša! Na 4,5kkm doliješ tist liter potem pa menjaš olje ali pa še en liter vmes naliješ in je. Vse druga nebo poceni, kilometrov je pa tudi že precej.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

Koliko ti ga papa? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

Bolj kot ne že skoraj vsi vejo, samo priznajo si še ne.... :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Težave z režo sim kartice
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ja, zafrkavala je SD kartica. Na servisu sem si izboril novo, od takrat (2,5 let) je ok.

 

Test: če dela brez vtaknjene kartice OK, potem je zelo verjetno kriva kartica. Še kakšno leto nazaj so bile nove na AliExpress po 50 € in so menda delale.

Res je, delajo. 👍😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 urami je Janez007 napisal:

Nad Selmarjem imam samo 1 pripombo. Lahko bi bil bližje Grosupljega. 😃

Se glih ne strinjam, mogoče zamenjam za Pelkota, da bo bližje Celja.... 😁😉

pred 13 urami je Rok88 napisal:

Hvala vam za odgovore!

 

Glede Selmarja imam pa tudi sam dobre izkušnje, predvsem sem bil enkrat navdušen nad njihovimi ličarskimi deli. Potem, ko mi je v Ljubljani A-Cosmos res slabo prelakiral oba odbijača, sem po vnovičnih "poljubih" na parkiriščih naslednjič odšel v Selmar, delo je bilo izvedeno za čisto 5-ko.

To lakirnico ima Selmar v Slovenski bistrici in lakirajo res super :prstgor: le ostala fina dela so malo tako, tako.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Agerg napisal:

Jaz dam tule še en glas za Selmar v Celju.

 

Avto vozim k njim in je Borut kar pravi kontakt, če se odločiš za uradni servis. Se potrudijo in opravijo delo korektno, brez nategovanja in odnos je tudi na mestu. Cena je kakršna pač je za uradni servis, to se moraš sam odločiti. Verjetno se da z iskanjem delov naokrog kar nekaj prihraniti, še vedno rabiš potem dobrega mehanika, ker nekako je vzdrževanje avta celostno opravilo, ne samo menjava olja in filtra. Pa jaz dobim nadomestni avto v uporabo in to spet pri manjših privat mehanikih nekako ne gre. Pa se ne vozim veliko, pa je vseeno veliko vredno, da lahko med servisom naredim vso logistiko z dvema otrokoma normalno z avtom kot da bi imel svojega.

Tudi rad rečem kakšno besedo sam z mehanikom in mi je všeč, če ni preveč "gužve" v delavnici, kar tu v Celju na Mazdi kar velja, ker je manjša ekipa.

 

Je pa delo na avtih danes kompleksno in odkar vzdržujem svoje avte, sem opazil, da nihče ne da za nikogar roke v ogenj, ker je skoraj vsak kdaj že naredil kakšno napako, tudi najboljši. Ampak tako se učiš, drugače ne gre.

Tudi jaz ga vozim sem in sem še vedno zadovoljen z delom in ceno.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Rok88 napisal:

Pozdravljeni, že leta sledim temu forumu, od maja lani pa sem član, ko sem postal ponosni lastnik Mazde 6, 2.2D aut (2020). Prvič pa tudi pišem.

 

Na vrsti imam prvi mali servis in po moji amaterski diagnostiki morda še menjave sprednjega levega ležaja. Ob nakupu avtomobila sem prevzel tudi petletno jamstvo Avtotehne Vis, a je na spletu precej komentarjev, ki jih odsvetujejo zaradi cene in kvalitete storitev. Ker imam nekaj čez 100k kilometrov mi v primeru uveljavljanja jamstva tako pripada tudi zgolj 40% nadomestila, zato razmišljam, če je sploh vredno forsirati uporabo njihovih storitev. V preteklosti sem imel boljše izkušnje z zasebniki. Ker sem iz okolice Ljubljane, sem seveda dvakrat podčrtal Pelka.

 

Ima kdo kakšno izkušnjo z Avtotehno Vis, kakšne so cene rednih servisov, kako ste bili zadovoljni? Na forumu nisem našel veliko informacij o njih. Ker se nagibam, da bi ignoriral jamstvo in poklical kar Pelka, ker mu zaradi res morja pohval in priporočil tudi bolj zaupam. Pri izbiri mehanika sem še skoraj bolj izbirčen kot pri ženskah. 😄

 

Šalo na stran, vsakega feedbacka bom vesel. 

 

Lp

 

 

Za Ople sem slišal pred 5 leti vse dobro, za Mazdo pa ne vem. Glede na starost avta si pri koncu garancije in če ti 10 letna asistenca ne pomeni veliko pojdi Pelku. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Robert napisal:

Preveril pri Mazda Slovenija, ja, Avtocenter BTG d.o.o. v BTC-ju je uradni servis za Mazda vozila, sedaj preverjam cenovno med BTG-jem, Interclassom in Avtotehno Vis, pa so cenovno približno skupaj. 

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava sklopke in vztrajnika na Mazdi 6
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Dovolj so veliki za težo M2, verjemi. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.