Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.
Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.
Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.
Avto je sicer garažiran.
Take sem jaz imel pri 5-6tih letih in so tudi rekli, da bodo pri naslednjem rednem servisu za zamenjat, strošek cca300€ komplet na servisu.
Zdaj bo lahko ta predviden strošek pozabljen, saj se ve zakaj....
Ja, tudi pri moji 3ki so bili diski pri 65kkm podobni kot na sliki. Do treh let, ko je bila garažirana so bili TOP potem pa iz leta v leta bolj nažrti, ko je bila nonstop zunaj...
Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav.
Nikoli, a nikoli ne reci nikoli... 😉
Saj veš kam ga midva voziva... 🤗😉
Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis....
Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume.
En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi homologaciji.
Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda.
Noter smo bili vsak po dvajset minut.
Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪
Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne.
Ali pa vsaj v sredini feltne original mazdin pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš.
Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki.
Odvisno je od tega kako pogosto ti dela regeneracije in če jih opravi do konca. Pogostost regeneracij je pa odvisna od marsičesa. Fino je če ni prej kot na vsakih 200km, ponavadi so od 200 pa tja do 350 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja še kar na 6 L bencina sem👌
Sem ravno pokuril en tank na relaciji, dom- Reka- po okolici kvanerja-Pula, Koper in dom. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani