pri moji sem opazil da ključ vedno slabše lovi, na koncu sem lahko odprl samo še s pritikom na kljuki, pa še to ni takoj prijel; zamenjal baterijo v ključu (v hoferju imaš paket 3-eh mislim da za 1,5€) in spet vse normalno
v btc-ju sem dal cca 240? za 2. servis s ceno olja mislim da 8?, seveda je zni?al ceno ?ele potem, ko sem mu rekel, ?e vlivajo zlato notri.. obupne cene za cca 1 uro dela pa par litrov olja..
pri sebi sem sam nastavil desni ?aromet (sovoznikov), ker je svetil prenizko (imam led) recimo 2 min. dela, za levega je malo ve? dela, ker je te?je priti zraven do regulacije, verjetno je najla?je ?e se odstrani airbox
Te lahko prosim ?e za M3 g120 let,18,?e je sploh mo?no?
enako oz. podobno kot na sliki, ?e nima? dveh levih rok oz. si antitalent nima? 3 min. dela
pri?gi lu?i pred steno, da vidi? snop oz. cutoffline, odpri havbo, vzami izvija? in na ?arometu vrti regulacijo na sliki, na steni glej kam se premika snop, ponovi na drugi strani
Ni mi jasno, kako lahko prisparas take gromozanske zneske, ce das enkrat letno oz. na vsakih 20.000 km za servis okoli 200? .. vsaj jaz imam take izkusnje...
glede na to, da je realen stro?ek za tak servis z original deli cca 70? in tisto uro dela (pa sem bil radodaren z eno uro) je v parih letih kar nekaj pri?paranega denarja, v 3 letih recimo nove gume ali v mojem primeru zavarovanje+kasko..
je pa res, da se folk boji izgube garancije in ni vpisa v servisno knjigo in veselo vozi na poobla??ene servise (?eprav verjetno ne bo nikoli uveljavljal garancije, ali pa mu jo sploh ne bodo priznali)
tudi sam sem v dilemi ali ga na 2. redni servis (cca 23.000km) peljat k poobla??encu, ne toliko zaradi garancije, bolj zaradi servisne knjige oz. zgodovine servisev (do sedaj sem si vse avtomobile servisiral sam (razen velikega servisa, to na poobla??encu) z bolj?imi deli kot original kak?ni diski in plo??ice, prvovgradnjimi filtri, predpisanimi olji in teko?inami,... in shranjeval ra?une za material, nikoli nobenih problemov, edino pri prodaji avtomobila je te?je dokazovati zgodovino samo z ra?uni...)
ponavadi se ve?ja napaka (motor, menjalnik,...) poka?e ?e zadosti zgodaj in se porihta v garanciji, po parih letih vpra?anje kaj bo ?lo pod garancijo
pa ?e btw poobla?ene avtohi?e ne slu?ijo s prodajo novih avtomobilov, ampak s servisi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
temu se tudi jaz čudim, ampak je veliko takih, ki mislijo da je to dobro za motor...
5w-30 bo kar pravo olje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani