Ja vprašanje je res ali se loputa čisto zapre al ne in predvsem kdaj, ti iztrga zatič. Nekaj je prosto oz. brez tlačno vrtenje, nekaj pa je vrtenje, ki ti ustvarja tlak. Tako da ja, se strinjam, vprašanje če se sploh kdaj čisto ustavi katera izmed njih. Ampak če zatič pade skozi pri popolnem ali delnem zaprtju, je po mojem še možnost, da se poškodbam lopatic izogneš. Meni se je to na žalost zgodilo pri polnem plinu
Napiši še @scania on ima menjalnike v malem prstu, tudi našega. Ti bo pa vrjetno priporočal isto. Js še tut kr oklevam z menjavo pa jih mam že 78k neštepanih, nimam dvigalke oz. kanala.
Zanimivo, ne znam si sicer predstavljat kak zgubiš zatič brez da lopatice na turbini pokrivi, ampak očitno se da, če ta primer, ki ga navajaš drži. Če govoriva o istem zatiču, potem druge poti zanj ni kot v intercooler, tam se najvrjetneje ustavi. Edina možnost bi bla, da tista turbina, skozi katero ga potegne, v danem trenutku miruje.
U glavnem, to pomeni, da je v vsakem primeru za odpret turbino in preverit, če je cela al ne. Če je, bi se po mojem moral zatič, dat popravit.
Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta
Drugače pa za @Mazda6 Top Revolution tule maš linke do starih pogovorov o tem problemu, dokumentirano z slikami, kako to izgleda:
Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.
Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....
A ste že odpirali, da veš da ga je odlomilo?
Ja med turbinama je loputa, ta loputa pa na palčki, ki uravnava pretok. Loputa je pritrjena z zatičem, ta se losa in ga potegne čez mašino. Če je to že naredilo, bi o tem vrjemi vedel, ker med procesom poškoduje lopatice turbine in posledično spremeni zvok.
Tk da če je avto še vozen in nimaš čudnih zvokov iz turbine imaš zatič še najvrjetneje na svojem mestu. Čimprej raznest in zamenjat ta zatič, v spominu imam, da bi naj to na Mazdi Selmar v Celju sedaj popravljali (samo zatič, brez menjave turbine).
Če je cena nove turbine samo 1500 €, je to še ddober deal, ker je bila pred 5 leti okoli 3k €.
Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.
Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.
Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.
Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.
@NevLado ni še noben pisal tu da bi EBC meu, pa bom mogoče jaz. Z EBC sem že v preteklosti spogledoval, ker sm hotu low dust varianto. In ja jo še imajo.
@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat tle pr nas se to ne prodaja.
Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.
Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!
Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej
EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?
Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..
Aja pa nekdo je reku, da jih ni veliko menjalo, v času mojega pisnja: 8/26 = 0,3 -> 30% jih je menjalo ogledala vsaj 1x, to še nikoli ni bilo "samo par izjem"
Pri novejših se nič ne obrabi. Problem je enostavno, da se s časom nabere drek notri in gre zadeva težje kot nova. Sem že vzel to enkrat narazen in dokumentiral tukaj:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole ma pa res zanima, kaj ti odgovorijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani