15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.
Ja, pa ne voziš enega dizla 15 let. Sicer bi že naletel na težave.
A EV-ja pa pelješ kr k enmu električarju? Mal se zezam, ampak peljat Mazdo na Citroen servis... ok menjava olja in filtrov bodo že znali, kaj pa kakšen bolj zahteven servis... al ti je vseeno, da se na tvojem avtu učijo in izobražujejo.
Za olje, filtre, klimo in bremze so vsekakor okej. Če pa bi bila kakšna specifična napaka, bi pa specialista iskal.
Dokler so redni servisi, torej filtri in olje, to lahko naredi vsak. Ko pa bo kaj večjega, boš pa iskal izkušenega serviserja ... Pa glede na to, da si čez 200.000 km, si naredi uslugo in skrajšaj servisni interval na 10.000 km pa na olju ne šparat.
Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.
Saj je tudi že na tem forumu večkrat napisano. Najslabši del Mazd (vsaj po mojem mnenju) so zavore. Kaj narediti? Kupiš najboljše aftermarket zadeve in upaš, da bo zadostovalo. "Brake swap" je nažalost precej predrag, ker ni veliko MPS avtov po odpadih, da bi zadeve pasale "šrauf na šrauf". Pa ta možnost seveda odpade pri tistih, ki bi radi vozili 16 ali 17'' platišča pozimi ...
Da, to je tovarniški način delovanja v hladnejšem delu leta, da se čim prej ogreje katalizator. Predlagam, da počakaš tistih 10-30 sekund in šele potem daš v prestavo in odpelješ.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, pa ne voziš enega dizla 15 let. Sicer bi že naletel na težave.
Nov avto bo to toleriral par let, več pa ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani