Opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" pri Mazdi (letnik 2023 ali 2024) pomeni, da je prišlo do težave z telematskim sistemom vozila. Telematika v avtomobilih vključuje sisteme, ki nadzirajo komunikacijo med vozilom in različnimi napravami ali omrežji, kot so GPS, povezljivost s pametnimi napravami, daljinski nadzor vozila, sistemi za obveščanje o prometu, pa tudi sistemi za varnost in diagnostiko vozila.
Ko se prikaže to opozorilo, lahko to pomeni eno izmed naslednjih težav:
Težava z elektronskimi sistemi ali povezavo: Lahko gre za napako v programski opremi, ki upravlja komunikacijo z vozili ali med posameznimi sistemi v avtomobilu.
Težave z omrežno povezavo: Če vozilo uporablja storitve, ki zahtevajo omrežno povezavo (npr. navigacija, nadzor na daljavo), je morda prišlo do težave z vzpostavitvijo ali vzdrževanjem te povezave.
Težave z GPS sistemom: GPS, ki je del telematskega sistema, morda ne deluje pravilno.
Diagnostična napaka: Morda se pojavlja težava pri spremljanju podatkov vozila, kar pomeni, da sistemi ne morejo pravilno diagnosticirati stanja vozila ali pošiljati podatkov za spremljanje.
Kaj narediti? Priporočljivo je, da čim prej obiščeš pooblaščenega serviserja ali Mazdin servisni center, kjer bodo preverili telematski sistem in odpravili napako. Medtem lahko preizkusiš, ali ponovni zagon sistema ali odklop akumulatorja morda odpravi težavo, vendar je obisk servisa najboljša rešitev za trajno odpravo napake.
Seveda, greš pod applications, Fuel Economy Monitor, druga stran, tam če ni obarvan motor z modro barvo in so zgornji pogoji izpolnjeni, izvaja regeneracijo.
Tester pokaze, da je bila regeneracija preveckrat prekinjena, naslednji teden sem zmenjen pri Mihi, da naredi prisilno regeneracijo in potem resujemo naprej (ciscenje celega motorja).
Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu.
Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.
Če se komu da, naj naredi lepljivek torej katere so "forumske ploščice" in "forumski diski" in kaj je treba kupiti, da pride komplet in za kateri letnik in model
Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj
Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.
Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun
če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej kot je že nekdo napisal, za redne servise kdorkoli. Priporočam Jernej Samec, Ajdovščina.
Nazadnje mi je računal 20€ za menjavo olja in filtrov (material sem sam kupil).
Za kaj večjega pa imaš v Biljah sledečega mojstra Avtomehanične storitve Miran Bizjak s.p.
Za zelo velike stvari pa priporočam vožnjo na dolenjsko k našemu soforumašu miha20
Povezava za deljenje
Deli na druge strani