@jumii, če še nisi, preveri notranjo stran zadnjih diskov. Pri teh km pri taki Mazdi 3 tega letnika so običajno že fino nagniti.
hvala za nasvet.
Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.
Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.
Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.
Nobene potrebe po alarmu. "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo
Hvala za info.
Potem takem lahko z mojo vožnjo naredim skoraj še enkrat toliko? 180k z prvovgradnimi - lol
Imam pa še eno vprašanje, to je pa malo bolj tricky in izvira iz slabih izkušenj na BMW E39. Po menjavi diskov in zavornih ploščic je čeljust štekala. Ker je čeljust štekala, je tudi nove diske uničila (pregrela in zvila). Delal je Sašo Malbaša, ki je menjavo naredil kot je treba (pozamenjal gumice, ščistil...). Takratna interpretacija je bila, da se zaradi debeline novih ploščic bat vrne v pozicijo, kjer ni bil že leta. Ker je ta del cilindra nekaj degradiral (oksidiral, deformiral - ne vem) se bat pač ni lepo odmikal nazaj v prvotno pozicijo. Po kar nekaj stroških bi bilo potrebno zamenjati ponovno vse diske, vse ploščice in vse čeljusti zamenjati z novimi OEM, ali pa celo upgrade naredit. Kakorkoli že, teh zavor sem imel dost, in sem se odločil za menjavo za nekaj novega, da imam mir.
Torej, so kakšne podobne slabe izkušnje na Mazdah in je mogoče čisto zaradi starosti smiselno pozamenjat ploščice?
Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.
Uradni servis pomeni samo to, da delajo po alinejah, tako kot piše v uradnih manualih. Uradni manuali pa so napisani za servisiranje avtomobila znotraj njegove življenjske dobe - kar je za proizvajalca nekje 6 let ali 150.000 km. Zato so (po mojih izkušnjah) na uradnih servisih lahko precej "bumbarji", ki še olja ne znajo do konca ven spustit ko menjajo, potem ga pa nalijejo not (kot piše v alineji za menjavo olja) in imaš pol centi čez MAX olja (bencin motor) - (Pooblaščeni servis Mazda v BTC).
V uradnem manualu, sigurno ne piše, da je hiba D2.2 odmična gred, ki crkne vsakih 200k + par kosov se še zamenja ko je ravno odprt (vakumska...). Pripravi 1,5K€... pri nepooblaščenem 😉. Kaka turbina lahko tudi že gre pri takih km.
V zadnjih mesecih sem opazil, da se je poraba olja nenormalno povečala. Od srede aprila, ko sem imel prvi redni servis, do danes, se je nivo olja znižal na le malo nad minimum - malo nad spodnjo črtico. V teh petih mesecih sem sicer prevozil le 4000 km.
Še bolj sem bil začuden, ko sem približno pred 14 dnevi pogledal nivo olja. Bil je na polovici. Potem sem se odpravil na morje (pot tja in nazaj je okoli 700 km), po vrnitvi pa je - kot že rečeno - nivo olja padel malo nad minimum.
Prvo leto nisem opazil nobenih problemov s porabo olja, opažati sem jih začel šele letos.
Ima kdo podobne težave?
hvala
Pazi, da avto ni na naklonu, ko gledaš nivo olja - ne levo desno, ne naprej nazaj. Nobena cesta in nobeno parkirišče zaradi odvodnjavanja ni v vodoravno! Glej kako se meri nivo olja, piše v navodilih - motor topel, počakati 5minut.
Majes mi je delaj, preden je šel v penzijo, da je za 2.0 Skyative G tipično, da spijejo 1L med menjavami.
1,5 je bolj majhen motorček in je verjetno trpel (obtežen avto za na morje, visoke temperature, klima, teranje po AC? mogoče strešni kovček??, gume dovolj napumpane?). Ja, takem settingu lahko gre poraba olja konkreeetno gor.
Jaz bi rekel 👍, da sploh kontroliraš nivo olja. Pomoje polovica voznikov tega niti ne zna. In glede na to da ni znano da bi Skyactive G crkovali, se jaz ne bi preveč sekiral za to. Pač redno kontroliraj in dolivaj. Lahko doliješ do MAX, ne pa čez.
Tisti, ki trdijo da jim ne spije popolnoma nič olja, jih vprašaj, če jim olje kaj smrdi po bencinu 😉. Seveda bodo pritrdili, ker je to hiba vseh motorjev z direktnim vbrizgom. Torej mogoče ne gre za to da jim "ne spije nič olja", ampak, da imajo zaradi načina vožnje precej bencina v olju 😊.
Pazi na servisu, če voziš v BTC, tam so mi redno nalivali čez MAX. Oziroma bolje rečeno, niso dosledno olja ven spustili, nalili not 4,2L kolikor je po spec., in seveda je bilo olje na videz umazano in pol centimetra čez max. To se je zgodilo kar 2x zapovrstjo. Od takrat naprej dobijo pisno navodilo, da dosledno spustijo ven, nalijejo točno 4L, in da če bo olje umazano ali čez max bodo delali še enkrat!
Še moje mnenje glede menjave olja - 20.000km je pomoje predolgi interval za menjavo če misliš avto imet dlje časa. tam od 14 15k dalje olje ni več v dobri formi, zato jaz menjujem olje po ameriškem standardu 5-7k milj (torej okoli ~12.000 km).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala za nasvet.
Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.
Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.
Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.
Avto je sicer garažiran.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani