Danes sem peljal avto na optiko in mi je majster (žal ko je bil avto že na tleh) rekel da imam spredaj in zadaj, torej obe palčki, ki sta pritrjeni na senzor polomljeni.
A je dolžina palčke spredaj in zadaj identična, torej 82 mm?
Mimogrede....zanimivo da luči ne svetijo v tla....jaz bi rekel nekoliko previsoko.
Preko e-baya sem naročil rabljen modul. Bil je iz UK tako da me je vse skupaj z davkom koštalo 150 eur. Menjava ter preprogramiranje pri avtoelektričarju še dodatnih 60 eur.
Klical sem tudi na avtoodpade in avto.net (prodaja po delih) a je bilo hudičevo težko dobiti takšnega brez sproženih airbagov. Če že pa cena >200 eur.
Skratka zdaj dela bp!
Hvala vsem za pomoč.
P.S:: V LJ sem klical in so rekli, da če je procesor fuč - se ne splača popravljat.
Potem bolje, da kupis na ebayu bo cenejsa vrjanta :D. Imas tudi v Lj neko firmo k so prav specializirani za popravilo razlicnih Enot (ABS, SRS itd). Je pa res, da so specializirani samo za bmw, ampak pomoje da nebo problema. Enkrat sem jih klical za mazdo za ABS enoto k se je fotr zabil in so rekl cca. 100€ , da mi jo ponovno sprogramirajo.
Lučka za airbag konstantno sveti. Lučka za izklop sovoznikovega airbaga ob vžigu zasveti, ugasne za cca 1 sek in potem neprestano sveti.
Avtoelektričar ga je priklopil na računalnik. Pokazal je, da računalnik za airbag sploh nima komunikacije. Računalnik je vzel ven in ga premeril, trdi da je procesor fuč in da bo treba zamenjat računalnik.
Tip rač.: GS1D-57K30.
VE kdo za rabljeno varianto? Bojda so novi dragi ko hudič.
Na e-bayu najdeš samo iz UK-a variante za 200 eur+ pa mi je malo rizično za kupit. Da ni iz kakšnega karamboliranega...
Žarometi svetijo katastrofalno. ŽArnice sem zamenjal z novimi D2S, Osram Nightbreaker a ni očitne izboljšave. Balasti po moje delajo, ker luči užgejo normalno.
Prosim za nasvet - saj je baje žaromet hudičevo težko zamenjat preko zavarovalnice.
Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini(pri robovih) in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?
Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.
Je res, v glavnem so razpoke po tekalni povr?ini. Zanimivo, ?e bolj na notranji strani, ne na zunanji. Torej, kocka je padla. Kupim nove.
Mimogrede, vulkanizer mi je omenil, da so Nokian sicer odli?ne gume a imajo letne te?ave s pokanjem. Baje, da so temperature previsoke pri nas oz. je guma delana za hladnje?a podro?ja.
Tudi jaz.Kot prvo,so stare 5 let, kot drugo, so verjetno trde kot ?igumi pod klopjo in kot tretje imajo bolj malo profila za varno vo?njo v de?ju.Razpokajo pa ponavadi takrat, ko jih ne vzdr?uje? pravilno(redno mazanje).
Gledam moje letne gume. Nokian, letnik 2014,5 mm profila. Ziher bi jih vozil ?e eno sezono a me motijo te razpoke. Kaj pravite a je varno voziti s takimi gumami ali so za v ko??
Torej, ko je pred tednom ali dvema stisnil prvi mraz sem ve?er pred mrazom nalil zimski vitrex v posodo. A bedak, nisem pri?gal avta in spustil ?spustil? skozi motor?ek, cevke,...nekaj teko?ine...pa? toliko da bi vitrex potegnilo iz posode v celoten sistem.
Ker je zadeva seveda zmrznila, mi od takrat naprej ne dela ve? pranje ?arometov. Opazim pa, da tako na levi kot desni strani avta; takrat ko bi moralo pranje delati; teko?ina te?e po tleh. ?Ro?ici?, ki prideta iz odbija?a se ne premakneta iz odbija?a oz. ostaneta v ?zaprtem polo?aju?. (Pranje vetrobrana deluje BP).
Kako je s tem sistemom? Predvidevam, da ima avto dva lo?ena motor?ka, enega za vetrobran in drugega za ?aromete. Je tako?
Torej ?e te?e po tleh verjetno ta drug motor?ek ni crknil. ?!?
Kako bi zadevo preveril? A moram odstranit komplet odbija?/koloteke ali se zadevo lahko vidi na la?ji na?in?
So mi prav sme?ne te porabe, glih prej?nji? mi je znanec razlagal da mu R Megane pije 5L, da je zihr nekaj narobe ker je tovarni?ka poraba baje 3,5L
En moj sodelavec je isto trdil za C4 in nisem verjel, dokler se z njim nisem peljal na morje. In je res! Avto pije brez problema pod 5L!
Ampak o tem, da se nismo vozli ampak romali (beri: avtocesta <120 km/h, regionalke --> traktorji so blendali)...no tole ni omenil. Sem ?e mislil izstopit iz avta in vzporedno hodit z avtom, da si noge pretegnem....
Alpa ce ti iz prve povem, da famozni pok katerega imajo vecino tukaj ni skripanje in tudi niso krivi stabilizatorji, gumi stabilizatorjev ali pa cela stabilizator stanga. Mogoce je bil v tvojemu primeru kriv stabilizator ampak ta hiba, katero ima sestka definitivno ni kriv stabilizator, ker folk je tukaj menjal ze cuda delov in med njimi tudi stabilizatorje in ni bilo nic bolje. Meni osebno so tudi stabilizatorje namazal in nevem se kaj vse in pok ostaja. Mazda pravi da je kriva roka oz. seleni. Lahko ti pa uploadam posnetek pa bos videl kako useka. Ce nisi pripravljen se dobesedno ustrasis.
Na posnetku se ne slisi ravno najbolje, ampak v zivo mocno poci.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alo folk,
Vprašanje.
Danes sem peljal avto na optiko in mi je majster (žal ko je bil avto že na tleh) rekel da imam spredaj in zadaj, torej obe palčki, ki sta pritrjeni na senzor polomljeni.
A je dolžina palčke spredaj in zadaj identična, torej 82 mm?
Mimogrede....zanimivo da luči ne svetijo v tla....jaz bi rekel nekoliko previsoko.
Hvala in lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani