Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).
Ja, zato pa pravim da ne paničari za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar
nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota ziherca je edino Mazda bencinar
Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.
Večina skyactiv dizlov iz uvoza ima težave, ker so "nepravilno" voženi, večinoma so to neki lizing avti za katere se vsem jebe. Če so servisi delani na 17k je že boljše kot na 20k. Vseeno ti priporočam da delaš ti servise na 10k. V splošnem pa je CD184 motor kvalitetnejši kot CD150/175 in načeloma manj zakompliciran iz vidika zanesljivosti, zato ti predlagam da ne delaš nobene panike s to eno lučko. Mogoče ni z motorjem čisto nič narobe, pa je bil avto samo zalit v poplavah junija letos in se je senzor malenkost namočil...
zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?
No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.
A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?
Prebral sem "Poslovilna Mazda 5", pa mi je bilo čudno, ker si res skrben lastnik svoje 5ke... no hvala bogu, da sem odprl temo in še enkrat prebral naslov
Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej.
Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?
Lep dan še naprej. Tilen
a si kdaj čistil sesalni kolektor? jaz ti iz glave rečem da zna bit da ima premal zraka
A ima kdo težave s prikazovanjem kontaktov / telefonski št. klicočih? Namreč shranjene št. označi kot neznane, v glavnem vse, jih pa nekaj prikaže, vzorca pa ni. Kar je še bolj hecno, da pri prejetih sms-ih te težave ni. Na servisu pojma nimajo, izgovarjajo se na vse mogoče. Avto ni star niti leto dni.
1. Pojdi v nastavitve bluetooth, izberi "MAZDA", in potem obkljukaj vse parametre za stike, da dovoliš dostop
2. Številke shrani kot +386
Če pa jih maš preveč, ti jih pa ne bo kazalo, ker je nek limit, me bodo kolegi popravili ampak mislim da je 500 shranjenih številk v telefonu
Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".
Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.
Lej, tudi če odpreš karter, ti bo polovico olja še vedno ostalo v wandlerju.
Tko da če sam spustiš gre vn 1 litr olja manj v primerjavi kot če odstranjuješ še karter - 3je pa še vedno ostanejo v wandlerju.
Jaz bi spustil ven pa se vozi ene 30kkm da se ti olje premeša potem pa menjaj s filtrom vred
Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?
Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪
jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom
Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.
Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.
jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))
Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek
Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja
Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja?
Edit: ne sekirej se za %, ker jih auto izracuna na podlagi tega koliko imas zagonov in vozenj in nevem kaj, ni nobenega dejanskega senzorja cistosti olja
verjetno regeneracije, prekinjena regeneracija, ti je nabilo nafto v olje, poglej šipko pri hladnem autu kje je, če je malo čez max ni panike, če je krepko čez max kot piše v knjižnici pejdi vn stočit olje in na novo notr
CX-5 (2016) je začel javljati "Battery Malfunciton" - sklepam da se po 8+ letih aku bliža koncu, verjetno bo jeseni ob nižjih temperaturah počasi čas za menjavo.
Vprašanje: ali je kdo sam menjal aku doma? Pri nekaterih znamkah je potrebno nov Aku "spariti" z avtomobilom, kar delajo le servisi. Ali ima Mazda tudi takšne omejitve?
Autodoc mi sicer predlaga neke modele, ampak že pri kapaciteti odstopa od tehničnih podatkov Mazde ...
null
Vzami Exide + to kar je @Janez007 že pred mano povedal + sem prepričan, da bo prej crknil aku poleti, kot pozimi. Žal so časi malo drugačni kot včasih, ni več problematičen zagonski tok, ampak stalna napetost za vse brezvezne porabnike
Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.
jst bi mogoče sam dal en komentar ki sem ga sam opazil prejšnjič pri menjavi
če olje menjaš sam, moraš preko osrednjega računalnika "pobrisat" oba parametra...prvi je, koliko km je prevoženega od servisa in drugi je, koliko % ima še olje
mogoče samo niste resitirali obeh parametrov, pa je ostal tist flexible interval nepobrisan
Aja pa @Berbasecks, če sta še v LJ ali pa imaš blizu šiht, se lahko en dan zmeniva pa prideš naokoli, bova snela zračni filter pa na šibki pogledala kakšne barve je olje, pa boš vedu urgirat kok hitr morš pelat na servis
Druga varjanta je pa da tudi Pelko menja, to more pa @SpEkTr povedat kako je bil zadovoljen
Hej, sem zelo poredko tu, tako da upam, da sem zadel pravo sekcijo. Imam par vprašanj glede svoje šestice:
1. Ali obstaja kak hack, da bi ti ves čas prikazovalo kamere in ne le, ko daš v rikverc, oz. ko sprednji senzorji zaznajo, da je nekaj blizu.
2. Ali je normalno, da hlajenje sedež VELIKO bolj hladi sovoznikov, kot voznikov sedež (do te točke, da pri vozniku na polno moč komaj čutim hlajenje, pri sovozniku je polna moč bistveno previsoka)?
3. Menjava olja v avtomatskem menjalniku. Pri koliko km (trenutno sem na slabih 110k) in komu?
Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.
Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.
Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.
Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.
Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,
da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion.
Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja
Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.
Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.
Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?
Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?
Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.
Hvala za pomoč,
čiščenje oljnega sita je nujno
tesnila pod injektorji so "tovarniška napaka", in razpadajo v olje in potem pacajao oljno sito - ravno zaradi tega ti zmanjka pritiska - zadeva se počasi počasi nabira
ketno obvezno menjat, sicer se pa lahko s parametri preveri koliko je že raztegnjena
potem ko boš vse to naredu, dej še speskat sesalni kolektor in potem naprej striktno menjava olja na 15kkm
potem pa pelji do @miha20 da ti izklopi še egr, da se ti ne bodo nazaj basali
kje mam jst še drgač pomisleke - tesnilo glave zna bit pregreto, da ne bo vsak čas ucurilo, odvisno kok čase se je auto vozil brez olja... že itak ga dpf pregreva tam pri 1 cilindru, spet, tako je zasnovan motor
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, zato pa pravim da ne paničari za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar
nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota ziherca je edino Mazda bencinar
Povezava za deljenje
Deli na druge strani