Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.
Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.
Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?
No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...
Papca bencin in olje...
Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank
@scania ... vesel sem spet tvojih koristnih prispevkov. Tele svečke pri meni že 2 leti čakajo na montažo v G165 ... mogoče nekoč v G194. Pašejo v G194 ali morda tudi v G140?
Misliš za zadnje? Takrat sem zgrešil, pa mi je zadnje ploščice Pelko odkupil
Mislim če si že menjal zadaj, zakaj bi še enkrat? A so se ti dejansko znucale?
Sem popingal @scania po telefonu, pravi da textar ali zimmermann naluknjane so skor isto kvalitetne po njegovo, sem naročil kar klasika zimmermann ker so mi zdržale toliko km in sem zadovoljen.
Ni postal reply-a. Skratka, takrat sem naročil napačne ploščice za zadaj, in mi jih je potem Pelko odkupil. Kaj oz kake je potem on pri Taposu vzel pa ne vem.
Bo pa treba drugo leto mogoče spet počasi menjat zadaj ja. Za Mazdo so tile diski še res poceni, sploh če je akcija na Autodocu.
Zakaj pa? Namreč jaz bom prvič sedaj menjal zadaj, pa še to sam zato, ker je vse rjavo, in nemorm več gledat te rjavice - odtisi od ploščic so kr zapečeni not
pred 4 urami je NevLado napisal:
Mnenja?
Ima kdo Textar kataloške?
Do 15:00 so imeli kao nek popust, zdej je pa od 15:00 spet nek drug popust, sem zanalašč počakov, in glej ga zlomka, 8 eur razlike v ceni lol
Za olje Dexelia mi je prejšnji lastnik rekel da se ga ne dobi več in je zato dal Liqui Moly. Zdaj pa vidim da to ni res. Verjetno je tole pravo : Dexelia.
Mogoče še kakšen nasvet za mehanika,severna Primorska ali Gorenjska?
pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal
ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)
Pozdravljeni, imam problem pri sim kartici, oz. reži za kartico. Naj razložim ko ne uporabljam navigacije je vse ok ko pa začnem uporabljati navigacijo pa začne radio oz. ekranček sam od sebe preklapljat po nastavitvah od nastavitve zvoka do preklapljanja med funkcijami. Ali je možno da je ta reža za SD kartico v stiku ali kaj podobnega? Na servisu so sicer rekli da je potrebna menjava touch zaslona, ki pa je za moje pojme predraga oz. nepotrebna. Gre pa se za Mazdo cx5 2018 l. Za vse odgovore se lepo zahvaljujem in vas pozdravljam. Grega
menjaj kartico za navigacijo, če me spomin ne vara, je enkrat @Janez007 nekaj raziskoval o tej smeri?
No jst sm najprej pomislu da je lahko kompresor klime kriv za dvig obratov ampak ko se ikonca obarva ni nujno da je motor hladen, lahko je tudi prevroč! Meni recimo ikonca ni obarvana modro ko se pripeljem po AC in se ustavim na križišču za dolgi most v LJ - potem po cca pou minute se pa obarva modro in vklopi istop.
Če se je izklaplal egr je očitno problem nekje drugje.
Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.
Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?
Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...
SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.
Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo?
Počakaj, da se auto shladi, potem očitaj nivo hladilne tekočine !!!
Če je še vedno pod MIN, dolij notr destilirano vodo, ne bo konec sveta, če manjka 1 centi.
V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb.
Hmmm, verjetno svečk? Ne razumi me narobe, rad bi razumel kaj je mišljeno s tem
Ta vikend sem končno našel čas in odvil gumo in preveril desno polos. Mislim, da je dovolj zategnjena. Ima pa "lufta" kot na posnetku. Leva, ki je še original tega nima. Tako, da bi rekel, da tukaj tiči napaka in vzrok tega tresenja. Mogoče nesrečna izbira rezervnega dela... Je pa vprašanje, kaj lahko ta "luft" povzroči na dolgi rok...
ja tam ti v pesto proti ležaju tolče zato nabija
a je kakšna podložka mogoče tam pri ležaju bila pa da je nisi dal gor?
neverjamem, da bi imel tudi neoriginalni del tak luft
Velikokrat se zgodi, da pri poslušanju radia kar na 1x začne samo od sebe menjavat radijske postaje ali pa jih kar shranjuje, brez da bi pritislnil en sam gumb.
Danes naprimer, ko sem avto prižgal je diplej prikazoval navigacijo. Probleme imam tudi z park senzorji (1x delajo, drugič spet ne), so pa bili na avtu ko sem jih kupil.
Sem 1 lastnik.
V čem je problem?
Slabi konektorji, napaka pri povezavi, software??
Avto ni bil nikoli karamboliran, pred 1 letom pa sem menjal originalni akumulator z enakovrednim novim.
Če kdo ve v čem je težava naj mi prosim piše.
Lep pozdrav,
Lahko da ima ekran "mrtve dotike" in ti sam od sebe spreminja stvari - ampak to bi se lahko dogajalo samo na mestu, med vožnjo je touch softwarsko blokiran.
A ve kako resetiram "oil change due"? V računalniku sem kilometre in mesece že ponastavil, pa je sporočilo ostalo. Berem tle, da naj bi držal knof za užgat avto in trip palčko za 5sec?
hmm, meni poradira tudi na števcu, ampak je 2017 in imam že "novejši računalnik"
Jap, jaz sem bil tam samo zaradi Majesa... no Jure je bil tud mojster poklica. Pa Andrej na prodaji... pol so pa vsi teli šli in tukaj se še 1x pokaže ultimativna resnica. Servis in prodaja niso prostori al pa ime in lokacije, ampak predvsem ljudje, ki so tam.
Majes je na Interclassu, Andrej tudi.
Kje je Jure bo pa moral en, ki še vedno fura v BTC povedat.
Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).
Ja, zato pa pravim da ne paničari za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar
nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota ziherca je edino Mazda bencinar
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, pol pa rečejo da mazda nima dobrih hibridou...
Papca bencin in olje...
Šalo na stran, dolivaj olje pa se ne sekiraj, dokler ne bo tako kritično, da boš moral dat liter na vsak tank
Povezava za deljenje
Deli na druge strani