Vem, da ne bo poceni Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...
Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal
Popravljeno od x-layer
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.
Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.
Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ...
Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Danes sem izvedela (na Interclassu), da se res da samo motorček zamenjati, vendar mi je gospod Majes razložil, da pride okoli 180eur z menjavo vred. 80 motorček, plus 100 delo. Al pa zato, ker sem ženska..
Če je že to, da si ženska, bi pričakoval nižjo ceno kot je bila pri ostalih
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca.
Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.
Ne razumem čisto. Torej ni bilo notri vzmeti, ki odmika ploščice od diska ali ni bilo plehcev v vodilu?
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker mislim sam narediti tole, bo strošek samo material... Original material je okvirno 1.200€, bom pa še povprašal na GMT in Euroton...
it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Povezava za deljenje
Deli na druge strani