Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini.
V Italiji zelo hvalijo to olje, vsaj zasledil sem na določenih forumih. V Sloveniji pa niti ne vem kdo je uvoznik za to olje.
to se vklopi občasno (npr. vsakih 250 km) ali vsakokrat po krajši vožnji?
Ventilator se največkrat vklopi, ko se izvaja regeneracija DPF filtra. Če pa ni regeneracija izvedena do konca, je vklopljen ventilator tudi po tem ko se avto ugasne, da se vse skupaj primerno ohladi.
Predlog: Pelji se 20kilomentrov z 2000 obr/min ali višje in potem povej, če se je še vklopljen ventilator po izklopu vozila...
Treba povedati, da so različne cifre pri različnih enotah mere. Ti imaš recimo na tem programu cifro -56, ki je recimo na Delphi DS150E testerju ne moreš dobiti, saj on meri od korekcijo šob ob -10 do +10 mg/str. Kot je bilo že pojasnjeno je najboljše, da so vse korekcije blizu 0, če pa že katera odstopa pa je zadovoljivo da je med -2 in +2. Vrednost - (minus) pomeni, da je injektor poln goriva. Vrednosti se spremljajo pri prostem teku in še nato pri npr. 2000 rpm/min pri konstantni hitrosti.
Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...
Hotel ti je povedati, da Mazdinim bencinarjem manjka predvsem turbina. Ogromno ljudi se je dan danes razvadilo s prisilno gnanimi motorji (turbina, kompresor) in zato je enostavno povedano občutek pri Mazdinih bencinskih motorjih, kot da nikamor ne grejo proti motorjem iz evropskih avtomobilskih koncernov, ki so skoraj vsi z manjšo litražo motorja in gnani s turbino...
Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB .
Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .
Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov .
A je komu znana cena ?
lp Tine
Za zamenjavo verige na oljni črpalki je prišlo 1400€? Če misliš to, potem je to precej velikanski znesek...
Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.
Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Italiji zelo hvalijo to olje, vsaj zasledil sem na določenih forumih. V Sloveniji pa niti ne vem kdo je uvoznik za to olje.
Več pa ne znam povedati, kot pa to
Povezava za deljenje
Deli na druge strani