Prebral sem "Poslovilna Mazda 5", pa mi je bilo čudno, ker si res skrben lastnik svoje 5ke... no hvala bogu, da sem odprl temo in še enkrat prebral naslov
Zna bit, da si res nekaj premalo zategnil
Hahaha Toliko veselja kot nam pa ta avto prinaša, pa že dolgo noben Bomo pogledali, če smo kaj premalo zategnili in se javim. Zdaj smo na 352k km in smo naredili tudi redni servis (intervale imam 10-12k km).
Na Mazdički sem že zamenjal desno prednjo polosovino, ki je pokala, predrta je bila tudi notranja manšeta, mas razmetalo
Po menjavi je vse pokanje izginilo in je vožnja res prijetna. Se pa pojavlja čuden zvok pri pospeševanju, najlažje opišem kot VUU-VUU-VUU :), ko se odvzame gas je znova normalno. Mogoče preslaba kvaliteta polosovine? Nabavil sem NTY za 211 EUR - popust. Kakšne ideje?
Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi!
Sem navajen iz Renaulta, da gre do 450k km brez težav Vlečemo počitniško prikolico z njo že tri leta Vrti se do 4500 še vedno
To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.
Drugače se to pojavlja že kakšen 2,5 leti. Z menjavo releja vžiga je zadevo mnogo boljša. Olja ne pije, hladilna čist in na istem nivoju že 4 leta.
Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim.
Dim je v zivo bolj belo/siv do crn. Hladilna tekocina ne izginja. Turbo sem menjal pred casom.
pred 9 urami je FuManchu napisal:
Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor...
Se strinjam, ker, ko je prisoten klenkajoc zvok na zacetku takrat tudi pokadi. Ponavadi je klenkanje povezano z injektorji.
Zdaj je bil pri meni kolega in ima Mazdo 3 Takumi in ima po homologaciji 17x7J ET52,5 in gor gume kot jaz 205/50-17 na širini 6,5J... Tudi drugi s katerim sem se pogovarjal ima isto kombinacijo...
Bom kar še tukaj vprašal. Platišča imam 17'' / 5 x 114,3 mm / 17x6,5J / ET 52,5 z gumami 205/50-17 (po homologaciji) . Kako zelo narobe bi bilo, če bi dal gor širino platišča 7J? Bi bile preširoke za to dimenzijo gume?
Menjal filter goriva in ugotovil, da mi manjka ta del = nosilec okrasne plastike motorja nad filtrom goriva (na sliki označeno z rdečo) Kdaj je postal pogrešan niti ne vem. Mogoče ima kdo? Verjetno bi pasal tudi iz kakšnega Forda...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hahaha Toliko veselja kot nam pa ta avto prinaša, pa že dolgo noben Bomo pogledali, če smo kaj premalo zategnili in se javim. Zdaj smo na 352k km in smo naredili tudi redni servis (intervale imam 10-12k km).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani