Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆
Meni za pozimi ni važen izgled. Važno mi je, da ko je sneg, zagazim vanj in se avto ne zaustavi niti na kakem prelazu v Italiji. Če bi moral izbirati in ne bi hodil smučati, bi imel 19" čez celo leto. Ni ga lepšega, kot 6- ka in 19". 🤗
Odkar sem dal na avto Zimmerman luknjaste diske in Zimmerman ploščice mi ne trese več. Trenutno prevoženih 3000km po menjavi. Tok tok tok 😄 se mi pa pojavljajo neki čudni zvoki v podvozju na obeh straneh na kratkih grbinah, pa še to ne vedno. Stabilizator, končniki ali pa amortizerji?😬
Ker je tema že odprta bom vprašal kar tukaj. Kateri vulkanizer bi v LJ in okolici znal narediti vrhunsko optiko in da sproti še kaj pove in svetuje? Za ceno mi je vseeno, hočem samo da se stvar porihta kot je treba.
Da ne odpiram nove teme. Ko je govora o menjavi podložk na injektorjih, so to tele bakrene podložke? Ravno naročam z Autodoca pa da ne naročam napačnih 😁
Ate je top Mislim pa da ni opcije diski in ploščice ate. Se mi zdi da od ate lahko dobiš za Mazdo 6 od 2013 naprej spredaj ploščice in zadaj diske ali obratno ne pa komplet diskov in ploščice na os. Poglej Zimmerman z luknjicami jaz jih imam in so super. Drugače pa textar al pa brembo so tudi ok.
Diske si naročil na autodocu?
Meni ni jasna samo ena stvar.
ATE sprednji diski so na autodocu 48e po komadu, euroton jih ima pa za 96e, ampak nikjer ne piše če je po kosu cena ali za par. Upam da nimajo 100% višje cene 😁
Ma ker bom že ravno tam naj pogledajo kaj je na stvari. Če gre skozi ok, če pa ne, bom pa pač nabavil nove. Ni noben problem. Se bom tako ali tako h Pelkotu naročil v kratkem za menjavo olja v menjalniku in pregled tistih podložk na injektorjih, pa bo še diske in ploščice zamenjal mimogrede
V petek ravno peljem avto na Mazdo, ker mi morajo menjati voznikove sanke, imajo luft in se majejo naprej nazaj, s tem posledično tudi sedež pri zaviranju in pospeševanju.
Upam samo da ne bodo komplicirali, ker niso bile montirane originalne zavorne ploščice, na način, veste, te ploščice pa niso kompatibilne s temi diski in jih preveč segrevajo in se posledično diski zvijejo. Fingers crossed 😬
Se pridružujem ekipi tresočih zavor že dalj časa opažam pri zaviranju na semaforju da zavira "po korakih", torej, bremza- ne bremza - bremza - ne bremza, itd.
kar je ostalega zaviranja na AC recimo, vse lepo in prav, pri nižjih hitrostih bi pa najraje popizdil se zadeva lahko kakorkoli garancijsko rešuje pri Mazdi (garancija do 6/2021)? Avto ima 94k km, in sprednje ploščice so že bile menjane z neoriginalnimi (ne vem katere točno, takrat je bil lastnik avta še oče). Obstaja kakšen postopek preverjanja ravnosti diskov, brez da se jih odmontira z avta?
Zivjo, sem nov clan na forumu in tudi novi lastnik Mazde 6 🙂 prebiram vse mozne teme ze dalj casa in glede na to da imajo doticne mazde nekaj manjsih tezav, me zanima ce ima kdo kaksno informacijo kdaj so bili narejeni vpoklici za sesalne lopute (koda vpoklica: AK016A)? Spodaj prilagam tudi link sicer z avstralske strani.
Po preverjanju na mazdini strani po VIN stevilki imam odprt vpoklic za ta problem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Hja, sej ponavadi sem hitrejsi😜
Na rezervi sem se peljal iz nm do domžal pa se mi ni dalo vmes ustavljat za tadrag bencin😆
Popravljeno od Husky1290Povezava za deljenje
Deli na druge strani