evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.
A sem prav razumel skakali so ti obrati ko je biu auto na mestu? Zanima me ker imam taksne težave že karnekaj časa
Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?
Ne ni ravno zato je bilo treba zamnjat...vendar se šele sedah vidi da je težava šeena
pred 2 urama je Alex napisal:
Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊
Ubistvu je zamenjal tako kot dogovorjeno vendar pa je šeena napaka ki jo bo treba rešit
Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo
Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik
No sedaj ko je sklopka (original) in vzrajnik(luk) zamenjana se težave nadaljujejo....ko pritisnem na sklopko začne kazalec za obraze nihati, v istem ritmu pa se iz motorja oz od tam spredaj sliši zvok...a ima gdo mogoče s čem takim izkušnje...ker en mehanik je rekel da se kao sevedno slis ustrajnik( ki je nov) drugi pa da je kaj z egrjem 👀
Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂
Odkar jo imam jast so bili menjani amortizerji, končniki, veriga oljne pumpe,pogonska veriga, ojnični ležaji,neki šponarji,akumulator...čiščenje egr-ja, in pa pac redni servisi in menjava gum in feltn ...sedaj pa še tale gospod vztrajnik pocasi prenehau ustrajat...
Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska
Haha hvala za opozorilo 😉 eni prevec hitimo pa pou spustimo 😅
Ja ce so resitve ze v komentarjih napisane potem je brezveze seenkrat napisat vsaj tako sm imel v mislih?
Drugace pa ja mazda 6, 2013 letnik, ročni menjalnik...
Bo potrebna menjava vztrajnika in hkrati še sklopke, vendar pa glede na to da ima že 290k prevoženih se mi zdi nekako prevelika vsota da bi vlagali 2000in več v vztrajnik in sklopko, ki bi morala biti original, ker ponaredek LUK nima isto firmske sklopke sedaj nevemo kaj storiti? Ima gdo kakšne izkušnje s tem morda?
Kakšen je točno ta zvok? Ali se to dogaja vedno ali le občasno?
Ubistvu smo danes auto priklopili na računalnik in je očitno ali fuč senzor za pretok zraka ali pa zamašen nek egr ventil ali nek kolektor. Ker pa se nismo odprli še nevemo kaj od tega je vzrok. Se mi pa zdi da je vrjetno kaj zamašeno saj je biu med korono auto vožen na precej kratke razdalje. Je morda že gdo imel ta problem in koliko ga je stalo čiščenje?
Huh, to, da ti je avto zacel zgubljat moc bi lahk pomenlo tut obrablnene odmicne gredi 😬
Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit
Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol?
Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret
Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...
Pri koliko prevoženih km se je zgodilo? Na avtocesti, takoj ob startu?
Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A sem prav razumel skakali so ti obrati ko je biu auto na mestu? Zanima me ker imam taksne težave že karnekaj časa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani