jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))
Sej sem napisal, da mal hitrejš skozi vas - 50km/h je premal kot je omejitev, 70km/h bo glih prav. Srne ne boš nagazil, kakšno babico z berglo brez slušnega aparata pa komot. Jebeš frulico, če baba ne sliš.
Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....
za tak letnik je to povsem normalna kilometrina, to je nekaj čez 23k na leto, kar ni nič....pri teh še klasičnih atmosfercih mislim da začne vse ostalo preje šepati kot pa sam motor (pleh, izraba materiala, itd....)
Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus
dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)
Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:
- spral motor
- speskal sesalne kanale
- odklopil egr
- sčistil dpf
- menjal podložke na šobah
- menjal sitico na oljni črpalki
- menjal ketno za oljni črpalki
- menjal pogonsko ketno
- menjal olje
- menjal vse filtre
- menjal hladilno tekočino
- menjal olje v menjalniku
- menjal zavorno tekočino
- zavaril štift med malo in veliko turbino
Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.
to je vse nice-to-have :), avto je letnik 2016, torej, če gledamo za koliko ga je @ignacij prodal 16.5k....(če sem si prav zapomnil je bil letnik 2017, pa je imel vse super truper urejeno, servisirano), je ta avto vreden max.13, 14k€......vse tvoje našteto je dela/materiala za 5k€, kar je verjetno več kot 1/3 vrednosti avta.....nikoli sam ne bi tega vložil v 8 let star avto....to je bolje da ga v Savo, Dravo ali kar je bližje zapelje....ali pa kot so predlagali da na avto.net in da enemu šverotu za 10k......(razen če ti je life vse to popravljati, izgubljati svoj čas, živce, in še vse ostalo zraven....).....nekdo je na forumu napisal, da je avto za to da ga voziš, ne da si njegov suženj
Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili.
Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.
Zato jaz že 15.let hodim na uradni servis Honde izključno v Rečico ob Paki (servis Selič), kjer sem zraven in gledam dobesedno kaj dela, kako šraufa vijake, vprašam kar želim oz. mi majstr ob servisu tudi pove to in to bi bilo mogoče dobro menjati / zamenjati, itd....tako da me razni AC mobil servisi v LJ že dolgo niso videli....in zaradi takega odnosa in dostopa tudi plačam tistih 50€ brez problema.....za njihovo olje, delovne ure so pa glede na lokacijo itak nižje kot pa kjerkoli v centralni slo.....
in večina teh uradnih ali drugih serviserjev je pač pozabila, da odnos do stranke šteje....verjamem, da gre lahko komu na živce, če dela pa mu nekdo gleda pod roke, ampak če si dober te tudi to ne moti :), jaz če doma naročim kakega mojstra za kake elektro in druge zadeve, mu gledam pod roke, karkoli si že misli, saj ga jaz plačam....enako je z računalniškimi komponentami, če / kdor je imel izkušnje z servisi, kjer pač zaženejo neke standardne check programe, kjer ponavadi vse dela, in ti zadevo vrnejo, dokler ne "pop....iš" in jim težiš, da se lotijo resno in vsako komponento posebej, potem je to druga zgodba, ker jim vzame čas, itd....ampak tako pač je.... smo turbo potrošniška družba in tako se je pokvarilo/razvilo tudi vse ostalo od servisnih storitev in ostalega naprej....
(najbolj sem bil na zadnje fasciniran, ko sem čakal v vrsti za prevzem na Mimovrste, ko je bil pred mano nekdo in je spraševal kaj je v neki veliki TV škatli in mu je prodajalec odgovoril da je nekdo naročil TV ter ga vrnil po enem tednu, ker da mu kao ni ok....in da imajo X takih strank, da naročijo, malo doma probajo potem pa po enem tednu/14.dneh oz. kar je zakonski rok vrnejo brez argumenta....).....torej sem smo kot družba prišli, tako da....
jaz na mimovrste kupujem tablete in čistila za pomivlaca, ker so še vedno dosti cenejša kot pa v trgovinah, so pa z ukinitvijo prevzemnih mest in vsemi možnimi doplačili zadevo zelo "hinavsko" podražili, tako da pomojem so s tem izgubili veliko strank....kar se tiče tehnike in druge robe pa mislim, da se pri njih ne splača kupovati, razen, če je nekaj res ekstra poceni/v akciji, ker ponavadi nimajo ravno zadnjih modelov v prodaji (vsaj ko sem gledal npr. tablico za sina....).
Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se
Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!
p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....
to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....
Zato vzameš na servisu kamor voziš in ti odpade tvoj "dragoceni" čas, ki si ga porabil za reševanje reklamacije in na koncu te bo material prišel več, kot če bi vzel na servisu - razen če boš tudi sam menjal, ok res pa je da je to sedaj bolj kompliciran proces, kot če samo naročiš in dobiš pravo robo...
Zadnje tri vrstice niso ravno običajna vožnja, ampak bolj občasa, da ti pa "kuri" pri 140km/h 8,3 in to dizel z 184km pa je zelo čudno oz. zagotovo to ni normalno, toliko meni kuri bencinar z 25km manj.....
Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉
Nimam tega strahu, kot je @skritikrtnapisal ima tudi Honda razmak 114, kot drugo koga zanima 8.let star avto z 17/18col gumami....in za konec imam kasko....se pa strinjam, da verjetno od kake bolj popularne znamke, kake 20col feltne so zanimive tudi amaterjem....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
3.3 dizel kot da bi kamion nabavljal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani