Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ...
Bencinski 2.0 (G145, G165) motor Mazde 6 (govorim za ročni menjalnik) je čisto OK. Je pa res, da ga je treba vozit precej drugače kot CD150 ali CD175. Da vleče ga je treba vozit pri nekoliko višjih obratih, ignorirati predlog prestave na zaslonu. Posledično je seveda poraba precej višja, ne več 6,5, ampak prej 8,5 l/100 km.
Mazda 2.0 Skyactiv motor pri normalnem vozniku zdrži 400.000 km in več, brez večjih stroškov ... Sodelavec ima Mazdo 3 z bencinskim 1.5 G100 motorjem in ima sedaj blizu 300.000 km, 1. lastnik, samo redni servisi ...
saj za normalne razmere je to povsem zadosti, pa pri teh avtih je itak logično, da jih moraš voziti, če hočeš voziti hitreje vse nad 4rpm....tam da tudi nekaj od sebe....za tisto "kruzanje" do 150km je pa to tako ali tako več kot zadosti (meni osebno hitrosti nad 160km po SLO AC itak niso všeč oz. enostavno ni pogojev za tako vožnjo, da ne bi stalno gledal vse možne negativne scenarije....nekje na Nemški AC kjer imaš 3,4 pasove ok, tukaj za po SLO in okoliških državah pa res ne rabiš...), tekovati v pospeških od 0-100 pa res ne moreš :), ampak če znaš in veš kako voziti se tudi lahko hitreje vklapljaš kot pa 90% voznikov, ki ne razume obratomera in šalta pri 1500 obratih ne glede na to ali ima dizla ali bencinarja
Če si podpisal uradno pogodbo, potem lahko v 14.dneh odstopiš od nje -> Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) -> ampak verjetno boš tukaj rabil kakšno pomoč kakega pravnika/odvetnika, ker dvomim, da bo avtohiša kar na lepe oke to požrla....pa srečno pri urejanju.
(rok za vračilo plačanega zneska in rok za vračilo blaga)
(1) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe ter zahteva vračilo plačanega zneska, podjetje vrne plačani znesek ali del kupnine v 14 dneh od prejema zahtevka.
(2) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, podjetju vrne blago v 14 dneh od uveljavitve zahtevka.
(3) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo blaga v obdobju pred vračilom blaga.
123. člen
(roki in načini povračila)
(1) V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s 120. ali 122. členom tega zakona podjetje vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o odločitvi potrošnika, da uveljavlja zahtevek do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
(2) Podjetje vrne prejeta plačila z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil potrošnik za plačilo digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
(3) Podjetje potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.
217. člen
(pravica do odstopa)
(1) Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od sklenitve pogodbe ali predpogodbe podjetje pisno na papirju ali na drugem trajnem nosilcu podatkov obvesti, da odstopa od pogodbe ali predpogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik obvestilo poslal pravočasno, če ga pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
(2) Potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, lahko uporabi odstopni obrazec, ki je sestavni del vsake pogodbe in ga potrošniku v skladu s četrtim odstavkom 212. člena tega zakona zagotovi podjetje.
moje mnenje je, da si dober da si sploh vztrajal z vsemi temi popravili, sam se z avtom zagotovo ne bi tako ukvarjal in bi že bil odprodan....verjetno pa bo na koncu tudi zate najbolje (najceneje) da avto odprodaš in se s tem znebiš nadaljnjih težav....to sicer ni ravno nasvet v smeri odpravljanja napak, je pa smer za odpravo problema
jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))
Sej sem napisal, da mal hitrejš skozi vas - 50km/h je premal kot je omejitev, 70km/h bo glih prav. Srne ne boš nagazil, kakšno babico z berglo brez slušnega aparata pa komot. Jebeš frulico, če baba ne sliš.
Fantje, dejstvo je, da pri 10+ let starem avtu je itak da bistveno bolj varen nakup bencinar....ne glede na to kako dober je dizel v navoru, pospeških, občutku napram nepremičnini z atmosferskih motorjem.....heh, ampak s takim se še danes lahko odpelješ brez problema 1000km v eno smer brez da bi imel kake pomisleke, edino pač na bencinski postaji boste porabili 50€ več :)....heh....
za tak letnik je to povsem normalna kilometrina, to je nekaj čez 23k na leto, kar ni nič....pri teh še klasičnih atmosfercih mislim da začne vse ostalo preje šepati kot pa sam motor (pleh, izraba materiala, itd....)
Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus
dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)
Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:
- spral motor
- speskal sesalne kanale
- odklopil egr
- sčistil dpf
- menjal podložke na šobah
- menjal sitico na oljni črpalki
- menjal ketno za oljni črpalki
- menjal pogonsko ketno
- menjal olje
- menjal vse filtre
- menjal hladilno tekočino
- menjal olje v menjalniku
- menjal zavorno tekočino
- zavaril štift med malo in veliko turbino
Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.
to je vse nice-to-have :), avto je letnik 2016, torej, če gledamo za koliko ga je @ignacij prodal 16.5k....(če sem si prav zapomnil je bil letnik 2017, pa je imel vse super truper urejeno, servisirano), je ta avto vreden max.13, 14k€......vse tvoje našteto je dela/materiala za 5k€, kar je verjetno več kot 1/3 vrednosti avta.....nikoli sam ne bi tega vložil v 8 let star avto....to je bolje da ga v Savo, Dravo ali kar je bližje zapelje....ali pa kot so predlagali da na avto.net in da enemu šverotu za 10k......(razen če ti je life vse to popravljati, izgubljati svoj čas, živce, in še vse ostalo zraven....).....nekdo je na forumu napisal, da je avto za to da ga voziš, ne da si njegov suženj
Ta njihov odgovor pri meni ne pije vode. Jaz bi vstrajal da menjajo olje na svoje stroške, da sem zraven in da na novem izpisu piše tako kot mora. To je njihovo šalabajzerstvo in bi se pač na težji način naučili.
Ne leti na kogar koli ampak opažam, da ste na uradnih servisiv v večini zadovoljni z vsemi odgovori, pri popoldancih ali s.p. jih pa ko se kaj zgodi na hruške obesate pa imajo velikokrat vec znanja, boljse naredijo kljub temu da popravljajo vse avte, na pooblascenem samo doticno znamko pa se taksna salabajzerstva dogajajo da te mine.
Zato jaz že 15.let hodim na uradni servis Honde izključno v Rečico ob Paki (servis Selič), kjer sem zraven in gledam dobesedno kaj dela, kako šraufa vijake, vprašam kar želim oz. mi majstr ob servisu tudi pove to in to bi bilo mogoče dobro menjati / zamenjati, itd....tako da me razni AC mobil servisi v LJ že dolgo niso videli....in zaradi takega odnosa in dostopa tudi plačam tistih 50€ brez problema.....za njihovo olje, delovne ure so pa glede na lokacijo itak nižje kot pa kjerkoli v centralni slo.....
in večina teh uradnih ali drugih serviserjev je pač pozabila, da odnos do stranke šteje....verjamem, da gre lahko komu na živce, če dela pa mu nekdo gleda pod roke, ampak če si dober te tudi to ne moti :), jaz če doma naročim kakega mojstra za kake elektro in druge zadeve, mu gledam pod roke, karkoli si že misli, saj ga jaz plačam....enako je z računalniškimi komponentami, če / kdor je imel izkušnje z servisi, kjer pač zaženejo neke standardne check programe, kjer ponavadi vse dela, in ti zadevo vrnejo, dokler ne "pop....iš" in jim težiš, da se lotijo resno in vsako komponento posebej, potem je to druga zgodba, ker jim vzame čas, itd....ampak tako pač je.... smo turbo potrošniška družba in tako se je pokvarilo/razvilo tudi vse ostalo od servisnih storitev in ostalega naprej....
(najbolj sem bil na zadnje fasciniran, ko sem čakal v vrsti za prevzem na Mimovrste, ko je bil pred mano nekdo in je spraševal kaj je v neki veliki TV škatli in mu je prodajalec odgovoril da je nekdo naročil TV ter ga vrnil po enem tednu, ker da mu kao ni ok....in da imajo X takih strank, da naročijo, malo doma probajo potem pa po enem tednu/14.dneh oz. kar je zakonski rok vrnejo brez argumenta....).....torej sem smo kot družba prišli, tako da....
jaz na mimovrste kupujem tablete in čistila za pomivlaca, ker so še vedno dosti cenejša kot pa v trgovinah, so pa z ukinitvijo prevzemnih mest in vsemi možnimi doplačili zadevo zelo "hinavsko" podražili, tako da pomojem so s tem izgubili veliko strank....kar se tiče tehnike in druge robe pa mislim, da se pri njih ne splača kupovati, razen, če je nekaj res ekstra poceni/v akciji, ker ponavadi nimajo ravno zadnjih modelov v prodaji (vsaj ko sem gledal npr. tablico za sina....).
Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se
Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!
p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se ne bi mogel bolj strinjati 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani