Danes sem avto prevzel pri mehaniku (hvala Aless, maš pivo v dobrem!) in sem ga zdaj teral po avtocesti do 200km/h in do slabih 5k rpm cca 70km, poraba po BC je narasla na 7,8 😑 Gre pa lepo, bi se še kar vozil.
Naslednji projekt je zamenjava vakum pumpe, ker se počasi poslavlja.
Se bom potrudil z predstavitvijo. O porabi pa ne bi , ker sem zaenkrat kar malo razočaran, BC kaže 7,5 l, pa to ni mestna vožnja, niti priganjanja ni blo, ker nisem bil ziher, kakšno je olje.
Ne ni še nič preverjal s testerjem, samo v naprej razmišljam, v primeru, da katera na bo šla ven, pa se bo pol na silo ven dajala, pa se uniči. Hvala za opozorilo.
"How to reset after an oil change 1. Ignition to position on.
2. Connect the pin in the red circle to earth (chassis).
3. Press the accelerator to the floor and realese 5 times.
4.The glow plug light flashes 5 times when resetting is complete. 5. Ignition to position off.
6. Remove the wire between the connector and chassis."
Čeprav mi še vedno ni jasno, kako sploh veš, da ga je treba resetirat in kaj bi bilo če tega ne storiš.
Hvala, če bom potreboval pomoč, te bom kontaktiral. Za kontakt sošolca, pa ti napišem ZS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se točno vidi kak je obrabljeno? Moram najti čas, pa vzet pumpo dol, da vidim, če bom kaj več videl.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani