Počasi bom moral pregledati temo, da vidim če se kakšen servis bliža... ampak glede na to da sem letos naredil velik servis in menjal vse diske ter ploščice, mislim da imam mir za 2-3 lete. Razen seveda malega servisa.
Bom rekel ličarju, ki mi popravlja avto preko zavarovalnice, naj preveri.
Masko in odbijač so mi zrihtali, sicer je malenkost druge barve... sem pa potem še ugotovil, ko je bil dež, da je tudi luč počila in sedaj čakam tudi na novo luč. Očitno le ni bila tako nedolžna ta srnica, ki mi je razbila masko.
Odkar imam nov odbijač, mi malce čudno delajo senzorji spredaj.
Ko se že peljem, mi začnejo piskati, utripa lučka P pod volanom za senzorje, prav tako se radio ne vidi ampak kaže tiste črtice okoli avta "pazi na okolico".
To je čisto naključno, prvih 7 dni je bil mir, sedaj pa se je začelo pojavljati ko npr. speljem iz parkinga. Potem ročno ugasnem in nazaj prižgem senzorje in je mir. Včasih. Včasih pa še vedno, pri več kot 50 km/h piska.
Ja, ja, mehanik mi zmeraj tako naredi kot je @NevLado napisal. Vsake 2 leti ga menjam v svoji Mazdi 3. Saj zdaj ga bom tudi, ni noben strošek teh 10 eur na 2 leti. Bolj se mi je šlo za to, da ga lahko tudi v motorju uporabim, ki ga pa sam servisiram. Škoda mi je bilo da bi zavrgel napol polno kantico za olje. In ja, tudi tako naredim, da stisnem iz cev ven vso olje in pazim da notri ne pride zrak (zapiraš in odpiraš vijak, hkrati pa stiskaš ročico zavore). In seveda da vem, kaj se z oljem dogaja. Čedalje bolj me v spoznavanje in podrobnosti vleče, kot @scania, hahaha... 3 eur za testerček - vesel nakupa.
Zdaj ko sem slišal da ga nekateri ne menjajo tako pogosto, me je kar šok malo. So pa le zavore tiste, ki odločajo o sreči/nesreči.
In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...
Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor.
CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃
Kako/kdaj boš to uporabljal?
Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?
pred 21 urami je Janez007 napisal:
CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃
Kako/kdaj boš to uporabljal?
Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?
Kupil bi si (baje si moram?) polnilec akumulatorja za motor. Ker čez zimo se ne vozimo z motorjem, motor je v hladni garaži, tako da se akumulator odklopi in prinese v hišo na toplo. Sedaj eni pravijo, da nato priklopijo akumulator na polnjenje oz. vzdrževanje za celih 4-5 mesecev, eni pravijo da je dovolj samo topla soba in se pač po 4-5 mesecih samo 1x napolni preden ga daš nazaj v motor, tretji ga pa imajo kar zunaj na mrzlem v motorju in ga tam polnijo/vzdržujejo. Četrti ga polnijo samo 1x mesečno. Peti imajo neke pametne polnilnike, ki akumulator tudi prazni, pa potem napolni, pa potem vzdržuje... Kaj pa vem kaj.
Kaj je najboljše v tem primeru?
Cena akumulatorja je kar primerljiva s tistimi navadnimi v avtomobilih, kar znaša nekje 70-120 eur. Je fajn, da dela vsaj 5 let.
Prodam zadnje zavorne ploščice Zimmermann za Mazdo 3. Prodam 15% ceneje, torej za 35 €.
Kupil sem napačne, so za vozilo ki nima elektronske ročne zavore.
Mehanik mi je sedaj montiral zadaj TRW ploščice, sedaj vidim da obstajajo dve vrsti - za elektronsko ročno zavoro in za navadno. Zanimivo, Zimmermann očitno ima samo eno vrsto ploščic.
Škoda, sedaj se ne morem pohvalit, da imam komplet nove Zimmermann diske in ploščice. 😂
Upam, da so TRW primerljive kvalitete.
Razen rednega vzdrževanja jest v 120kkm nisem imel nobenih težav.
Poleg rednih servisov, se je še menjalo:
Ploščice spredaj
Diski zadaj
Ploščice zadaj
Tole podpišem tudi jaz s svojo, ki ima 178.000 km.
Pač to je potrošni material, kot pri vsakem avtu.
Do sedaj nobenih problemov, razen da so mi očitno star akumulator prodali kot novega kakšen mesec ali dva nazaj. To je pa tudi vse kar se tiče problemov z mojo Mazdo 3.
Glede na to da je tale tema skorajda moja oziroma moj dnevnik, evo se pohvalim z današnjim ulovom.
Upam, da je naslednjih 3-5 let mir sedaj.
Menjano na 178.000 km. Diski spredaj in zadaj, ploščice spredaj in zadaj, napenjalec in jermena, vodna črpalka in hladilna tekočina, vsi filtri ter motorno olje in zavorno olje.
Ste bili kar blizu z odgovori, pa vendarle je bil akumulator menjan 14 dni nazaj in na klemah ni bilo nič umazanije, kratkega stika itd. Tudi pritrjene so bile tako kot morajo biti.
No, smo pa ugotovili da je bil ta nov akumulator zanič. Sem ga nesel nazaj v trgovino in sem dobil novega. Sedaj ni več problemov na avtu. Zaenkrat...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Počasi bom moral pregledati temo, da vidim če se kakšen servis bliža... ampak glede na to da sem letos naredil velik servis in menjal vse diske ter ploščice, mislim da imam mir za 2-3 lete. Razen seveda malega servisa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani