@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.
Pri rezanju in varjenju, se mi poraja sledeče vprašanje, ali je ohišje zavarjeno nazaj tako skrbno, da vse točke pritrjevanja DPF ohranijo originalno geometrijo. Enkrat sem videl v neki delavnici, da so se mojstri kr naprezali, da so dobili vijake skozi luknje, na varjenem DPF. Ter ali je izolacija/filc med satovjem in ohišjem nameščena nazaj, vsaj približno tako kot pri originalu.
Pri pranju, pa je vprašanje, če se odplaknejo vsi delci, ali kakšni večji delci ostanejo med DPF in katalizatorjem.
Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗
Čistilno sredstvo se lahko našprica skozi luknjo, kjer je montirana temperaturna sonda. To se počne pred prisilno regeneracijo.
Obstaja pa tudi, čiščenje kjer, se demontiran DPF, pere z visokim tlakom. Na izhodu iz DPF se namotira cev za dovod vode.
Preden karkoli počnete z DPF filtrom, probajte najti vzrok za zabasan filter, ter le tega odpravit.
Športni filter, kolikor vem je čisto navaden filter ampak malo naluknjan, tako da plini nimajo tako velikega upora. Seveda pa pri nepravilnem zgorevanju, to pomeni več dima za vozilom.
To je tipičen primer, ko se ni sproti pravilno vzrževalo avta. Ni bilo pravočasnega menjavanja olja, pa čiščenja saj... Vsaj po moje. Lahko se pa motim. Če se ne dela sproti stvari se nalagajo in je potem problem. Sicer ima pa avto lepo število kilometrov.
Avto je bil pri ca. 240k kupljen pri pooblaščenem zastopniku. Prejšni lastnik ga je tam pustil z razsutim motorjem (znana težava), tako da bi naj bila samo glava od starega motorja, vse pod glavo pa novo. Menda je bilo materiala za 7k € (možno da z njihovim delom).
Prve dve vožnji v Nemčijo,po nakupu, so bile brez problemov. Nekaj mesecev kasneje, se prične prižigat "lučka" (opozorilo na displaju armaturke), "DPF-Inspection requierd".
Po nekaj obiskih pooblaščenega servisa, parkrat menjan tlačni in diferencialni senzor, sem zaključil z pooblaščenim servisom. Enkrat sem bil tam 3x v enem tednu. Seveda denarnica precej bolj prazna.
Prvi mojster po pooblaščenem servisu, po nekaj metrih probne vožnje, ugotovi težavo z injektorji. Pri močnem pospeševanju so se pojavile vibracije na volanu.
Mojster nekaj uredi okol tega, vibracije se ne pojavljajo več.
Čez nekaj časa se "DPF-Inspection requierd" ponovno prične prižigat. Naložim aplikacijo in pričnem sam brisat.
Nekaj sem še kasneje poizkušal okol tega, ampak za zdaj brez uspeha.
Tudi po čiščenju EGR in kolektorja, se je "lučka" pričela prižigat.
Občasno se prižge še "Soot accumulation too high", ta me bolj skrbi, ampak se samo ugasne po 5-30 min vožnje.
Pač glede na prevožene km, sem počasi začel dvigovat roke od tega avta, potem pa par postov nazaj najdem, informacijo iz tujega foruma da je podobna težava bila odpravljena z popravilom ali menjavo elektronike EGR.
Torej regeneracije se mi dogajajo na 70km - tako je tudi poraba nad 7.0
Kakšne so možnosti? Vozim na razdalje (Ajdovščina - Nova Gorica) - avtocesta 110 več ali manj.
Ko se regeneracija izvaja vedno počakam do konca (če se začne na avtocesti podaljšam pot, mojo in tudi mene to že kar živcira).
Avto ima 103k kilometrov, do sedaj je naredilo 810 regeneracij - če naredimo kalkulacijo je to na vsakih 130 km.
Hvala že vnaprej.
Evo še moja izkušnja. Enak tip motorja ampak malo starejši, ter 306k prevoženih.
Regeneracije je delal še pogosteje, poraba 7,8 l/100km. Lučka za DPF se običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.
Injektorji so menjani, po parih različnih mojstrih, ki so poskušali odpravit napako, se zadnji od njih spomni da bi bilo dobro očisti EGR, ter sesalni kolektor.
Po njegovih besedah, je bil zelo presenečen, da avto sploh gre, tako kot gre, glede na zapacanost, ki je vidna iz fotk.
Ampak na žalost, se je po čiščenju ponovno zelo hitro pričela prižigat lučka za DPF.
Ker mi je vse skupaj dok....o, jo sedaj preko aplikacije ugasnem in šibam dalje.
Delam pa tako dolge relacije (+500km) kot kratke.
Sedaj pa še vprašanje za mojstre:
Ali se da elektronski del EGR ventila kako stestirat če deluje pravilno?
Pojavil pa se je še problem z menjalnikom, meče iz 6-te prestave, kakšen je strošek popravila?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če komu koristi, tu sem naročil obnovljeno turbino.
Bi-Turbolader Mazda 3 6 CX-5 2.2D 110 kW 129 kW 810356 810357 SH01-13700
Povezava za deljenje
Deli na druge strani