Ja, tole z dolgimi lučmi je ena od stvari, ki tudi mene hudičevo motijo.
Pri moji Mazdi se dolge (govorimo o avtomatiki) vključijo pri 40 km/h. Ampak v naših koncih vozim praktično vedno tam okrog 39 pa da ga jebem. Ravno toliko je klancev, ostrih ovinkov, ozke ceste, da je to ravno to. In kurba vozi s kratkimi lučmi, pa bi mi hudičevo prav prišle dolge.
Pogosto si rečem, da bom pa ročno preklapljal, kot smo včasih. Vse lepo in prav, če ne bi Mazdin inženir zadeve naredil tako, da moraš zavrteti iz tistega AUTO položaja v običajni. In to gre preko položaja OFF (kjer se ti ugasnejo luči).
Mimogrede - dolge luči se pri upočasnjevanju izključijo pri 30 km/h.
Žena ima hibridno Toyoto in pri njej se dolge luči avtomatsko prižgejo, ko doseže 30 km/h. Kar je občutno bolje.
Naredi test pod obremenitvijo (vsak avtoelektričar ima to možnost). To bo najbolj merodajno. Če kaže očitne slabosti, bi jaz zamenjal, da se izognem temu, da sredi zime ostanem v kakšnem gozdu brez signala in brez zagonskega toka.
Verjetno pa se (pod določenimi pogoji) lahko še kar nekaj časa voziš. Ampak sam - sploh zato, ker sem pogosto v neobljudenih koncih - ne bi tvegal.
Crknila je žarnica v žarometu, ki je ne moreš zamenjati 🙂
V ZDA so imeli pred leti celo vpoklic in so vsem popravili tesnjenje ali zamenjali žaromete. Ampak to je ZDA, kjer so potrošniki res močni (se spomnite VW dieselgate, ko so v ZDA dobivali kupnino za avto nazaj, v Evropi smo pa dobili SW patch (na slabše 🤣) in steklenico penine za 5 evrov).
Meni so upoštevali kulanco pri loputi. Bilo je nekako zapacano, čiščenje kolektorjev sem plačal (mislim, da je bilo nekaj popusta), loputo pa je častila Mazda. To je bilo takoj po tem, ko sem kupil avto (uvožen, dizel, redno servisiran, magičnih 130 kkm, avto ni bil več v garanciji). Je pa verjetno čisto odvisno od tistega trenutka in človeka tam, ki mora zahtevek itak posredovati Mazdi. Se spomnim, ko smo čakali na odgovor. Kasneje so mi zamenjali še oba žarometa na Mazdine stroške (avto ni bil več v garanciji).
Sicer je vzorec glasov relativno majhen, je pa odstotek težav po mojem mnenju zelo visok. To sploh ni malo, običajno so težave pri posameznih delih v nekaj odstotkih, pa so že velike težave.
Ne vem, kako naj glasujem. Strogo gledano bi moral odgovoriti, da še nikoli. Ampak mi pa obe ogledali nagajata in jih moram občasno ročno premikati in občasno podmazovati. Doslej je še šlo in še nisem šel na menjavo.
Za nameček je pri mojem tako, da ne morem izključiti zapiranja (zlaganja?) ogledal. Klasični postopki ne delujejo, tudi na pooblaščenem servisu pravijo, da pri mojem avtu ne morejo spremeniti nastavitve.
Jaz bi se zapeljal v Celje in zamenjal oba (motorčka.) Sicer se bo kasko še naprej dražil.😉
Se strinjam. Ker tale nasvet s kaskom je že bolj kriminal. Saj ne, da bi prav ščitil zavarovalnice, ampak namerna goljufija pa tudi ne sodi med poštene ljudi.
Sam teh servisov v Ljubljani ne poznam. Vem, da omenjate Interclas in BTC, pa nekega Majesa. Samo dodam, da je bila žena s servisom v BTCju dvakrat hudičevo nezadovoljna. Dvakrat so ji pri menjavi pnevmatik uspeli poškodovati platišča (in potem niti pod razno niso želeli slišati o tem), enkrat pa je servis trajal nekaj ur dlje od dogovorjenega, menjali so stvari, ki sploh niso bile predvidene (mislim, da je bil takrat menjan jermen za klimo in še nekaj - malo me že spomin daje), poleg tega pa je avto od takrat naprej spuščal neke čudne zvoke in spet se niso dali nič motiti glede tega.
Nazaj k ogledalcu - to je očitno res rak rana Mazd. Prav neverjetno. In lepo bi bilo, da sporočiš, kako bodo rešili.
Alex, potrjujem, da se je tudi pri meni stanje poslabšalo, ko so mi na servisu oprali avto. Pa še tisti decembrski mraz je ravno bil. Od takrat stalno neke težave. Saj sem jih imel že prej, pa je bilo kar nekaj časa v redu (podmazovanje je pomagalo). Od servisa naprej pa ... sranje. Človek se vpraša, če namenoma s štrajfiksom po ogledalih špricajo 😂
Saj pravim, jaz lepo počasi speljem in ročno prestavim v drugo (to itak velja, ko je bolj hladno, sicer ni posebne panike). Potem naprej pa že lepo začne sam. Ni hudega, sam avtomatika ne zamenjam za ročnega nikoli več. Smo pa različni, naj to ne velja kot provokacija.
Če se pa vrnemo na osnovno vprašanje v temi - glede prisilne regeneracije. Tudi sam bi si želel, da bi obstajala ta možnost. Pač v nekih okvirjih, ki bi bili določeni s strani proizvajalca. Recimo, ko presežeš cca 80 % (napisano na pamet) pričakovane polnosti pred regeneracijo, bi ti omogočilo, da jo sprožiš ročno. Prednost vidim v tem, da recimo sedajle vem, da imam dovolj dolgo vožnjo, potem pa bom imel nekaj krajših. In bi pač izkoristil tole vožnjo, da me ne bo "jebala regeneracija" v naslednjih krajših vožnjah in posledično neželenih prekinitvah.
Jaz avtomatike vseeno ne bi menjal. To je skoraj edina stvar, ki je malo moteča. Ampak vseeno voznik odloča, koliko bo pritisnil. In preko 2k tudi ne gre oziroma lahko takrat prestaviš ročno.
Jaz pa vedno začnem lepo počasi in me kvečjemu moti, da dvigne obrate tja do 2k ali celo več, preden prestavi višje. Nič drsenja, kot je bilo omenjeno višje. In če je tako, da ne morem tistih nekaj sto metrov voziti počasi, potem ročno prestavim v drugo (ali tretjo), po nekaj sto metrih pa je že praktično v redu. No, še vedno malo veliko obratov za moj okus, ampak se zadeva preživi.
Moram priznati, da prav uživam, ko vzamem ženino hibridno Yarisko. To je res zakon. Od prve sekunde naprej povsem zvezno in vedno enako - elegantno.
V bistvu je vožnja s tem menjalnikom takšna kot vožnja z ful izrabljeno sklopko, ki drsi. Obrati se derejo, ti greš pa 100/uro.Je za kake penzioniste(kar bo Slivka itak kmalu) za kako resno, hitro vožnjo pa ne. Ko se iz takšnega avta presedeš v normalni avto(bog ne dej v dizla) misliš, da, si v dirkalnem avtu.
Dokaj dobro poznam Toyotine hibride, ki imajo CVT ("a sort of"). Zares trpežna zadeva naj bi bila. In podal si enega najboljših opisov - kot bi vozil z izrabljeno sklopko ali pa bi jo stalno malo držal. Ampak - načeloma moti samo zvok. Če pogledaš podatke, ni avto nič počasnejši od običajnih, kvečjemu nasprotno. Ravno pred nekaj dnevi je sin vozil ženino Yarisko v en strm klanec, kamor se sicer on redno vozi z Mazdo2. Avto ima sicer (za nas, stare prdce) neobičajen zvok takrat, ampak če pa gledaš števec, pa sploh ni počasen. Sin je komentiral, da zadeva pa res vleče.
Prav zanima me, kako bi bilo, če bi vozniki imeli popolnoma zatisnjena ušesa. Vožnja hibridov (Toyotinih s CVTjem (neke vrste)) je res super. Kako lahko voziš po milimeter na klančku - pa je lahko avto čisto mrzel ali topel. Kot pri električnem pač. Sam lahko o tem pri Mazdi samo sanjam, pa imam res precej občutka in izkušenj. Čisto drug svet. Če bodo uspeli rešiti ta zvok (mislim, da pri novih hibridnih Hondah celo imajo nek elektronski zvok in celo "kao" prestavljanje), bo zadeva všeč marsikomu.
Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉
Meni so pri Močniku tudi povedali, da predlagajo menjavo verige. Ampak vseeno - se iz katerega podatka preko OBD sluti težava? Pritisk olja ali kaj drugega?
Sodelavec ima Mazdo CX-30. Pravi, da se mu pri klicu pokaže zgolj številka, ne pa tudi ime kontakta. Dodaja, da se mu zdi, da je pred časom zadeva delovala pravilno.
To je tudi mene spomnilo na to, da sem to opazil tudi sam, ampak jaz imam starejši infotainment (CX-5 2016), prav tako pa sedaj uporabljam skoraj izključno Android Auto (brezžični, kot sem pisal v drugi temi).
Po nekaj brskanja po spletu sem naletel na informacijo iz Anglije, da naj bi bil razlog za to neuporaba znaka 0 na začetku zapisa številke. Oba s sodelavcem res uporabljava konvencijo, da imava številke zapisane kot +386 ..., kar res pomeni, da na začetku ni znaka 0. Ampak je poskusil s spremembo, pa ni pomagalo.
Ima še kdo to težavo ali celo rešitev?
Jaz beležim preprosto v tabelo. Predvsem zato, da vem, kdaj je bilo kaj zamenjano, kupljeno ... Ko prodajam avto, to priložim (če ni računov). Hkrati pa res odpre oči, koliko denarja gre za jeklene konjičke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo, da so oboje izboljšali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani