No saj tudi ne vem, če je do mehanika, ki mi je spomladi menjal gume, in je bilo 5 mesecev vse OK, je pa vprašanje zakaj so se vijaki odvijačili... na koncu sem res imel še srečo, da se med vožnji ni kaj zgodilo in se je rešilo tako kot se je.
No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).
no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to.
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba.
lp
Če je kaj narobe z pogonom se to ne opazi na dvigalu. Mora biti na tleh in pod obremenitvijo.
No bo treba tudi na tak način pregledati - kot imajo na tehničnem. Ampak, če bi bilo s pogonom potem bi tudi pri večji hitrosti moralo biti izrazito. Sem malo googlal in če je npr. kaj z diferencialom je zvok pri večji hitrosti bolj izrazit... Se je pa smotano voziti s takšnim avtom saj me je na avtocesti kar malo strah, da ne bo kaj samo zablokiralo
Z mazdo 🤬 podn od avta... kupil 5 let staro CX-5 od prvega lastnika z 100k km, sem upal da ob rednem servisiranju ne bo nekih težav, po dveh letih pa sem ugotovil, da je jajce, zadnje pol leta skoz ene lučke (čiščenje sesalnega kolektorja, menjava dušilne lopute, senzor za tlak turbine) pa zdej še to... Razočaran popolnoma nad mazdo
No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...
Potem bo pa res kaj drugega, vredi zrihtaj. Priporočam telefon+forscan+elm327, kjer lahko tudi sam kdaj diagnosticiraš napako, spremljaš regeneracije, pritisk olja, temperaturo,....preko računalnika pa izvedeš tudi kalibracijo injektorjev ob recimu rednem servisu.
lp, Samo
Evo sem bil na avto Močnik. So priklopili na tester in je prikazalo napako na dušilni loputi. Sem imel srečo so imeli vpoklice oz. menjave v garanciji in je loputa imela ustrezno serijsko tako da je sla celotna menjava na stroške Mazde.
sedaj pa upam da bo mir.
še moja izkušnja. Sicer ne vem katero napako ti javlja, pri meni se je pričel "light show" pojavljati zaradi zamešenega sita na oljni pumpi pri cca. 140kkm. Tega sem sčistil, zamenjal podložke in je sedaj mir in je prevoženih 240kkm. Bom pa počasi vajo ponovil. Sem pa vmes tudi sčistil sesalni kolektor, ki je bil že kar poln.
lp, Samo
1.000 km pred ''light showom'' je bilo sito očiščeno in podložke ter olje zamenjana. Kolektor očiščen. Baje naj bi bil neka napaka v računalniku prej za dušilno loputo in je možno, da bi to lahko bil vzrok. Ampak ta ugibanja mi niso najbolj všeč.
Jutri peljem spet k Močniku, da priklopi na tester, če bodo ugotovili vzrok napake. Se kar bojim tistega najhujšega, da po možnosti menjajo vse po vrsti in bo pri nekem petem senzorju ali kablu zadeva rešena vmes vse pa stran vržen denar...
Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.
Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.
Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.
Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€
To najbrz bom v kolikor bo menjal kaksen popoldan ali mehanik. Kaj pa cena uradnega 110€ (material+delo) je drago? Dvomim, da me bo tudi pri kakem popoldancu ful ceneje prislo?
Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€.
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
pred 6 urami je vzupan3 napisal:
Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.
Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€.
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.
Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km.
Čim je tako morje napak, je ponavadi res akumulator, ker se sistemom začne blesti ob prenizki napetosti ...
Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja?
Danes ponovno zjutraj po včerajšnjem dežju napake tokrat brez napake na motorju, ampak tudi zadnjič je bilo sprva tako.
Mehanik sicer ne pozna mazde, ima pa tester in je izpisalo sledeče napake (slika v prilogi). Je mogoče imel kdo kaj podobnega? Mehanik je svetoval naj grem na mazdo, mogoče so tam imeli kaj takega.
Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (pfds
ko pa odpreš ta video pa ti YT ponudi še en kup posnetkov in sem ravno videl, da imajo 2.2D motorji precej težav... Mi je kar žal, da sem se odločil za ta avto 😔
Meni se zdi da je servis na Passatu na uradnem servisu pri 60 000km, ca 800€. Lahko poizvem točno informacijo.
Menjava olja v haldex sklopki, menjava oljav dsg in vso redno delo. Ker je v garanciji, se je moral dnar dat.
Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Pred eno uro je SpEkTr napisal:
Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči.
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Ampak si imel voz, zdaj imaš pa avto... 😁 ki je pokvarjen.
Voz ja, ampak sem ga menjal ker ga je rja napadla motor pa brezhiben, 15 let sem vozil audi pa vw sploh nisem vedel, da ima avto sesalni kolektor. Sedaj pa je skoraj tako kot pravijo za alfe bom spoznal vse dele vozila 😅
Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪
Meni je Pelko 2 tedna nazaj, ko sem menjal podložke rekel, da je 600 al celo 800 eur, nisem 100% prepričan... ampak 1.200 je pa too much. Pomojem, ko zrihtam to napako bo avto kar lepo šel od hiše ker za redno vzdrževanje so pa ti stroški too much, sorry ampak avto ne nudi toliko, da bi bil vreden teh popravil oz. vzdrževanja. Na passatu sem na 220k km zamenjal vsa jermena pa vodno pumpo za cca 400eur pa sam vozi in menjaj potrosni material.
Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vse je mozno... no v zelje nikomur ne hodim, pa mislim, da nimam takih sovraznikov, ki bi mi odvijacili gume, medtem ko sta v avtu dva otroska sedeza.
Mozno pa je, da je kdo zelel ukrasti original feltne 19col za dobrimi gumami, par zelencev lahko dobi...
bom malo bolj pozoren, hvala za nasvete 👍😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani