Kolega ima Hondo CRV l.2010 2.2 dizel od začetka. Sedaj ima 240.000 km, veliko se vozi tudi na kratke razdalje. Edina stvar z omembe vrednim stroškom je bilo popravilo injektorjev pri 220.000 km (cca 1500€). Za regeneracije, dpf, in podobne štose sploh ne ve.
Kolikor vem pa ima Mazda s temi dpf in regeneracijami težave že od samega začetka, od leta 2005 naprej. In ves čas isti izgovor "preveč kratkih voženj"
Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁
Za @Alex sva zadnjic na njegovem obdju gledala tudi delovanje injektorjev, nevem kolko se spozna on ma jaz se ne nič🤣, pac ne delujejo vsi isto, velikih odstopanj ni, ma dejansko kako sploh morajo delovat? Dobro, sej bom peljal na servis in k mazda doktorjem, ma diskusija nemore škodit😁😁😁
Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌
Itak vsi želimo, da je z avtom vse OK in zelo verjetno je vsaj povprečen za te km. 🙂
Ampak tukaj nisem videl še nobenega trdnega dokaza, da je res čisto OK. Ravno tako tudi nobenega dokaza, da je kaj resnega na avtu narobe. 😁 Dober znak je, da so kilometri pravi, da so bili redni servisi vsaj približno delani in to celo pri Interclassu, da se z avtom odlično pelje, da dobro vleče. Slab znak pa, da je poraba visoka in da so regeneracije zelo verjetno pogoste.
Če bi sam kupil tak avto, bi se pri Interclassu pozanimal, kaj bistvenega (recimo veriga oljne črpalke) je bilo zamenjanega in pri katerih km. Da se ne dela kakšnih naslednjih menjav na pamet.
Če bi si želel zamoriti življenje, potem bi spremljal še nivo olja na šibki, na vsakih 2.000 km ter hkrati vzei še kapljico za analizo in jo objavil tukaj. Ta bo pokazala, ali se sčasoma v olju pojavlja tudi znaten delež nafte oz. vode. Za boljše spoznavanje svojega avta bi beležil intervale med regeneracijami, kar se da tudi brez OBD2 adapterja, a z adapterjem še bistveno lažje in varneje. Vse te ugotovitve pa ti itak ne bi dale kakšne konkretne koristne informacije. Vse skupaj bolj za preganjanje dolgočasja.
Druga boljša varianta je, da samo uživaš v vožnji in se ne oziraš niti na porabo. Če bo kaj narobe, bo že zasvetila kakšna lučka oziroma boš drugače opozorjen. 😉 Probleme pa naj rešujejo mehaniki.
Ja sem na precepu al se sekirat za teh nekaj vec evrov na leto, ampak mislim da bom dal avto pokazat mehanikom ki so strokovnjaki da podajo mnenje.
Sem pa definitvno mnenja da dober avto vzges, ga vozis normalno ga paziš in na 15k km nardis servis in mora delat, vse ostale sikirancije glede avta ali bo delal ali ne so mi malo mimo. Vseeno sem uzel mazdo ki veljajo za dobre avte, nisem vzel nekih jajc(upam), kilometri pa do 300k nebi smel biti problem za avto tega ranga?!
Z avtom zgleda vse v redu, itak je raketa, z voznjo in obcutkom na cesti se z lahkoto primerja z avti visjega cenovnega razreda..😁 ja kar se tice zimskih, sem ze bil na tem da bi uzel gume za 19", ma sem zadnji moment dobil odlicno ponudbo platisca+gume, zato sem vzel to, avto pa izgleda ku na berglah🤣
Pa kje si našel interval 400 km? 🤔 Vsi skayactiv dizli od začetka Imajo popolnoma enak interval in to je povprečno vsakih 160-180 km za mestno in hitro vožnjo in do 250 za umirjeno ali avtocestno vožnjo. (tudi po omejitvah). V bistvu je odvisno, koliko ga tiščiš. In očitno ta njegova ni bila šparana, saj je znižana. 😉
Avto lepo potegne, v bistvu ava bila najhitrejša na cesti. 🤗
👍
Je lepša črna barva namesto kroma, a ne? 🤗
Ni problema, enkrat spomladi ga lahko spoliramo, da bo lepši kot je prišel iz tovarne. 🤗
Bom še spremljal porabo z umirjeno voznjo, ma kot sem ze reku, za umirjeno dolgocasno voznjo bi kupil Toyoto Verso in bi se vozu po jajcih, se pa bojim da ce bi vozu ta avto tko k bi ga res hotu bi blo nad 9.🤨🤨bomo nardili se preiskave, @Alex lahko bi se zmenli en dan da pridem do tvojega serviserja da malo bolj profi pogleda?!😀 da bomo pustili bavarce za sabo brez pogleda na stevc goriva🤣🤣
Glede povprečnega intervala regeneracij pa bi ugibal, da nekaj ne štima. Ali so bili prevrteni kilometri, ne pa prenastavljen števec regeneracij, ali pa se je avto veliko življenjske dobe vozil zabasan s sajami (recimo zaradi slabih injektorjev ali njihovih podložk, kar bi pojasnilo tudi visoko porabo). Možno je tudi oboje. Kolikor vem, imajo ti avti interval med regeneracijami cca 400 km, zato je povprečje 136 km zelo nizko, to je tako Alex, kot bi bil pri tvoji M6 l.2017 povprečen interval 68 km.
Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke).
Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍
Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊
Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗
Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži.
Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem Binel. 😊
Vse je res kar je povedal!😁 super smo se mela, malo bolj sem miren zdaj glede avta kot prej, mislim da je res kriva malo bolj aktivna voznja, problem pa je tudi mestna voznja z krozisci saj vsako malo hitrejse speljevanje kar dvigne obrate in tam pokuri to razliko.🥺✌ je pa res da bom dal nekaj crnih dodatkov na avto, nardijo avto bolj odpiljen👌👌 ko bo pomlad in nebo vec soli na AC in bodo gor 19" pa pripeljem spolirat mašino😁😁
Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli).
Danes se lahko dobimo po 15. uri kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊
Noga vem da je glavni faktor. Super se lahko dobiva pa da skupaj pogledava kaj je na stvari👌👌😁
Eden od mehanikov uradnega servisa mi je rekel, da ima on na svoji M6 2.2. CD175 porabo 8,5 l/100 km. Ali ima avtomatika, AWD, pa ne vem. Sam sem imel povprečno porabo na navadni CD175 MT med 5,5 in do največ 6,2, ko sem naložen s strešnim kufrom pridirkal iz Splita.
2l/100km je velika razlika, dva do tri deci me neb motlo ma 2 litra je pa ze kar zadeva, zanimivo da ima ocitno dosti istih avtov razlicno porabo.
S temi dizli generacije 2014 so imeli na servisih toliko težav, zato imajo veliko izkušenj. Kakšen Majes iz BTC (mislim, da je ravnokar šel v pokoj), Jure iz BTC, Borut pri Selmarju, Pelko iz Medvod bi znali hitro zavohati problem. Dobesedno ... povlečejo šibko in povohajo, če je v olju veliko goriva - prvi znak, da je kaj narobe.
Evo ena ideja: naredi vzorec olja po spodnjih navodilih (5 minut po ugasnjenem toplem motorju spustiš iz šibke kapljico olja na 80g papir in jo pustiš na suhem 24 ur, potem pa slikaš) in sliko ter osnovne podatke (prevoženi km, km od zadnje menjave olja) pripopaj sem gor. Kakovost olja že veliko pove o stanju motorja.
Hmm zanimivo, avto sem kupil pri Jerebu v Izoli, avto je slovenski, naj bi pa tam menjali olje in dali novega 5w-30. Bom pa naredil ta preizkus, zanimivo🙂
če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍
Ja dejansko je ze org 2.2 dovolj za povprecno hitro voznjo, sem pa hotel vecji avto in karavana in ta mazda je top kar se tice tega, upam da bomo ugotovili.
140 ac mam jst nekaj žez 6 mislim da, ti lahko pogledam prvi dan ko grem do Ajdovščine
Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.
Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200 bavarce z 170km..
Jaz imam tudi 2.2 dizla z 226k km na števcu, pa je poraba tipično med 6 in 7l/100 km podobne vožnje kot jo opisuješ ti. Kolikor imaš mogoče ti več mesta, imaš tudi več AC.
Jaz bi ti tudi predlagal, da spremljaš, kako pogosto dela regeneracije DPF. Če bo to zelo pogosto, samo prodajalcu vrni avto, če imaš to možnost. In poišči drugega.
Sicer pa imajo ti modeli Denso injektorje, ki pri teh kilometrih ne bi smeli biti fuč, temveč nekako na polovici življenjske dobe (mogoče imaš avto s fanj prevrtenimi km).
Dejansko niti nevem kako zglede ta famozna regeneracija, je pa res da se veckrat zgodi da ko vzgem avto zjutraj mi nabije obrate na 2k za kakih 5 do 10s, nevem kaj bi to blo.
Ne mislim pa sparat na gasu da bom mel porabo pod devet, za dolgocasno voznjo se ne kupi takega avta😁
pred 1 uro je Janez007 napisal:
S katerega konca pa si? Kar nekaj članov ima doma OBD2 adapter, @Alex iz Ankarana celo nerabljenega. 😁
Zivim v Kopru🙂
pred 2 urama je TiEn napisal:
Precej visoka poraba, imam identični avto(tudi AT) 160k km bolj groba vožnja 7 do 7.4l porabe
Ko sem kupoval ta avto je pisalo na racunalniku 7.1, ce bi pisalo vec ga niti nebi vzel, ker 7.1 je se sprejemljivo, ma odkar sem ga vzel ni slo pod 8.
Tudi pri 140kmh na ac ima porabo trenutno 8.6, nevem ce je to dosti,meni deluje da ja..glede na to da je avto mocan z dosti navora in s enebi smel matrat.😶😶😬
Računalnik žal eksplicitno ne pokaže pokvarjenih injektorjev, pokaže samo napako v krmiljenju injektorjev. Čeprav je injektor pravilno krmiljen, lahko zaradi okvare narobe dozira ali razprši gorivo.
V vsakem primeru sam ne bi ukrepal na pamet, na osnovi naših mnenj. Odpelji se do Pelkota ali na uradni servis.
Najlepsa hvala za mnenje, sem se pogovarjal z enim Mazda serviserjem in bom sel pokazat po novem letu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani