Skoči na vsebino
Kazalec za gorivo
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Ne se sekirat, ti Mazdini zasloni (novoletna jelka) kažejo približno. Tudi na 6-ki je podobno. Sam se bolj sekiram, ko je kazalec za gorivo v drugem skrajnem položaju. 😃

Ma OK, sem pričakoval,  da ima Mazda to poštimano. Pa glede na to,  da ima Mazda ventilacijo sedežev tako, da zrak vleče v sedež,  ostale nobel znamke pa ti poleti pihajo v moker hrbet😵😵😵

pred 2 urama je Alex napisal:

CX 30 je premium, cx 5 pa ni. V tem je glavna razlika. 🤗😉

To kao s konja na magarca😂😂😂 al kako že....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kazalec za gorivo
Napisano

Od novega mi na CX-5, ko natankam poln tank, gre kazalec za gorivo čez oznako Full. Celo čez številko 1. To mi pokaže čisto vsakič. Tankam pa samo do prvega ''škljoc''... na servisu so mi rekli, da je to normalno in ne morejo popraviti, nastaviti... moja facelift CX5 je še stara tehnologija, CX30 in CX60 je že novejša. To mi je pa rekel sam g. Majes. Pa ne vem kaj da si mislim. Kako pa imate drugi izkušnje oziroma ste imeli??? Na CX30 mi je kazalo u nulo, vsakič!!!20230331_073258.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Sej na tej gajbicah od CX-30 tudi ne, pa je @Alex spregledal moje vprašanje.

 

 

Zdaj si pa predstavljam Slivko, ko kupi takole gajbico in mu sredi zime tam v višavah pri -10 zamrzne špegu.... in to zaradi tega, ker ni mel niti šanse to izklopit :lol:

 

Novodobni avti ratujejo plastične igračke, narejene za čim manj denarja. In vse manj stvari boš imel možnost izklopit....

 

Mojo CX 30 sem kupil avg 2021 in  imam v nastavitvah, mislim da pri vehicle settings ali kako že, da lahko izklopim avtomatsko zapiranje ogledal....

Imam pa gt plus sound paket.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo, točno tako....

Zjutraj sem se zbudil in ugotovil, da so ponoči bili na delu nekakšni hrčki.... 🤣 sedaj imam čisto novi menjalnik...

Zdaj pa zares. Ful mi ni dalo miru, zakaj pri meni ne šalta kot bi moralo. Očitno sem zaradi vseh pohval o mazdinem ročnem menjalniku pristopil preveč lahkotno in pričakoval,  da bo menjalnik skoraj da ne pa sam šaltal v prestave.... pa sem probal prijeti ročico menjalnika tako, da sem objel bunko in so prsti usmerjeni navzdol proti konzoli. In glej ga vraga, naredil 85 km, še stal in šaltal zjutri na primorki ko je bila nesreča. Menjalnik mehak kot puding 😝 moram priznati,  da do sedaj nisem razmišljal kako držim ročico,  a očitno je nova ljubica malo občutljiva 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

A nimajo Japonci tako, da moraš ustavit skoraj avto, da daš v prvo brzino potem? Honde vem da so imele tako včasih.

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

pred 3 minutami je scania napisal:

 

Jaz sem menjal v lastni režiji, je pa res olje malo dražje, mislim da sem dal okoli 25€ liter

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je scania napisal:

 

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.