Skoči na vsebino

Rihtal sem pri mehaniku v Zalogu, kjer vedno rihtam svoje avte ,čeprav je bolj specialist za Bmw,Audi..

Mu pa najbolj zaupam in do sedaj mi je tudi pri Mazdi vse zrihtal,samo ,da se je moral  mogoce malj bolj poglobit.

 

Čiščenje in nastavitev injektorjev je cena 90 eur po injektorju. + nekaj dela,menjava podlošk+popravilo te lopute  skupaj 600 eur.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 26. 8. 2022 ob 14:49 je Janez007 napisal:

Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.

Kaj potem ce je problem pri loputi,se jo zavari gor in delalo?

 

Kaj točno sploh počne ta loputa?

Popravljeno od Peter22
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je 50keda napisal:

Joj tole me res ful spominja na mojo, preden mi je zatič na turbini odbilo. Občasno se je enostavno zgodilo, da ni šla, ko se je pa loputa zaprla kot bi se mogla, no pol pa dobiš brco v rit, kot pišeš sam. Je pa vredno povdarit, da se mi ob tem ni prižigala nobena lučka.

 

Js ko sem prvič doživel nekaj podobnega kot ti, nisem vedel kaj naj. Bil sem daleč od doma, lučk ni blo, šla ni pa nikamor, tudi če sem prestavil v nižjo, da so se obrati dvignili čez 3k ni blo nič. Po prispetju na cilj in ponovnem zagonu motorja, je spet šla normalno.

 

Tebi se to dogaja nonstop?

Ne, to se je zacelo dogajati zdaj preden je začela reglati,naprej je blo samo sem ter tja ,pa pri višjih hitrostih.

Sedaj pa sploh ne potegne,dokler ne doseže 2700 obratov.

 

Tud men ne gori nobena lučka

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 54 minutami je 50keda napisal:

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Ko ugasne ,normalno ugasne,se ne sliši nič

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Če si kje blizu lahko na hitro pogledava nekaj parametrov, začenši pri DPFju recimo.

Jaz sem iz Lj.

 

Od kod si?

pred 23 minutami je 50keda napisal:

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Ko ugasne ,normalno ugasne,se ne sliši nič

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Očitno res nimam sreče z avti. 

 

Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.

 

Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.

Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.

Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.

Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.

 

Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.

EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.

 

Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.

Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.

 

A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?

 

 

Popravljeno od Peter22
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 26. 3. 2022 ob 16:33 je Peter22 napisal:

Ena teža se mi je včeraj zgodila,če mkgiče kdo ve za kaj se gre,bi bil hvaležen.

 

Speljem iz pred hiše,po 1km ugasnem    I Stop,čez 100m ustavim na krìžišču,ko hočem speljat avto spelje in takoj ga nekaj zabremza in cukne.

Prižge se en kup lučk,glavna naiše SCBS forward malfunction,zrav se prižge lučka za poledico in I Stop načne utripat.

Ko sem speljal jn je šaltal v višjo prestavo je zlo cukalo,pa tudi ful visoke obrate je navijal preden je šaltal,zato se zapeljal na stran in avto ugasnil.

 

Ko sem ga prižgal nazaj so vse lučke ugasnile in avto je delal nalrej normalno.

 

A se kdo ve maj bi to lahko bilo?

Občutek imam ,da je nekaj s tem I Stopom?

20220325_175458.jpg

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ena teža se mi je včeraj zgodila,če mkgiče kdo ve za kaj se gre,bi bil hvaležen.

 

Speljem iz pred hiše,po 1km ugasnem    I Stop,čez 100m ustavim na krìžišču,ko hočem speljat avto spelje in takoj ga nekaj zabremza in cukne.

Prižge se en kup lučk,glavna naiše SCBS forward malfunction,zrav se prižge lučka za poledico in I Stop načne utripat.

Ko sem speljal jn je šaltal v višjo prestavo je zlo cukalo,pa tudi ful visoke obrate je navijal preden je šaltal,zato se zapeljal na stran in avto ugasnil.

 

Ko sem ga prižgal nazaj so vse lučke ugasnile in avto je delal nalrej normalno.

 

A se kdo ve maj bi to lahko bilo?

Občutek imam ,da je nekaj s tem I Stopom?

20220325_175458.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

Ok,pol le ni tako hudo ,kot sem slišal,mi je kar odleglo,ker avto mi je res top,se vozi k raketa😁

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

EGR napako je takrat Pelko pobrisal ven in od takrat se ni več prižgala.

Sem rekel,da če se še enkrat prižge grem v akcijo.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 minutami je TiEn napisal:

4L  olja če ne izpiraš, menjaš filter staro ven novo noter

 

 

Sem preveril moj mail, prišlo me je 50€ s poštnino

Ja men je rekel,da je izperal ,porabljenih je bilo 5 l vse skupaj.

Filter menjalnika ni menjal, pravi,da pri 150.000,ceprav bi mi bilo logično,da se sedaj zamenja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.