Fantje, kar se tice ogledal predlagam tele motorcke, ki so modifikacija originalnih in so boljsi kot original (tut spodnji del je kovinski, ki je original plasticen). Js sm levega lih menju pred kratkim, sem pa narocil se desnega tak da ga mam v rezervi 🙂
Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?
js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša
To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴
Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....
Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍
Jp, sm zelo vesel, da sem en redkih, da sm lahk skoz zravn mehanika, ko se kej dela na avtu, on je pa tut vesel, da ma koga, ki mu lahk zraven kej pomaga prjet
Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.
A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).
sej pa ni nobena umetnost ali kakšenkoli prov poseben postopek glede menjave tega olja, tak da bi mogu to načeloma vsak mehanik znat to olje zamenjat.
Update: računalnik pokaže da je šel senzor za svetlobo na armaturi. Malo mi je čudno sicer, vendar ta zadeva je povezana neposredno na klimo, tako da bi bilo lahko kaj na tem. Naslednji problem, ki ga nisem vajen, ker pri VW je vse na dosegu roke.
Vidim, da obstaja samo original. Al uzames na pooblascencu, al pa sam narocis direktno z japonske, pooblascenci bi znal met na zaligi z japonske bos pa cakal neki casa
Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂
Pismo, gledam mal avtonet.... Ene majo res kr lepe kilometre ze 😳
Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska
167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo
samo konektor poglej, če je rdeče barve je še star
Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?
Da te slucajno nebo zacel pocasi ze kej un zloglasni senzor izpusnih plinov kej zezat... Ti ze kako napako javi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fantje, kar se tice ogledal predlagam tele motorcke, ki so modifikacija originalnih in so boljsi kot original (tut spodnji del je kovinski, ki je original plasticen). Js sm levega lih menju pred kratkim, sem pa narocil se desnega tak da ga mam v rezervi 🙂
https://a.aliexpress.com/_mKJ5GKQ
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani