Sem že probaval v BT nastavitvah in je vsakič ista zgodba. Imenik mi prenese, nato pa javi, da imenik ne obstaja in če ga želim ponovno prenesti. Imam pa mazdo 11/2014 letnik.
Meni se je letos to enkrat zgodilo. Imam malce starejšo verzijo FW (59.pa_še_nekaj).
Ampak se potem ni več pojavljalo, tako da se nisem preveč sekiral. Pa če imam na telefonu prižgan BT, včasih malo dlje traja da naloži vse skupaj, ker izgleda že takoj začne sinhronizacijo s telefonom.
Živjo, mene zanima če je normalno, da mi pri CX 5 vsakič iz telefona nalaga imenik iz telefona, ko imam prižgan BT? To traja tudi do par minut, vsakič ko se vsedem ..malo hecno 🙂
Pred kratkim sem na podlagi priporočila nabavil H7 Heliled za Alfo Giulietto. Kot dan in noč. Sveti enakomerno, ne javlja nobene napake..5 x boljša svetilnost za smešno ceno...Priporočam
Še vedno imaš lahko težavo, ker imaš notri še del ki je bil narejen leta 2016. Težavo so pa odpravili z deli mislimda je bil april ali maj 2017. Tako da, sigurno imaš v tem primeru še staro verzijo in če to drži, ob priliki preventivno zaemnjaj, kot sem to naredil jaz.
Je za zamenjavo potrebno turbino sneti in razmontirati? A niso nekateri tudi preventivno zašvasali sporno del lopute?
Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare
mogoče kdo ve, če so bile kakšne težave z voznikovim električnim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je moteče pri speljevanju in zaviranju. V kolikor prenastavim sedež na višjo pozicijo je zračnost manjša, vendar mi ne ustreza lega 🙂 Sovoznikov je ok.
Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.
Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije odpade. 😉
Odstranitev dpf 🙂 Sem že razmišljal ja..cx 5 sem kupil z 127000 km in takoj zamenjal olje. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. Prejšnja lastnica ni imela vinjete in menim, da ni kaj dosti koristila AC, saj so bile regeneracije na cca 160 km. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. V kolikor se bo nafta začela mešati bi odstranil dpf. A kdo mogoče ve približen strošek odstranitve in preprogramiranja? Hvala
Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..
Živjo Dejan, kako si potem rešil izgubo moči pri 2500 obratih, saj sem imel včeraj isti problem med regeneracij (ni šel čez 2500 obratov), bo regeneraciji pa je bilo spet vse ok..
Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.
Živjo, od aprila si lastim cx-5 2.2 175 ks (11/2014). Zanima me, če gre za isto turbino kot pri Mazdi 6 in če kovinski udarec pomeni, da je že loputa odtrgana?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem že probaval v BT nastavitvah in je vsakič ista zgodba. Imenik mi prenese, nato pa javi, da imenik ne obstaja in če ga želim ponovno prenesti. Imam pa mazdo 11/2014 letnik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani