Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.
Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€).
In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.
In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo...
Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd...
Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s
Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
Shoppster morm jst pa pokurcat,..čakam že več kot 14dni en mini paketek
Ne vem,kako je to z pošiljanjem pr njih...nazadnje ko sem naročil eno "obteženo odejo"...smo prec dobili,k je poslal VidaXL...drugače zmeraj grem na osebni prevzem,k ni ptt stroškov,imajo parking,tanajbolj cene...in mi ni "od roke"...se samo mimogrede ustavim in vzamem...meni so super,in veliko kuoujem pri njih👍...na Mimovrste pa ne kupujem praktično nič več👎
Sem že nekaj časa gledal za Mazdico...za kosmato "tapecirungo" ko se bo z časom zablatila.In ko je žena izrazila željo,da bi kupili enega,za oblazinjenja,vzmetnice,tepih ipd...sem predlagal tega...in smo naročili božičku😃👍
Sedaj v avtu še ne bom testiral...ko se bo pa otoplilo,pa bom C-Maxa sedeže itd...vse po vrsti.
Me pa preseneča premišljenost konstrukcije-ročka rezervoarja-moraš "namenoma" poriniti čer "vogalčka" da sprosti pokrov-res v nulo narejeno🧐👍...in izgleda močna plastika💪...in kabel 6,6m😍
Tukaj dobil idejo-dober kanal-skoz spremljam...in ko sem brskal naprej ugotovil,da je lih taprava stvar za nas.
Zanimivo-kar "moj božiček" najde...prec "ni mogoče kupiti",al "ni na zalogi",al pa dvignejo ceno🤨...moram pa Shoppster pohvaliti-hitra dobava👍
Me je pa presenetilo,ker sem mislil,da ima samo širok nastavek,a ima tudi ozkega,kateri bo za avto še boljši😃...dokupiš lahko še druge,a več kot to ne potrebujem-samo da fajn "vleče" in to je to.
Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁
Da ne bo pomote glede polnilca-če boš pogledal podatke,boš ugotovil,da ni neke razlike med njima...pač za domačo uporabo sta oba super...ni pa to profi roba.
Vsaj jaz...mogoče bom 1x na leto mal dofilal fordovaga,in to je to...drugače pa le za sprobati delavniškega,če je res za v kanto (oz. deponijo) al je še za uporabiti...za teste,projekte itd...kondenzatorje formatirati,za varjenje celic ipd...
Za Knipex pa mislim,da če si jih le enkrat "orng stisnil"...ne rabim razlagati😉
Da vidim,če je za kaj-čakam,da pride...izgleda fino,da vidiš realno,v kakem stanju je baterija,in če polnilec kaj pomaga ali "reši"...imamo tri avte pri hiši,pa bo še ziher prav prišel🙄
Generalno gledano drži,a ta rek zna tudi marsikaterega laika zavesti,ker je tudi odvisno,kaj bi od motorja rad.
Gre za to,da je seveda neumno motor goniti v obrate,če ne potrebuješ veliko moči...a če moč potrebuješ,je neumno ga ne zavrteti v višje obrate,kjer ima motor glede na oddano moč boljši izkoristek.
Npr. če prehitevaš z bencinarjem-eno,dve prestavi nazaj,da si na slabih 4000rpm,in šaltaš pri 5500-6000 in boš prehitel za 2-3 sekunde,ne pa da ga "tiščiš" v peti prestavi,da žre k blesav,od njega ni pa nič oz. prehitevaš "pol ure".
Velja pa to bolj za "normalne" bencinarje,ne pa toliko za "mikronske turbo mlinčke",ker je pri slednjih optimalni režim v nizih obratih in ne toliko pri višjih.
To je tudi razlog,za kaj jaz ko želim voziti športno oz. zahtevam od motorja višjo oddano moč (prehitevanja,športna vožnja v breg itd...) takoj preklopim na "Sport"😍,ker je za tak način vožnje tako tudi poraba nižja.
Tudi sam že nekaj časa razmišljam o temle pripomočku😁
Jep...tudi jaz sem...pa nisem vedel,da obstaja točno ta varianta.
Sicer je pr CX-5 steklo bolj pokončno,sam pr C-Maxu je pa "živa jeba",k je steklo dalje naprej potegnjeno...se čist polomiš,da sploh zraven prideš,kaj šele,da bi se pogovarjali o neki temeljitosti in brez črt,flekov in senc...
Kot rečeno,takoj ko sem zagledal...me ni niti cena zanimala....pa se mi ne zdi lih,da bi bila "prbita",k je res fajn👍
Da odkopljem "mrliča"😄...ker nočem napisati v napačni temi...
Gre za moje navdušenje nad izdelkom,ki sem ga najprej zasledil tukaj
Pa ne gre za metodo z detergentom za posodo,katera je tudi odlična,čeprav je sam trenutno na uporabljam,ampak le ko je problem z ekstremno umazanostjo in "zamaščenostjo"...
Tukaj bi rad pohvalil pripomoček oz. držalo krpe za brisanje/čiščenje notranje strani vetrobranskega stekla.
Ko sem pred kratkim bil v Trzinu pri Operi Avto,in videl,da to stvar imajo,sem takoj vzel😊
Sicer na prvi pogled izgleda kot "igračka" oz. "plastik-fantastik",a ob uporabi pogruntaš,da temu ni tako-je močnejše narejeno,kot se zdi,in ročaj oz. podaljšek je premišljeno oblikovan.
Predvsem sem se bal,da bi ročka opraskala armaturo,a oblika ravno to učinkovito preprečuje,če seveda pravilno držiš.
Glej slike-tudi robovi so varni pred praskami-se mi res dopade...tista nalimana pena neverjetno dobro drži mikro-krpo...ma kaj čem še nakladati-PRIPOROČAM NAKUP😃👍
Pa še en nasvet,k sem ga sam "sral" pri uporabi Nanoleksovega čistila za stekla...velja tudi za druge.
Nasvet se glasi-"manj je več",ker če pošpricaš preveč,boš zmeraj imel črte oz. sledi....jaz pošpricam le po krpi,in je čist dost.
In še en nasvet...mikro-krpo pred prvo uporabo operi v pralnem stroju z namenskim čistilom za mikrovlakna (obvezno brez dodatkov-mehčalcev ipd.!!!).
In najboljši volan v svoji klasi...premakneš za milimeter in gre točno tja...ne k "francoz"
,k vlečeš volan za v ovibek,avto pa k da razmišlja,a bi,al nebi🤣😂
Pa še en podatek,k bo marsikoga presenetil-avto je dokaj sirok...npr Fiat Multipla je le 4cm sirša😳😃👍
Ko pa ga zacneš enkrat šraufati,pa zacudi njegova masivnost...npr. snameš panel z vrat,zadaj pa velika plehnata plošča prilimana in privijacena...nobene luknje itd.. npr. za zvočnik idealno...jaz sem samo pobuljil...je nekaj štekal desni motorcek za centralno zaklepanje...sem v bovden našopal Balistol olje,in spet dela BP😃👍
Pravkar je godlike napisal:
Ma žalostno je, da grejo na VAG platformo v prihodnosti.
Ma..mojo zgodbo poznaš...kot da bi vedel,kaj bo...samo še gledajo,kako bodo denar potegnili in nič ne gledajo na stranke...se prav čudim,da so Bronco-ta skupaj spravili.
Pa če te kaj potolaži-Mazda 3 je takrat imela enako podvozje...v svoji cenovni klasi so fordi zmeraj imeli najboljsa podvozja...cca. od Focus-a MK1 naprej
Ti maš c-maxa doma a ne? Je zanesljiv avto. Razmišljam med njim in s- maxom
Obstaja c-max z 2,0 motorjem?
Jaz imam 2006 letnik z 1,6TiVct motorjem...bomba od avta👍
Fora pri tem avtu je njegov koncept-ima Focus-ovo podvozje,to pomeni posamične obese tudi zadaj...tega v tej klasi nihče nima...in če ga obuješ v zares športne gume (jax prisegam na Dunlop Sport Max RT) se ga da peljati kot gokart...res se noro drži v ovinkih.
Motorji pa tako-če hočeš vzdržljivega kupi bencinarja,dieseli so v osnovi PSA z modifikacijami (+6% navora pri kickdown ipd...)
So pa bencinarji malce požrešnejši...dieseli pa varčni. Diesele pa če lepo vzdrzuješ so tudi OK,a ne glej najšvohnejšega 1,6!!!
Tanajšvohnejši 1,6 bencinar je "za babe" a neunicljiv...z le 100 konji in ni kaj bolj šparoven kot TiVct motor...ta je zlata sredina...gre kot raketa če ga držiš na 4000+ obratih😁
Glej opreme Trend in višje...2.0 pa ne obstaja...obstaja 1,8 z 125 konji...neuničljiv motor.
Ta moj pa je nekaj posrbnega-že direktajnspricar z variabilnimi casi odpiranja in zapiranja ventilov...lahko voziš k penzioner z majhno porabo...pri 3000+ pa te prlima.
Ena velika prednost v primerjavi z podobnimi je koncept zadnje vrste sedežev (Trend in višje)...40-20-40 sedeži,k jih lahko podreš,prevrneš naprej (in z kumi-kljuko pripneš na stango odvzglavnika sprednjih zicev)...in to vsakega posebaj!!!
Lahko pa tudi vsakega posebaj odstraniš in dobiš neverjeten "kufer"...jaz sem tako vozil Fermacell plošče 1x1,5m v avtu...1m gre komot po sirini...po moje mal več...po dolzini bi pa šlo po moje celo 1,7m.
Ima pa še eno posebnost ta "origami" koncept sedežev...če ti je dobrih 400L prtljaznika dovolj za npr. dolga potovanja,lahko srednji zadnji sedež prevrneš nazaj (in še vedno ostane pripet)...in stranska dva z potegom vzvoda ob strani zdrsneta na njegovo mesto nazaj in proti sredini...tako dobiš zelo udoben 4-sedežnik kjer si zadnja dva pitnika lahko veliko lepše raztegneta noge.
Opozorilo za 1,6 motor,kot je moj-prekratek kabel do vzigalne tuljave in posledično crkavanje le te...ker skoz cuka konektor...moraš kabel podaljšati in je BP👍
Novejše serije imajo tudi že ecobooste-teh se izogibaj...vsaj jaz bi se jih zaradi problemov tesnjenja glave in posledično "žre hladilno vodo"...tega problema pa se ne da rešiti...tudi če kupiš nov blok z valji...konstrukcijsko je preveč na meji.
Je pa nekaj časa obstajal tudi 125 konjski 1,6 TiVct...to mora biti top stvar za C-Maxa
Kaj več o novejšihvletnikih ne vem,ker nisem soremljal...
Aja se nekaj važnega...na zacetku so ponijali tudi brezstopenjski CVT menjalnik-izogibaj se ga kot hudič križa
Če pa gledaš S-Maxa...izogibaj se 1,8 bencinarju,ker je za ta avto prešibak...tu glej le mocnejse diesele-so res top.
Mogoče tale komu pomaga pri montaži ali spoznanju zakaj se sploh pojavijo težave pri diskih oziroma pri zaviranju.....
Zelo dober video👍...sem se kar naročil,da vidim kaj je še pametnega🧐
Sem pred leti imel problem pri C-Maxu,k so na servisu vodilne puše čeljusti namazali z napačno mastjo...te pa so se napihnile,in je čeljust štekala...in nikoli ni spustila do konca.
Sem kupil nove puše vse razmontiral in sledil nasvetom
Vse očistil,in namazal le tam k je treba z silikonsko mastjo ali bakreno...je avto bil čisto drugi...na sredi ravnice čez Fužine na rdečem semaforju si moral stopiti po bremzi,če ne se je avto zapeljal😲....prej pa nikoli🤔
EDIT:...aja-seveda moral kupiti IMBUS-7😲...ima ford to čudno velikost za sornike...pa pojdi in najdi dobrega za sprejemljivo ceno...k je najboljši na "gedoro",k je treba včasih malce "prepričevanja z batinami"😅
a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....
mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....
Boljš,da ti ne povem,kdo je bil v večini primerov...oz. bolj precizno,kdo je bil vmešan v vso zadevo...
Pred ne vem več koliko leti,ko so furali Clio Storija,se je v eni noči zgodilo,da so na več kot 20 avtih ukradli rezervna kolesa...in to z pajserjem,k je kolo na taki ici obešeno zunaj-spodaj na dno...in z zadnje strani pripeto na karoserijo z enim cepom...in sam pajser pod zico in pok edež čepa utrga z dna in samo pade dol....je bila ogromna škoda,k so morali cel cug nazaj v tovarno in vsak avto posebaj na roko navariti sedež čepa,pobarvati itd...
Drugače pa res,tega je vse manj...se pa še dogaja...pa ne večje količine..mobičajno le en-dva avta...a točno določene feltne od določenih modelov...po moje vse "po naročilu"...od kje pa dobijo informacije kje,kako,kdaj bo cug kje stal...si lahko sam misliš.
Se pa včasih zgodi,da je pri katerem avtomobilu (predvsem Mercedes-sem osebno videl v Kopru) razbito zadnjo al sprednje steklo...verjetno ukradeno kaj od notranje opreme🙄
Če imaš kodo od varnostnih vijakov se da naročit nov nastavek, vendar je pri kolegu bila čakalna doba 3mesece, se pa ne spomnim katere znamke so bili varnostni vijaki.
Zato smo takrat rešili tako da smo uniorovo nazobčano gedoro nabili v varnostni vijak in je šlo odvit.
Od takrat naprej več ne uporablja varnostnih vijakov, jaz jih pa tudi nikoli ne uporabljam.
Podobna fora tudi pri meni-in ne uporabljam več tega sranja,ker če ti bo kdo zares hotel ukrasti feltne,ti jih bo,pa ne glede z čem jih "zašraufaš"
K če tako,pol jih naj "odnese" in naredi čim manj škode.
Se mi zdi,da je še najboljša "zaščita",da imaš tak avto,k ima feltne,k ne pašejo na VWje,BMWje,Audije ipd.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...
In če imaš kot pri moji CX-5 razmak med luknjami 5x114,3....pol je lista avtov kjer se luknje ujemajo takšna
Ja to je pa težko reči,ker...ne perem tako pogosto,kolikor bi si želel,in tudi odvisno koliko kilometrov je med pranji in po kakšnem "dreku" se voziš...k če boš fasal abrazivno blato,zemljo ipd. od "terenske" vožnje...glej,to ne gre le z "štrajfiksom" dol...bo treba podrgniti...
Če pa vidiš le asvalt,je pa drugo.
Jaz pri letnih sem do sedaj le 2x namazal...pr zimskih le 1x,pa sem do sedaj z zimskimi le 2x pral......pa imam sedaj na števcu 4775km🧐...in oboje gume so nove!
Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.
Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.
Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.
Pa sem 2,3L Focus ST resno nameraval kupiti🙄
Po domače povedano-ti motorji so tehnično genialni,a tako na meji,da se vsak konstrukcijski primanjkljaj "rezerve" v materialu katastrofalno maščuje.
Se pa strinjam z tabo,ko zahtevaš primerjavo diesel/bencinar le enakih kubatur in le turbo ali le brez turbo-ja.
Tukaj so bencinarji ujeli diesel-e...pa tukaj ne mislim na turbofilane-minimlinčke ampak na Skyactiv-X.
Je pa tudi res,da bo energijska razlika med obema energentoma zmeraj navzoča...torej tukaj boj nikoli ne bo fer...po drugi strani pa,tako imamo izbiro,in da se malce pohecam...je tudi prav tako,ker "tudi diesel-e mora nekdo kupovati"😁😂🤣
Rotacijska pralna krtača z zglobom je namenjena čiščenju gladkih površin, kot so lakirane površine, steklo ali plastika, in vsebuje za 180°...
Fora pa je,k je krtača malce trša-grobejša...ni za avtolak ipd!!!!-res-da nebi kdo uporabljal,kot je to v Karcherjevem reklamnem videu,kjer tip z krtačo po laku🤨👎...ampak je za garažna vrata,ograje itd...in pnevmatike👍...ima turbinski pogon...lahko dokaj močno pritisneš,pa se ne bo ustavila😀...fenomenalna tudi za gumi preproge👍
Jaz pa lih kontra😉...sem prej skoz uporabljal ArmorAll Tire Shine gel,k ima zraven že gobico-aplikator...pa je drugače kar OK gel,sam k me je lih ta wet-look motil🙄
Sem že pisal o tem...kako sem prišel na avtokozmetiko od Nanolex-a,k so mi pri avtopralnici mojega zaupanja dali gor njihovo keramiko...in ko sem šel kombinirati vse potrebščine v zvezi z čistili,sem kar ostal pri tem proizvajalcu,ker sem prelen,da bi se ubadal z kompatibilnostmi med kozmetiko različnih proizvajalcev oz. znamk...
Globoko prodorne surovine v Nanolex Tire & Rubber Restorer nudijo obdelanim površinam dolgotrajen in originalen videz.
je malenkost bolj tekoč kot ArmorAll-ov izdeek,in tako omogoča tanjši nanos,in da zleze v vse pore...prvič uporabljen na pnevmatikah-glej sliko-lih to mi je všeč-kot "frišno iz trgovine",brez leska in brez sledi nanosov ipd....naj izgleda kot..."guma".
Seveda pa je možen tudi bolj "moker" izgled...pač samo bolj na debelo naneseš,in je...sam je v trgovini povedal,da je v osnovi narejen za nesvetleč-mat izgled,in da če izgleda mokro,da je preveč naneseno🧐
Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......
Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......
Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....
Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴
Za diesel-a nimam izkušenj...a lahko za bencinskega Forda Focusa C-maxa 2006 1,6tiVCT rečem,da ima super motor👍...ga je za Forda konstruirala Yamaha🧐. https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=28Sem imel z njim le en problem,pa še ta ni v zvezi z samim motorjem,ampak je kriv Ford,ker so naredili prekratek kabel do "cindšpule"...in ko voziš cuka,cuka in cuka,dokler ne gre konektor po gobe,in po tem "adijo cindšpula"...je sedaj not že tretja,dokler nisem pogruntal v čem je fora...si zrihtal nov konektor in podaljšal kabel,in je OK.
Ima sedaj malo več kot 200.000km praktično skoraj vse po mestu (Lj.)...in samo olje+filtri+svečke in vozi....in kako ga jaz vozim🤪res je "bogi"...k samo "auspuh" vidiš😆
Poraba nikoli ni bila nizka...po mestu zmeraj cca. 9,2-9,3...relacija cca.7-7,5...sedaj,ko je že "v letih" je cca. dober liter več,in kak liter olja požre med servisi...to je to...drugače pa nič problemov...in to celo čudno,k je z direktnim vbrizgom...je pa res,da ko ga dobim v roke,sledi t.i. "Italian tuning"...minuta-dve,samo,da je namazan,pol pa "samo dal"...po mazdino😁
Možno,da jih je tud Mazda takrat imela,k so bili skupaj z Fordom...🤔
Uh, lepo napisano. Nekateri te bodo pa napadli, da zakaj za vraga moraš tako lišpati in polirati avto. 😊
Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊
To je nekaterim pač užitek. Jaz ne razumem recimo ljudi, ki cele dneve nekaj delajo okoli hiše in na vrtu. Čista izguba časa. 😉
Ja...sem se potrudil čim bolj obširno in temeljito opisati tematiko...pač če BINIja zanima😉
Je pa res,ta "zajčja luknja"...če se vržeš na to tematiko....je zeloooooo globoka🙄
Mah "napadli"...po eni strani je "moja stvar",kaj jaz delam...po drugi strani mi "dol visi"😆 (pa ne tega vzeti žaljivo)...po tretji strani pa ima vsak pravico imeti svoje mnenje...in ga tudi izraziti!
Konča se šele pri vsiljevanju mnenja oz. "prepovedovanju" (mah-saj veste t.i."cancel culture" in "woke" pametovanje)...
Jaz bi rekel "vsakemu svoje".....oz. "živi in pusti živeti".
Pa ne,da bi bil "počen" na lišpanje avta,al pa da bi mi zraven "prihajalo"😂🤣...sem pa "soliditetnostni fanatik"...oz. kar delam,hočem biti pri tem temeljit in kar se da perfekten....mogoče malce "japonski"🤔
Je res veliko cvenka...in časa (čeprav pri meni le cca. 1x/mesec)...a to je moja stvar,kam dam čas in denar...ga težko zaslužim,in nikogar ne briga,kam ga dam....spet drugi pa vsega znosijo v gostilno🤨...
Hmmm...jaz bi rekel malce drugače kot ostali,ker moraš vedeti,da obstajajo različne vrste čistil,in tako tudi različne vrste predpralne pene....
Vse v smislu PH-vrednosti...katero smer čiščenja boš izbral-nevtralno,bazično ali pa kislinsko.
Vedno več je "kao" nevtralnih....in "kao" da dobro sčistijo🤔...a v osnovi drži,da le kislinske res dobro odstranjujejo umazanijo...so pa pač "kisle" in imajo za to druge slabosti...
V Detajlingu je "sveti gral" borba proti drobnim trdim delcem (zaradi prask)...in jaz sem po dolgih dnevih in nočeh študiranja tematike prišel do zaključka,da ni "tistega idealnega pristopa"...oz. vsak mora za svoj primer in "žep" najti svoj optimalni pristop k negi oz. pranju avtomobila.
Sam gledam na "snow foam" kot del predpranja in pomoč k čim temeljitejši odstranitvi trdih delcev pred "mehanskim-kontaktnim" čiščenjem z gobo,rokavico ipd....ker ga ni zares učinkovitega in blagega čiščenja brez "kontakta"...žal😧
Obstajajo kot sem že napisal kislinski itd....k "super" operejo brez ročnega drgnjenja...skratka agresivni....ampak z časom tudi izsušitev laka (čao clearcoat)....
In obstajo "nežni",k pa so manj učinkoviti....
Ta dilema je bil osnovni razlog,za kaj sem se na koncu odločil za keramiko....ker tako to predpralno peno uporabljam le kot "mazivo" za tiste absolutno najtrodvratnejše (najbolj prilepljene) trde delce. Odločil sem se za t.i. "one Bucket" metodo (+6 rokavic) in kompletna kozmetika od enega proizvajalca-isti kot je tudi keramika (Nanolex)...ker se nočem ubadati z kompatibilnostmi med različnimi proizvajalci.
Če se spustiš v to tematiko...res dobra pištolca je prec 60€+ cca. 200-300€ vse ostalo (2 kante,čopiči,rokavice,ščetke,razne vrste mikro krp,vse ekstra še za feltne+vsa kemija....se nabere k "listja in trave"😬)
Da bo jasno ta snow foam se po 2-3 minutah spere z vodo...a poskrbi,da vez med lakom in delci malce oslabljena,in se delci tako lažje ločijo od laka.
Dva zanimiva videa-priporočam ogled-oba kanala pa sta TOP!
Razlaga...če ti je čudno,za kaj ta pena,če jo po tem itak sperem...poglej do konca!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.
Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€).
In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.
In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo...
Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd...
Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s
Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani