Skoči na vsebino
dne 12. 9. 2024 ob 20:12 je Mazda6 Top Revolution napisal:

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

Pozdravljen.

Sam sem se tudi srecal s tem problemom na zalost... Tezavo sem pa resil pri Pelkotu, menjava turbin me je stala 800e.

 

Letos pa sem ocistil tudi sesalni kolektor pri cca 135.000km, ta poseg me je pri Pelkotu stal 200e in razlika je kar opazna, avto je veliko bolj odziven. 

 

Ja so kar cene... oz kar dosti ljubezni €€€ zahtevajo te mazde ja. 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem videl ta video. Sam sem imel namen samo egr vzet ven in scistiti, ker pri njemu se mi pojavi problem pa tudi sem nameraval se izogniti toliksnemu sraufanju...ma verjetno ne bo slo, mogoce bom res moral vse vzet ven in narediti stvar kot je treba.

Skoda ker ni posneto tudi sestavljanje, predvsem me zanima katera tesnila so bila zamenjana 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni. 

Mehanike in poznavalce bi prosil, ce mi lahko potrdijo ce sta to dva egr ventila(slika spodaj) ki jih ima omenjena mazda v naslovu. 

Namrec imam problem pri kalibraciji egr ventila(nevem katerega) sumim, da je zabasan in bi ga rad probal ocistiti... dokler vse skupaj ne vrzem ven pa ceprav mislim da tudi takrat eden ostane v funkciji. 

 

Simotomi... Rumena lucka motorja in seveda avto nima moci.

 

 

Screenshot_20221108_231223.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 15. 3. 2021 ob 20:58 je TiEn napisal:

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji

mikrojermen
kontrola verig
 

Pozdravljen. 

Koliko te je na koncu stal servis pri menjavi nastetih stvari? 

Mogoce ves tudi ceno menjave male verige? 

Lp. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je mazdaman napisal:

Brat je kupil novo turbino pred dvema letoma in je bila 1.600€ original Mazda. Menjali so jo na nepooblascenem servisu. Padla je pa samo loputa noter in ni bilo poskodb na turbinah a je vseeno niso mogli obnoviti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ce je dobil za 1600e original turbine  je res naredil dober deal, ker ja sem ravno danes klical na avtoplus koper, pooblasceni servis mazda in so mi rekli da original turbo pride cca 2000e+davek+8 ur dela(400e) da se to premontira vse. Obnovljena pa je okrog 1600e vse skupaj.

 

Drugace pa obstaja kit lopute.

WWW.TURBOREBUILD.CO.UK

This turbocharger bypass valve repair kit is OE quality and ideal to repair your worn or faulty...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Sam se trenutno ukvarjam z istim problemom na moji mazdi 6 2.2d skyactiv-d 175km 2015 105.000 km. Simptomi so bili, da avto ni vlekel do 2500 obratov.. .  Sel na mazdin servis in diagnostika je rekla svoje... sla turbina... 1600e... Fak! Ker se mi je zdelo drago sem poiskal alternativo kje bi to postimal (kar se je na koncu izkazalo da je bila slaba ideja in poceni me bo na koncu prislo drazje) uglavnem ko se je turbina demontirala se je takoj videlo da je loputa odlomljena, njeni koscki so mi unicili obe turbine. 

 

To sem "postimal" turbina obnovljena, loputo so uporabili staro samo vijakec se je naredil nov (ostankov se ni naslo... Kam so sli...interkuler?), zmontirano nanazaj na avto, narejen mali servis, ker pri menjavi oz obnovi turba je to potrebno. Ce bi bilo vse kot mora biti bi bilo to to. Ce pa je clovek baksuz koz jaz potem pa show must go on... Po cca 500km spet, cutim da nekaj ne stima in res,  spet izguba moci...  Ko sem ugasnil auto in spet prizgal avto je sel normalno, razen lucke motorja, ki je gorela. Kasneje sem lucko samo izbrisal in 1000km je delalo pa se spet prizge... No prisel je trenutek ko se lucke ni moglo vec izbrisati in je bil cas da se spet priklopimo na dijagnostiko in tokrat mi je prikazalo da je mehanska napaka nekje na turbini... Nekaj nekje mogoce zapenja... Sam sumim to loputo in tisti ne originalni vijakec. Predvidevam da turbine niso unicene (za zdaj) ko racunalnisko zelimo turbo spraviti v inicijano pozicijo ne gre. Ce ima slucajno kdo kaksno izskusnjo ali idejo se jo ne bi branil. 

Sam sem zakljucil, da te japoncke malo ljudi zna in rad sraufa tako da od zdaj naprej najboljse je peljat na pooblasceni servis, ce ne drugo usaj garancijo neko mas....  Se posebaj pri teh delikatnih stvareh. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.