Klime nimam prižgane. Zakaj bi prišlo do tega?
Se mi zdi, da je vibriranje zdajle ko sem prišel zjutraj v službo (nekje 12 km) konstantno. Ni zelo zelo močno, ampak če prisloniš roko na volan čutiš in pa tudi sliši se, obrsti so točno na 750. Če dvignem obrate na 900, motor lepo teče brez kakršnih koli vibracij. Bi mogoče bila loputa za očistit?
To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?
Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.
Na testni vožnji vem, da sem opazoval kaj se dogaja z temperaturo in je bil motor segret malo pod polovico. Vozil sem ga kakšnih 5 minut prav tako je bil avto kar nekaj časa v prostem teku in se je parkrat vklopil ventilator. Sem klical prodajalca takoj ko sem opazil in je rekel, da je pri njemu vedno bila temperatura normalna in da ko je bil v prostem teku se je vklapljal ventilator.
Pač motor je bil seveda normalno topel ko sem prišel domov (nekje 140 km), ampak števec za temperaturo je kazal, res čisto majčkeno nad minimumom. Danes zjutraj je začel avto greti notranjost po parih minutah. Ne morem pa rečt, da je grel močno, ker ga imam komaj 1 dan. hahah
Jutri zamenjam termostat in vidim, kako bo na stvari.
Pozdravljeni,
danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?
Hvala vsem za pomoč.
Lep pozdrav
Napisano
Opazil sem, da mi na moji "novo kupljeni" Mazdi izhaja beli dim. Se mi zdi da ga je več, kadar je motor topel. Ma nek vonj, kot kakšna juha ali kaj podobnega... mogoče malo sladek ampak ne ravno po hladolni tekočini. Sem si danes zjutraj ob hladnem motorju naredil črtico do kod ne antifriz, da vidim če bo zginjal.
Sem pregledal čep na olju in je bil čisto čist. Prav tako sem preveril tam pri čepu na radiatorju (al kako se rečez se opravičujem), če pride do mehurčkov. Pri ugasnjenem sem odprl čep, nato pa vžgal avto in tekočina se je enakomerna začela dvigovat in nato po malem seveda preko tečt ampak brez enega samega mehurčka.
Hladilna tekočina je seveda bila na novo dolita ob menjavi termostata ampak to itak nebi smelo met veze.
Včasih opazim, da iz auspuha kaplja voda (brez vonja, torej kondenz) ampak zdajle ko sem prišel domov, ni bilo nič vode ampak je kar precej kadilo belo. Ni zelo gost oblak, ampak je pa zelo očiten in tudi ga ni zelo malo.
Avto potegne kot mora, druga kot rahle vibracije ko je kotor segret ob prostem teku ne opazim.
Kakšno mnenje? Hvala vsem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani