Zabit sesalni kolektor in ventili (ni tok hudo k na 2.2), ker ima hladni egr za dpf filtrom(podoben sistem kot pri vw)
Vodno hlajen intercooler zamašen je tako krhek da priporočam uporabo ultrazvočnega čistillca. (zamaši ga zaradi egr ko spustiš gas loputo zapre in plini nazaj usekajo v hladilnik.
Težava z injektorji primerjava slabega injektorja in dobrega( dober je na desni strani) očitna razlika v luknjah.
Zamašen dpf filter, so ga injektorji tok polival d gani dohajal pucat.
"Odobrena LED žarnica v skladu s pravilnikom UN/ECE R37, dodatek 48, serije sprememb 03, (npr. H7, H4…), je nadomestni del in se to ne šteje kot predelava vozila"
V zadnjem času se pojavlja vse več proizvajalcev, ki za vozila z žarometi opremljeni s halogenskimi žarnicami z žarilno nitko kategorij H7, ponujajo nadomestne LED žarnice. Ker na AVP, ki je v Sloveniji...
@miha20, morda si že kaj pisal o tem ... zanima me, ali imaš že pogruntano, kako se pri najnovejših Mazdah 3, trajno izklopi i-stop, piskanje ob prekoračitvi hitrosti, line-keep assist, ... ?
do predzadnje generacije mam naštudirano use, pol so pa poplnoma spremenili hadware in software v avtu, in niše nč pogruntanega. Edin za čipanje mam pa tud za novejše.
Mogoce se motim, a ne vem, ce ima ta Mazda, 1.6 diesel, tak sistem DPF. Vsekakor ni nobenega dodatnega rezervoarja zadaj...
Mazda 3 ima tako, mazda 5 ima še večji tank, ne najdem posnetka od mazde 5. V mazdah kar je hdi motorjev majo usi aditiv, če ni izklopljen, mogoče čist prvi letniki da niso mel.
Če olje narašča kljub dobrim relacijam so pri tem motorju šobe slabe, ne dohajajo več dodatnega vbrizga sežig saj, pa tudi vzorec pršenja je slabši. Lahko so tudi drugi vzroki ampak največkat je to.
A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations
Kode ne pobrišeš, zbrišeš ša učenje injektorjev, narediš samo ponovno učenje injektorjev.
Reset all adaptations, druge izbire itak nimaš, Sem pa imel ene par primerov k so z launch testerjem marsikej zakuhal.
Tud sam na thingdiag sm si zakuhal, k sm probavu če gre isto k z originalom. K na drugih znamkah gre super z launch.
To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.
Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več.
Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.
imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.
V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.
Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).
Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?
Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?
Hvala in LP
Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.
195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp
Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah
Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃
Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Še rezultat po pranju dpf filtra:
Difernecial pressure: 0.2kpa prej je biv 2.4kpa ( v filtru je bilo ogromno saj in pepela)
Če rabiš pomoč piši zs
Povezava za deljenje
Deli na druge strani