Še ni bilo omenjene zelo zanimivo koristne funkcije za lastnike AWD pogonov.
gre se za funkcijo spremljanja razmerja prenosa moči med sprednjo in zadnjo osjo.
Na cx5 2018 awd mi PID deluje v Torque pro.
Pa še kdor uporablja Android Auto s kablom, je od tega emseca naprej možno s povabilom testne aplikacije spet uporabljati AA Torque monitor - samo pošljite prošnjo z email naslovom v spodnji debati AA-Torque Android 14 debati.
Using Google Pixel 6a on Android 14 stable release, non-rooted. Installing from KingInstaller doesn't work as it returns "App installed from KingInstaller". I managed to get AA-Torque installed as ...
Tu je pa PID za AWD:
PID = 221e7a Coupling Solenoid Duty Cycle (long name) CUP SOL (short name) min value =0 max value =100 Scale = x1 Units = % Equation = A*100/255 OBD Header = 761
Ker je ravno govora o seznanjanju akumulatorja, ali potrebno seznanjanje izvesti tudi, če za nekaj ur odklopiš obstoječi akumulator zaradi posegov na avtu?
Zdravo. Mazda CX5-2018. S hladnim vremenom imam ponovno težave z dviganjem HUD stekelca. Poleti te težave ni bilo, ker je bil avto pregret. To se mi dogaja že od lani, vedno samo v hladnih dneh.
Poskusil sem namazati vzmet na levi strani, kolikor sem dosegel, pa je bilo dva dneva ok, sedaj pa se spet ne dvigne do konca. Ima kdo podobno težavo, ali pa idejo kako rešiti.
Nisem odgovoril na lansko sliko kaj sem rešil. Po nakupu avtomobila cx5 awd diesel 2018 lansko leto julija sem kmalu dobil engine light. Napaka P401. Jesen sem zadevo uredil s čiščenjem sesalnih kolektorjev.
Zdaj pa nova zadeva pa nikjer ni kakšnih diy informacij. HUD oz. Active driving display (stekelce ki se dvigne/spušča) - ko je zunaj manj kot 20°C se ne dvigne popolnoma. Ko grem iz službe, ko je avto v notranjosti pregret od sonca se pa normalno dvigne. Malo sem poskusil namazati vzmet, ali pač kar je v odprtini na levi in desni strani, pa je isto. brez nežne pomoči potiska prsta ne gre gor popolnoma. Je tu še kakšna možna ideja zakaj ne dela več normalno ob hladnih dneh. Težava je ker se na pol dvigne in moti pogled na cesto. iStop mi pa normalno deluje, zgolj v info, ker naj bi bil lahko vzrok akumulator.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo.
Še ni bilo omenjene zelo zanimivo koristne funkcije za lastnike AWD pogonov.
gre se za funkcijo spremljanja razmerja prenosa moči med sprednjo in zadnjo osjo.
Na cx5 2018 awd mi PID deluje v Torque pro.
Pa še kdor uporablja Android Auto s kablom, je od tega emseca naprej možno s povabilom testne aplikacije spet uporabljati AA Torque monitor - samo pošljite prošnjo z email naslovom v spodnji debati AA-Torque Android 14 debati.
Tu je pa PID za AWD:
PID = 221e7a
Coupling Solenoid Duty Cycle (long name)
CUP SOL (short name)
min value =0
max value =100
Scale = x1
Units = %
Equation = A*100/255
OBD Header = 761
Podroben info pa na https://mazdas247.com/forum/t/2016-cx-5-awd-system-questions.123878840/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani