Skoči na vsebino
Menjava Olja v Avtomatskem menjalniku
Napisano (urejeno)

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Ja, bi znal sam, tisto ne dvomim, samo ni na prioritetni listi, zato hvala za nasvet. Pa račun na podjetje lahko dam, zato mi je največ vredno, če se najde kdo ki je to pripravljen narediti. Saj najdeš lokalne majstre, samo leta 2030 bom na vrsti, pa še takrat verjetno ne. V Škofjo Loko sem se bil pripravljen iz celjskega konca zapeljati, zato sem se tudi kam drugam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz dam tule še en glas za Selmar v Celju.

 

Avto vozim k njim in je Borut kar pravi kontakt, če se odločiš za uradni servis. Se potrudijo in opravijo delo korektno, brez nategovanja in odnos je tudi na mestu. Cena je kakršna pač je za uradni servis, to se moraš sam odločiti. Verjetno se da z iskanjem delov naokrog kar nekaj prihraniti, še vedno rabiš potem dobrega mehanika, ker nekako je vzdrževanje avta celostno opravilo, ne samo menjava olja in filtra. Pa jaz dobim nadomestni avto v uporabo in to spet pri manjših privat mehanikih nekako ne gre. Pa se ne vozim veliko, pa je vseeno veliko vredno, da lahko med servisom naredim vso logistiko z dvema otrokoma normalno z avtom kot da bi imel svojega.

Tudi rad rečem kakšno besedo sam z mehanikom in mi je všeč, če ni preveč "gužve" v delavnici, kar tu v Celju na Mazdi kar velja, ker je manjša ekipa.

 

Je pa delo na avtih danes kompleksno in odkar vzdržujem svoje avte, sem opazil, da nihče ne da za nikogar roke v ogenj, ker je skoraj vsak kdaj že naredil kakšno napako, tudi najboljši. Ampak tako se učiš, drugače ne gre.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Realna poraba, nič bat. 😉

 

Se strinjam. Samo objavljam izkušnjo, drugače pa je kot je. So plusi avta drugje. Pa premalo letnih kilometrov (cca. 10.000), da bi se veliko poznalo. Če bi jih delal pa veliko več, bi pa dizla vzel - vsak stroj za svoj namen, kot sem že večkrat omenil. Velikokrat pa mala poraba dizlov ljudi premami, se pa potem drugje problemi pojavijo, ker ni avto za takšno uporabo namenjen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo visoka poraba pri Mazdi 2
Napisano

Tudi moja izkušnja z 2,5 L G194 je podobna. Imam veliko on off relacij in to mi nabije porabo. Ko delam pa daljšo furo, grem pa tako na avtocesto in se peljem okrog 160, pa sem spet na dokaj visoki porabi. Povprečno se pa v zadnjem letu vrtim okrog 9 litrov.

Sem pa delal včeraj avtocestno vožnjo dokaj hitro in potem relacijo na cesti, pa sem prišel na 7,5 L povprečja. Slučajno vem, ker sem pred furo šel tankat in dal računalnik za prvi trip na 0.

Pa še zima je (gume!), pa klimo gonim ves čas, pa se vse skupaj  malo pozna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Sicer sam nimam AWD, sem pa videl v servisnih intervalih, da je potrebna posebna skrb z menjavo olja v zadnjem diferencialu. Vse je odvisno tudi od režima vožnje in načina uporabe avta. Problem so pa res ležaji, ker če niso korektno mazani, hitro odpovejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Neodziven info sistem v Mazdi 6
Napisano (urejeno)

Mene je tudi motilo, to nalaganje kontaktov. Vedno, ko se usedem v avto. Sem izklopil v nastavitvah v avtu, pa je boljše. Malo se je treba čez nastavitve sprehoditi, pa preizkusiti, kaj ti najbolj ustreza za tvojo uporabo in izklopiti, kar ne rabiš.

 

Je pa tako, če grem nekam na hitro, telefona niti ne priklopim in mi dela samo preko bluetootha in tako preko Mazdinega sistema. Če sem pa dlje v avtu, potem pa ga priklopim in delam vse preko Android Auto.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem imel na enem od starejših avtomobilov probleme s prestaro zavorno tekočino. Mehanik ni menjal, sam se pač še nisem tehnično spoznal kot dokaj frišen voznik, povedal mi ni nihče. Je bil pa problem z oksidiranjem batov zavornih čejusti zaradi preveč vode v zavorni tekočini in sem zaslišal cviljenje ploščic po disku, ko se bat ni vrnil nazaj. Takrat sem izvedel, da je bila tista tekočina (ne vem kateri DOT že) dokaj higroskopična in voda se je potem na dnu zavornega sistema nabirala - v cilindrih in okoli batov zavornih čeljusti. Smo vse razdrli in zamenjali. Sam pa malo pazim zdaj na menjavo zavorne tekočine, ki ni nek omembe velik strošek, če pomislimo, da se gre za ključni varnostni sistem avtomobila - zavore.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 napaka i-stop
Napisano

Se razume. Na prejšnjem avtu (Megane II) mi je original akumulator držal 9 let, naslednji pa 5 let. Je bilo pa tam pri prvem več dolgih relacij, kar mislim, da se najbolj pozna pri akumulatorjih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 napaka i-stop
Napisano

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ok, vse poštimano. Razlog je bil akumulator. Malo sem še štorast in nisem opazil, da mi istop rumena lučka gori, kar je bil prvi znak. Oz. lučka se je prižigala ko istop deluje in ko sem ga nekaj preizkusno izklapljal potem nisem pokapiral, da gori zaradi slabega akumulatorja. Potem se je prižgala Check Engine light, kar je pa tester pokazal, da je bila nekje na elektro sistemu prenizka napetost, kar je spet posledica slabega akkuja. No, v nedeljo je pa avto rekel, da ne grem nikamor. 😅

Ko sem ga doma napolnil in potem naredil daljši krog, so pa vse lučke ugasnile. Ampak je zdaj nov in frišen in vse deluje. Če bi delal vsakodnevne dolge relacije, bi še šlo, ampak jih ne in je problem po nekaj dneh.

V glavnem 3:0 za Mazdo zaenkrat. 😁 V moj bran sem prej 15 let starega Megana vozil in je kar preskok v udobju ter vsej tehnologiji.

 

Sem pa malo bral po spletu, danes lahko slab akku povzroči malo več problemov kot včasih. Preveč je porabnikov v avtu, pa alternator se matra, itd.

 

No, v glavnem hvala za debato ter dobre želje in se slišimo tu ob priliki. Upam, da za dobre stvari.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Ja, to sem nekaj dobil v informacijo, da naj bi se najprej istop oglasil, samo se ni. Zgodba je takšna, da je avto zadnje par dni v redu zalaufal, mogoče se je malo matral. Danes sem pa nekaj v avtu čakal 10 minut in brskal po menijih, ker so mi novi in potem ni zaštartal. Sem imel pa ves čas vrata odprta in so luči notri gorele, tako da malo nespametno z moje strani ob slabem akumulatorju. Potem sem ga nafilal in je zagnal. Naredil sem še polurni krog in zdaj je parkiran in čaka da grem na servis. Lučka za akku ne gori več, Check Engine pa še. Tako me nekaj stvari čaka na spisku po prejšnjem lastniku. Ampak nič preveč kritičnega. Razen te Check engine lampe, ki se je zdaj pojavila od nikoder. To moramo ugotoviti zakaj sveti. Bom videl kaj bomo ugotovili in sporočim. Seveda se priporočam še za kakšen brainstorming tu, da bom na servisu lažje komuniciral. Se bom še verjetno kaj javil v prihodnosti.

 

Ko smo že ravno v debati. V okolici Celja je kakšen dober Mazda mehanik, razen uradnega servisa v Celju?

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.